Gå til innhold

TES: Systemkravene til Oblivion er kunngjort!

Anbefalte innlegg

Og det er øyesnopet som er det lekre... :roll:

...

5537388[/snapback]

Ja, desverre.

Jeg vurderer faktisk å vente til høsten før jeg kjøper Oblivion. Det er flere fordeler med å vente: patcher har blitt utgitt, sannsynligvis har det blitt laget mange nyttige modder og kan hende jeg også har ny maskin da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vurderer faktisk å vente til høsten før jeg kjøper Oblivion. Det er flere fordeler med å vente: patcher har blitt utgitt, sannsynligvis har det blitt laget mange nyttige modder og kan hende jeg også har ny maskin da.

5537530[/snapback]

...Og da har alle snakket så mye om det at du har gått i graven av utålmodighet/kjøpepress/etc innen den tid. ;):p

Lenke til kommentar

5537530[/snapback]

...Og da har alle snakket så mye om det at du har gått i graven av utålmodighet/kjøpepress/etc innen den tid. ;):p

5537548[/snapback]

Ja ikkesant. Tror det kan være veldig vanskelig å vente noen mndr ekstra før man får spilt Oblivion. Etter all den ventinga. Men, det er jo bare fordeler ved det. Hvis du er tålmodig nok :thumbup:

Endret av asad
Lenke til kommentar
Det jeg lurer på om Oblivion tar støtte av dual CPU, om jeg skal skaffe meg en X2 3800+ i stede ;)

5537518[/snapback]

Jepp, Oblivion vil dra nytte av dobbelkjerneprosessorer. Jeg vet ikke hvor mye ytelsesforskjell det er, det har ikke blitt "kunngjort" ennå.

5537529[/snapback]

Mener å huske at de nylig sa i et intervju at "some" of the optimizations from the multi-core XBox360 "made it over" to the PC, og at det definitivt ville bli bedre ytelse, men at det ikke var mulig å si hvor mye for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Mener å huske at de nylig sa i et intervju at "some" of the optimizations from the multi-core XBox360 "made it over" to the PC, og at det definitivt ville bli bedre ytelse, men at det ikke var mulig å si hvor mye for øyeblikket.

5537600[/snapback]

Stemmer nok det ja, det er der jeg har uttalelsen min fra. :)

Lenke til kommentar
Ser mange her skal kjøre spillet på veldig høye oppløsninger. Har dere Crt skjermer, eller 20" lcd?

Selv har jeg en 19" lcd, og skal kjøre oblivion på 1200x1024 ( eller noe der ). Mener det er en perfekt oppløsning :)

5537599[/snapback]

Har en 17" LCD og skal spille på 1280x1024. Men skal kanskje kjøpe meg en 19" CRT siden de er bedre å spille med, høyere oppløsning, og kjempebillig for tiden.

Lenke til kommentar

5537548[/snapback]

Ja ikkesant. Tror det kan være veldig vanskelig å vente noen mndr ekstra før man får spilt Oblivion. Etter all den ventinga. Men, det er jo bare fordeler ved det. Hvis du er tålmodig nok :thumbup:

5537567[/snapback]

Ikke med min stålvilje!

*sykle til bensinstasojnen for å kjøpe litt sjokolade, rekker det akkurat før sengetid*

Lenke til kommentar

Mhm, så dere mener en X2 3800+ vil gi bedre ytelse økning enn en single core 3700+ vil gjøre?

Blir vel så jeg skaffer meg en slik i stede da, i og med at de fleste spill som kommer herreter vil støtte dual core.

Å vente til høsten kommer ikke på tale, dette skal kjøpes på utgivelsesdag og nytes til det fulle :love:

Kose på oblivion :)

Off topic: Spiller du BF2 under nicket Fluesopp[NOR] fluesopp?

Tror jeg spilte med deg på bf.no city servern her om dagen

Endret av Catch`Alpha
Lenke til kommentar

5537548[/snapback]

5537567[/snapback]

Ikke med min stålvilje!

*sykle til bensinstasojnen for å kjøpe litt sjokolade, rekker det akkurat før sengetid*

5537656[/snapback]

hehe. Hvis du klarer det , så har du virkelig stålvilje så det holder.

Noen fordeler ved å vente:

1. Får kjøpt next gen Hardware.

2. Eksamentid over.

3. Muligens noe patches og mods som kommer ut innen den tid.

Ulemper_

1. Du må vente

2. Sjansen er stor at du kommer over noen spoilers , hvis du henger på oblivion forumet. Eller vg/db for den saks skyld :S

Endret av asad
Lenke til kommentar
Mhm, så dere mener en X2 3800+ vil gi bedre ytelse økning enn en single core 3700+ vil gjøre?

Blir vel så jeg skaffer meg en slik i stede da, i og med at de fleste spill som kommer herreter vil støtte dual core.

Å vente til høsten kommer ikke på tale, dette skal kjøpes på utgivelsesdag og nytes til det fulle :love:

Kose på oblivion :)

Off topic: Spiller du BF2 under nicket Fluesopp[NOR] fluesopp?

Tror jeg spilte med deg på bf.no city servern her om dagen

5537668[/snapback]

Jeg spilte BF2 før, men ikke nå lengre..men da kalte jeg med Dog_Hunter

Iriterende at folk skal ta navnet MITT, det er mitt mitt

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...