DE1 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Heisann! Trenger masse ord som du forbinder med 2. Verdenskrig? - La det strømme på, ikke noe for dumt! Lager min egen lilleliste, lag gjerne tilsvarende med egne ord! - Jødeforfølgelse - Hitler - Nazisme Hvis det er ting som går inn under hverandre som mine f.eks gjør. Bare kom med masse ord! Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Hitler. Filmen jeg sitter og redigerer på om 2. verdenskrig. "Se, en jøde! Skyt ham!" ^^ Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Hitler. Filmen jeg sitter og redigerer på om 2. verdenskrig. "Se, en jøde! Skyt ham!" ^^ 5537288[/snapback] Ja, det var jo slik det var dessverre Lenke til kommentar
reds Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ja, du har så rett. Vi lager en mer komisk versjon på denne filmen, da. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Du får sende meg den når du er ferdig, flere innspill? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Fascisme Mussolini Det 3. riket Blitzkrig Invasjon Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) angrepet på Pearl Harbor den 7 desember 1941 som fører til at USA for fult blir med i krigen Endret 1. februar 2006 av XanderX Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Utstyret brukt; alt fra uniformer til våpen og maskineri. Andre verdenskrig hadde noen av det mest funksjonelle og karakteristiske utstyret som har preget en veldig stor del av tiden etter, og som vi fremdeles ser i dag. Både på amerikansk, britisk, tysk, og russisk side. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 FascismeMussolini Det 3. riket Blitzkrig Invasjon 5537715[/snapback] Hva er 'Fascisme' ? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Utstyret brukt; alt fra uniformer til våpen og maskineri. Andre verdenskrig hadde noen av det mest funksjonelle og karakteristiske utstyret som har preget en veldig stor del av tiden etter, og som vi fremdeles ser i dag. Både på amerikansk, britisk, tysk, og russisk side. 5537760[/snapback] Dette tenker jeg også på, det er en slags sjarm over både utstyret og de militære kjøretøyene de brukte Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 FascismeMussolini Det 3. riket Blitzkrig Invasjon 5537715[/snapback] Hva er 'Fascisme' ? 5538291[/snapback] Sjekk her. Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Skikkelig krig m/ klassisk god og ond side. Ingen enorme tekniske fordeler på noen av sidene. Norsk patriotisme Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Japans krig mot Kina er ganske interessant. F.eks er det ikke så mange som vet at Kina, etter Russland, som mistet mest folk i den 2. verdenskrig. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 -Nazistenes sensur i de landene de hadde okkupert -Illegale aviser, tidskrifter, bøker og dikt -konsentrasjonsleir -Hiroshima og Nagasaki (var etter krigen men...) -starten på den kalde krigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå