Exclusive Skrevet 19. mai 2011 Del Skrevet 19. mai 2011 Tok noen nye bilder. Har rydda veldig i samlinga nå og flytta en del av de dårligste jeg eier og de jeg har kjøpt igjen på blu-ray inn i skapet mitt. Ble litt mange bilder... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Savnet alfabetisk rekkefølge Se om jeg ikke også kan ta et nytt bilde av samlingen har fått inn et par nye hyller da det begynte å bli nok så fullt. Endret 20. mai 2011 av Cortese Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Jeg pleide å ha de i alfabetisk rekkefølge, men ble så lei av å flytte på alle filmene hver gang en hylle ble full. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 21. mai 2011 Del Skrevet 21. mai 2011 Alfabetisk passer bra til CD-samlingen, men til filmer så foretrekker jeg andre metoder. Regisører: Har jeg fem eller fler filmer av en regisør så lager jeg en egen kategori for denne. Mesteparten av det som er igjen ender opp i kategorier som tegne-/animasjonsfilm, kampsport, krig/western, action, sci-fi/monster/skrekk, komedier og utenlandske. Under utenlandske har jeg valgt å plassere ting som ikke er amerikansk så der har jeg norske, svenske, en fransk og asiatiske (som ikke er kampsport) filmer . 1 Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Alfabetisk passer bra til CD-samlingen, men til filmer så foretrekker jeg andre metoder. Regisører: Har jeg fem eller fler filmer av en regisør så lager jeg en egen kategori for denne. Mesteparten av det som er igjen ender opp i kategorier som tegne-/animasjonsfilm, kampsport, krig/western, action, sci-fi/monster/skrekk, komedier og utenlandske. Under utenlandske har jeg valgt å plassere ting som ikke er amerikansk så der har jeg norske, svenske, en fransk og asiatiske (som ikke er kampsport) filmer . Bare å slenge opp bilder det. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Alfabetisk passer bra til CD-samlingen, men til filmer så foretrekker jeg andre metoder. Regisører: Har jeg fem eller fler filmer av en regisør så lager jeg en egen kategori for denne. Mesteparten av det som er igjen ender opp i kategorier som tegne-/animasjonsfilm, kampsport, krig/western, action, sci-fi/monster/skrekk, komedier og utenlandske. Under utenlandske har jeg valgt å plassere ting som ikke er amerikansk så der har jeg norske, svenske, en fransk og asiatiske (som ikke er kampsport) filmer . Bare å slenge opp bilder det. Ligger på forrige side https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=532595&view=findpost&p=16885690 1 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Oppdatering av BD filmene: 6 Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Imponerandes BR samling Cortese begynner å få litt selv og, sikkert noen lunde same mengde. Mulig jeg skal ta ein bare BR update snart og Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Eller en dårlig uke som vi andre kaller det ... Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Eller en dårlig uke som vi andre kaller det ... Har ikke gått beserk på BR og kjøpte aldri HD. Kjøper fortsatt mye DVDer..so ingen kommer til å få ei dårlig uke Lenke til kommentar
Brow Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Min snåle samling Har ikke fått opp hyller enda så er litt rotete Endret 1. juni 2011 av Brow Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Imponerandes BR samling Cortese begynner å få litt selv og, sikkert noen lunde same mengde. Mulig jeg skal ta ein bare BR update snart og Takker. Du får kjøre på med bilder Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Dette er ca 2/3 av filmene mine. Det som ikke er på bildet her er for det meste tv-serier og tegne/animasjonsfilmer. Er noe orden i rotet: BD . . . . . . . . . . . . . . . . . |-| BD BD + Musikk DVDs . . . . . |-| Tegneserie/bokbaserte filmer Kampsport . . . . . . . . . . . |-| Ting Kampsport + Krig . . . . . . |-| Div bokser Western + regisørsortert |-| Bilfilmer + Div action Regisørsortert . . . . . . . . |-| Sci-Fi Komedie . . . . . . . . . . . . . |-| Grøss/skrekk Komedie . . . . . . . . . . . . . |-| "Utenlandsk" (Norske, svenske, fransk og asiatisk) Bra samling. Likte godt måten du sorterte filmene på..! Hadde jeg hatt en slik hylle hadde jeg gjort det samme. Men nå har jeg også kvittet meg med 400 dvd filmer, til innkjøp av blu-ray.. Men har en egen hylle med kun dvd filmer og der har jeg sorert litt som -reggisører -klassikere -ghibli etcc... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) *Criterion* Endret 4. juni 2011 av BadSmile 6 Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) *Criterion* http://img231.imageshack.us/img231/8427/vlcsnap3562791.png Hahaha, NICE!! Endret 5. juni 2011 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 Nå må vi få opp noen flere bilder her. Jeg som håpet det var mange nye bilder her nå som jeg ikke har vert på forumet på en stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå