Frijazz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Og det er øyesnopet som er det lekre... ... 5537388[/snapback] Ja, desverre. Jeg vurderer faktisk å vente til høsten før jeg kjøper Oblivion. Det er flere fordeler med å vente: patcher har blitt utgitt, sannsynligvis har det blitt laget mange nyttige modder og kan hende jeg også har ny maskin da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det støtter dual-core ja, derfor jeg kjøpte det For hvis du ikke får spilt med x1900xt på 1600*1200 og oppover så er det kortet ikke så mye bedre enn de som ligger rett under. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg vurderer faktisk å vente til høsten før jeg kjøper Oblivion. Det er flere fordeler med å vente: patcher har blitt utgitt, sannsynligvis har det blitt laget mange nyttige modder og kan hende jeg også har ny maskin da. 5537530[/snapback] ...Og da har alle snakket så mye om det at du har gått i graven av utålmodighet/kjøpepress/etc innen den tid. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Yeah! Gleder meg evig, kommer til å bli konge! Specs: PoV 7800GT OCZ 1024 mb (snart 2048 ) 3500+ Asus A8N-E X-Fi Fatality (haha, vant det i en konkurranse jeg ikke en gang kan huske å ha vært med på ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Eldar-serien kjøper man med en gang den er ute, hvs ikke så er man ikke fan av det. Vente til høsten, inntil da har du begynt å få psykose pågrunn av ventinga Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Jeg vurderer faktisk å vente til høsten før jeg kjøper Oblivion. Det er flere fordeler med å vente: patcher har blitt utgitt, sannsynligvis har det blitt laget mange nyttige modder og kan hende jeg også har ny maskin da. 5537530[/snapback] ...Og da har alle snakket så mye om det at du har gått i graven av utålmodighet/kjøpepress/etc innen den tid. 5537548[/snapback] Ja ikkesant. Tror det kan være veldig vanskelig å vente noen mndr ekstra før man får spilt Oblivion. Etter all den ventinga. Men, det er jo bare fordeler ved det. Hvis du er tålmodig nok Endret 1. februar 2006 av asad Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Skal ha X1900XT, AMD X2 +4600(+4800 hvis prisen faller 700-1000kr til mai), og 2GB ram i pc'en jeg skal kjøpe meg etter konfirmasjonen. Skal kjøre dette med alt på max. Endret 1. februar 2006 av TomFu Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ser mange her skal kjøre spillet på veldig høye oppløsninger. Har dere Crt skjermer, eller 20" lcd? Selv har jeg en 19" lcd, og skal kjøre oblivion på 1200x1024 ( eller noe der ). Mener det er en perfekt oppløsning Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det jeg lurer på om Oblivion tar støtte av dual CPU, om jeg skal skaffe meg en X2 3800+ i stede 5537518[/snapback] Jepp, Oblivion vil dra nytte av dobbelkjerneprosessorer. Jeg vet ikke hvor mye ytelsesforskjell det er, det har ikke blitt "kunngjort" ennå. 5537529[/snapback] Mener å huske at de nylig sa i et intervju at "some" of the optimizations from the multi-core XBox360 "made it over" to the PC, og at det definitivt ville bli bedre ytelse, men at det ikke var mulig å si hvor mye for øyeblikket. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 1. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2006 Mener å huske at de nylig sa i et intervju at "some" of the optimizations from the multi-core XBox360 "made it over" to the PC, og at det definitivt ville bli bedre ytelse, men at det ikke var mulig å si hvor mye for øyeblikket. 5537600[/snapback] Stemmer nok det ja, det er der jeg har uttalelsen min fra. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Ser mange her skal kjøre spillet på veldig høye oppløsninger. Har dere Crt skjermer, eller 20" lcd? Selv har jeg en 19" lcd, og skal kjøre oblivion på 1200x1024 ( eller noe der ). Mener det er en perfekt oppløsning 5537599[/snapback] Har en 17" LCD og skal spille på 1280x1024. Men skal kanskje kjøpe meg en 19" CRT siden de er bedre å spille med, høyere oppløsning, og kjempebillig for tiden. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 ...Og da har alle snakket så mye om det at du har gått i graven av utålmodighet/kjøpepress/etc innen den tid. 5537548[/snapback] Ja ikkesant. Tror det kan være veldig vanskelig å vente noen mndr ekstra før man får spilt Oblivion. Etter all den ventinga. Men, det er jo bare fordeler ved det. Hvis du er tålmodig nok 5537567[/snapback] Ikke med min stålvilje! *sykle til bensinstasojnen for å kjøpe litt sjokolade, rekker det akkurat før sengetid* Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Mhm, så dere mener en X2 3800+ vil gi bedre ytelse økning enn en single core 3700+ vil gjøre? Blir vel så jeg skaffer meg en slik i stede da, i og med at de fleste spill som kommer herreter vil støtte dual core. Å vente til høsten kommer ikke på tale, dette skal kjøpes på utgivelsesdag og nytes til det fulle Kose på oblivion Off topic: Spiller du BF2 under nicket Fluesopp[NOR] fluesopp? Tror jeg spilte med deg på bf.no city servern her om dagen Endret 1. februar 2006 av Catch`Alpha Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) ...Og da har alle snakket så mye om det at du har gått i graven av utålmodighet/kjøpepress/etc innen den tid. 5537548[/snapback] Ja ikkesant. Tror det kan være veldig vanskelig å vente noen mndr ekstra før man får spilt Oblivion. Etter all den ventinga. Men, det er jo bare fordeler ved det. Hvis du er tålmodig nok 5537567[/snapback] Ikke med min stålvilje! *sykle til bensinstasojnen for å kjøpe litt sjokolade, rekker det akkurat før sengetid* 5537656[/snapback] hehe. Hvis du klarer det , så har du virkelig stålvilje så det holder. Noen fordeler ved å vente: 1. Får kjøpt next gen Hardware. 2. Eksamentid over. 3. Muligens noe patches og mods som kommer ut innen den tid. Ulemper_ 1. Du må vente 2. Sjansen er stor at du kommer over noen spoilers , hvis du henger på oblivion forumet. Eller vg/db for den saks skyld :S Endret 1. februar 2006 av asad Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 4.6 GB? Ikke dual layer dvd? trudde spillet kom til å komme på 8-9 GB Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 fremtids-retta så bør man gå for dual-core mener jeg, flere og flere spill begynner å støtte det Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Og jeg trodde spillet ville gå seint og dårlig på min pc.. Men ser ut som jeg får ha på nokså høye instillinger alikevell da.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 (endret) Mhm, så dere mener en X2 3800+ vil gi bedre ytelse økning enn en single core 3700+ vil gjøre?Blir vel så jeg skaffer meg en slik i stede da, i og med at de fleste spill som kommer herreter vil støtte dual core. Å vente til høsten kommer ikke på tale, dette skal kjøpes på utgivelsesdag og nytes til det fulle Kose på oblivion Off topic: Spiller du BF2 under nicket Fluesopp[NOR] fluesopp? Tror jeg spilte med deg på bf.no city servern her om dagen 5537668[/snapback] Jeg spilte BF2 før, men ikke nå lengre..men da kalte jeg med Dog_Hunter Iriterende at folk skal ta navnet MITT, det er mitt mitt Endret 1. februar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
asad Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 4.6 GB? Ikke dual layer dvd? trudde spillet kom til å komme på 8-9 GB 5537687[/snapback] Hm, synes faktisk det var litt i det minste laget jeg og Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. februar 2006 Del Skrevet 1. februar 2006 Det skal nok en feit maskin til for å kjøre alt på max. Jeg mener, bare se på screenshotsa. Regner med man må kutte ned på en del eyecandy hvis man har "Recommeded"-spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå