Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

3k er ikke ekstremt mye.....noen filmplakater koster 500k , 2-3 mill i ekstreme tilfeller (King Kong 33 , Frankenstein 33 , Dracula osv) lol

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja lol meg her og lol meg der...fikk du FORTSATT ikke med deg at han spurte HVOR du fikk tak i plakatene?!?!? :roll:

...er det forresten bare meg som blir like skuffet hver gang jeg går inn for å se ett nytt innlegg i denne tråden, med forventninger om og se en heftig filmsamling med masse filmer og heftige filmting...og så er det most of the time bare noen gamle plakater og lobbycards, eller til og med wrestling effekter! :(

• Liker 7
Lenke til kommentar

..er det forresten bare meg som blir like skuffet hver gang jeg går inn for å se ett nytt innlegg i denne tråden, med forventninger om og se en heftig filmsamling med masse filmer og heftige filmting...og så er det most of the time bare noen gamle plakater og lobbycards, eller til og med wrestling effekter! :(

Delvis enig med deg der, though orginale plakater er også en stilig effekt til en flott samling! =) Samme som figurer, manuskript og andre rekvisita/signerte gjenstander.

Lenke til kommentar

Ja lol meg her og lol meg der...fikk du FORTSATT ikke med deg at han spurte HVOR du fikk tak i plakatene?!?!? :roll:

...er det forresten bare meg som blir like skuffet hver gang jeg går inn for å se ett nytt innlegg i denne tråden, med forventninger om og se en heftig filmsamling med masse filmer og heftige filmting...og så er det most of the time bare noen gamle plakater og lobbycards, eller til og med wrestling effekter! :(

Så du ikke samlingen min da ? :D Neida.. ^^

Lenke til kommentar

Gleder meg til DVD ikke er standard lenger.

DVD er ikke standard lenger. Ingen jeg kjenner har kjøpt en DVD på minst ett år. Jeg vedder på at alle DVD-ene som blir "solgt" rundt omkring i landet, blir stjålet av underpants-gnomes. Du vet, 1) stjele DVD, 2) ?, 3) profitt.

Endret av _crs_
Lenke til kommentar

Jeg gir vel fullstendig faen i hva du forventer....ikke post her da hvis du ikke vil se filmstash....forpult enkelt , rett og slett !

Slapp av nå, sjakan. ;) Du har fantastiske plakater, og du har all grunn til å være stolt av dem.. Men vi forventer faktisk å se komplette og fete film samlinger her inkuldert meg, så du trenger ikke klikke helt.

Kansje du kan lage en egen tråd og poste alle plakatene dine der, og update når du får nye osv? Trur det blir enklere med tanke på at du spammer denne tråden med fult av poster's ganske ofte, og da kan de som er spesielt interesert føle med i tråden din.

Lenke til kommentar

Fordi halve samlingen min står stablet i skap. 40 filmer i bredden, 8 filmer i høyden, 5 rekker bakover i skapet. Det ville tatt et ondt år å ta ut alle filmene og sette dem opp på rekke og rad. Jeg vet ikke om jeg hadde hatt plass til det i rommet en gang.

Pluss at jeg er JÆVLIG lat.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...