MiSP Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Det skal nok en feit maskin til for å kjøre alt på max. Jeg mener, bare se på screenshotsa. Regner med man må kutte ned på en del eyecandy hvis man har "Recommeded"-spesifikasjoner. 5537711[/snapback] Jeg tror at recommended betyr at du kan spille det på rimelig høye instillinger. Kanskje skru litt ned på skygger og slikt, men likevel - jeg tror at praksisen er at recommended betyr "med høye instillinger". Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 hehe. Hvis du klarer det , så har du virkelig stålvilje så det holder. Noen fordeler ved å vente: 1. Får kjøpt next gen Hardware. 2. Eksamentid over. 3. Muligens noe patches og mods som kommer ut innen den tid. Ulemper_ 1. Du må vente 2. Sjansen er stor at du kommer over noen spoilers , hvis du henger på oblivion forumet. Eller vg/db for den saks skyld :S 5537685[/snapback] Det er lett å si no at jeg vurderer å vente til høsten, det vil bli veldig vanskelig å faktisk gjøre det når spillet ligger i butikken. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det skal nok en feit maskin til for å kjøre alt på max. Jeg mener, bare se på screenshotsa. Regner med man må kutte ned på en del eyecandy hvis man har "Recommeded"-spesifikasjoner. 5537711[/snapback] Jeg tror at recommended betyr at du kan spille det på rimelig høye instillinger. Kanskje skru litt ned på skygger og slikt, men likevel - jeg tror at praksisen er at recommended betyr "med høye instillinger". 5537744[/snapback] Man må nok ha en del bedre enn recommended for å kunne spille på max Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg synes ikke kravene for recommended var så høye at det gjør noe. Tviler sterkt på at man kan kjøre spillet med alt på max med en 3GHz P4, 1GB RAM og et X800XT-skjermkort (eksempelvis). Dette kommer vel litt an på hva definisjonen er for å kunne "kjøre spillet", selvsagt. Uansett gleder jeg meg til spillet kommer ut, så jeg får utnyttet dobbeltkjerneprosessoren min skikkelig i spillsammenheng. Det var tross alt dette spillet som fikk meg til å oppgradere til dobbeltkjerne i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 dette var jo ikke recomended fra utviklerne, men fra en gamer, når han setter minimum er det, det minste HAN ville spille spillet med, og på max er det han mener man vil trenger for å ha alt på max.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har ikke hatt peiling på hardwarefronten de siste årene, så jeg lurte på en liten ting. Vil jeg klare å kjøre det nogenlunde greit med 256MB ATI Radeon 9800PRO? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Åh som jeg gleder meg til å spille med absolutt alt på MAX! Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Har ikke hatt peiling på hardwarefronten de siste årene, så jeg lurte på en liten ting. Vil jeg klare å kjøre det nogenlunde greit med 256MB ATI Radeon 9800PRO? 5538879[/snapback] Du vil nok kunne kjøre det greit, men må nok noen hakk ned i oppløsning og detaljnivåer. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 henter min SFF boks på posten idag:D med X2 4200, 7800GT og slitt snax:D så eg er klar for oblivion vertfall:D Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Nooo, minst 128mb videominne, mitt radeon 9700 har bare 64! Lenke til kommentar
Downloadman Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Håper jeg klarer kjøre det på max, med 1080x1024... har litt liten skjerm. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg har: -Radeon X850XT 256Mb DDR3 AGP -AMD Athlon 64 3200+ -1500mb Twinmos pc 3200 ram -Asus K8V-SE Deluxe 5978 poeng i 3DMark05 når sikkert 6000 med neste ati driver. To skjermer: -21" CTR skjerm med flatt bilderør -LaCie Photon Vision II 20" LCD skjerm He he, kanskje jeg kan kjøre spillet på to skjermer Jeg har høyere enn Recommended. Men jeg skal kjøre spillet i 1600x1200 oppløsning og må nåkk kutte litt ned på detalj nivået for å klare dette regner jeg med. Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) Det må du nok, det er vel X1800XT/7800GTX 512/256 som kommer til dra dette på max. X1900XT er som sgat veldig raskt på 1600x1200 oppløsning, det kan bli spennende Endret 2. februar 2006 av Catch`Alpha Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg leste Recommended først, og trodde det var Minimum, og tenkte i mitt stille sinn at hva i helvete har Bethesda brukt tiden sin på de siste 2 månedene? Tok meg heldigvis ikke lang tid før jeg så hva minimumskravene var, og jeg forventet akkurat noe sånt noe, så ingen større overraskelser. Selv har jeg ikke forventet å spille med mengder av eyecandy, og PC'en min faller omtrent midt mellom Recommended og Minimum. En bærbar Pentium 4 HT, 3.20 GHz, 1 GB RAM og et Ati X600-kort. Forhåpentligvis får jeg en stabil FPS, og det vel kanskhe what it's all about når det gjelder PC-spill. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hmm.. jeg sitter for øyeblikket på en maskin med AthlonXP 2400+, 512 RAM og et 9500 pro-kort (128MB-utgaven). Ikke allverden, men ser ut til at jeg kan kjøre Oblivion med minimumsinnstillinger. Bør vel få oppgradert en del. Hele innmaten bør byttes ut om ikke allverdens lenge - CPU, HK, RAM (vel, legge til litt) og skjermkort. Da skal det blir kos å spille, men den første tiden blir sikkert smertefull. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe det så fort det kommer ut, med dataen nå(det samme som deg bare med 9600). Eller kjøpe det samtidig som jeg kjøper ny data. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 første jeg skal prøve er ALT på fullt med 1200X1024(meste skjermen min støtter, hvis det ikke går setter jeg den på hakket lavere oppløsning, hvis ikke det får blir jeg sur.. Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg tror at man bør ta minimum systemkrav med en klype salt. Tror neppe en med low end pc kan spille det spillet noe særlig. De fleste spill/program selskapene setter lav min systemkrav bare for å åpne salgsmarkedet slik at de kan selge til flere. Har dere sett min systemkrav til xp? Hvis dere prøver å kjøre xp med det, da kommer dere til å knuse skjermen av sinne og frustrasjon, hehe. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 hah.. pc'en min matcher minimumskravene perfekt + 256 mb ram. Syns de var ganske så voldsom, men er vel bare jeg som blir gammel tipper jeg Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Egentlig som jeg forventet. Men synes det var litt merkelig at det er "bare" 1GB recommended system RAM. Er jo ganske store områder som skal loades. Men PCen min gråter, er riktignok godt innenfor minimum system specs, men oppgradering er nok ikke så langt unna hjørnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå