iNtensimilla Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Samlingen min Sopranos The Wire The Unit S1 og 2, Prison Break 1-3 I Cladius, The Godfather, Blizzard race to the pole, South Park S1, Hombres S1, Corleone, The Office S1, OZ S5, Planeten Vår, Caligula, Robin Hood S1 og Generation Kill Deadwood komplett serie 1-3 med poker kort og poker chips i gammeldags western stil. 23 DVD´er og Obsessed på BD BTW skal jeg selge disse og de ligger ute på finn.no Endret 10. oktober 2010 av iBrick 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Trykk på bildene for DIGER versjon tar evigheter å laste opp :/ tre bunker og en hylle: De fleste av disse filmene er asiatiske og er sett. Disse filmene har jeg ikke sett/ sett ferdig enda Bunke over filmer jeg har sett Her er DVD hylla Filmer jeg skal selge Bokser og sesonger Endret 10. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 @iBrick, pen samling. Skal få kjøpt meg den Deadwood boksen jeg også. Litt synd forresten at de ikke har fulgt "settingen" på sesong 5 av The Wire som på resten av coverne. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 jeg har vist gjort en slurvefeil, bilde nummer 3. Jeg har sett noen av filmene, men ikke alle. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Her er min rotete samling har VELDIG mye på vei framover litt tidlige julegaver til meg selv . Beklager i tilfelle attatchments ikke funker har ikke brukt det på mange år. Biletene er store og eg har sikkert tatt dårlige bilete. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Her var det i alle fall en del timer med film og TV-serier -- det skal du i alle fall ha. Imponerende samling. Mye klassisk horror. Skjønner ikke helt greia med uendelige mengder av TV-sesonger da. Har du virkelig sett alt det der? Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 "BAND OF BROTHERS CD1" i TDK CD-R cover? Hmmmm. Suspekt. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg ser da uansett en original BoB boks på ett av bildene, so who cares... Når kommer du med bilder av din samling da ballsack? Den bør jo være verdt og vise frem Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Nah, min samling er ikke noe spes, bare noen tafatte få Blu-rays. Ikke på langt nær så overveldende som f.eks. VictorMordenheim sin. Den var jo imponerende mye TV-serier der. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Her var det i alle fall en del timer med film og TV-serier -- det skal du i alle fall ha. Imponerende samling. Mye klassisk horror. Skjønner ikke helt greia med uendelige mengder av TV-sesonger da. Har du virkelig sett alt det der? mye klassisk horror, men jobber enda med det å få dei på dvd..for bak dvdene står det ein diger samling med VHS, der det er veldig mye horror. TV serier har eg alltid likt..spesielt da eg kom borti serier som star trek, stargate, smallville, farscape, xena, alias..babylon 5 x-files da vart eg hekta og har vært hekta siden det.. Har litt tv serier eg ikke har sett enda (bare biter og på tv), men er ikke så mye som før, har vært flink med å ta unna. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 "BAND OF BROTHERS CD1" i TDK CD-R cover? Hmmmm. Suspekt. Jeg lastet ned litt før, var faktisk veldig vansklig og umulig å få tak i mange serier på DVD. Og om ein gikk for dei på VHS...var det rett og slett for mye VHS kassetter. So lastet ned ein del og kjøpte det når det kom på DVD. Har vel ca 99% av det jeg lastet ned før på DVD nu so har ikke dårlig samvittighet. Sjekker fortsatt ut avogil noen piloter og serier med å laste ned, men liker best å se ein heil sesong fortløpandes nu so venter til det kjem på DVD. Men nu er det bare å youtube litt so finn ein fort ut om ein film eller serie er noe å satse på. Har ikke TV kanaler so får ikke med meg om noe er ok for meg på TV. Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 7. desember 2010 Del Skrevet 7. desember 2010 Letz seeeeee, jeg har aldri lastet opp et bilde på forumet før men vi prøver. er ikke rare greiene men Lenke til kommentar
afirm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Då har eg endeleg teke meg tid til å fått litt orden i dvd-samlinga. Frå at alt har stått i kasser og i skåp rundt omkring til at det no i alle fall er ein viss orden på det. Her er nokon spesialutgåver: Nokon Studiocanal blu-rayar og nokon steelbooks: Ei kommodeskuffe med Blu-Ray og HD DVD og ei med DVD: Nokon boksar: Nokon dvd'ar der flesteparten hamna i kasser grunna plassmangel (fekk plass til blant anna 24 i eit skåp, som kan sjåast lenger ned): Div boksar: Eit par hyller med litt dvd'ar: Nokon dvd'ar eg fann etter at eg trudde eg var ferdig med alt: Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Var veldig mye bra her. Kjente jeg ble litt misunnelig på den treboksen med dollar-triologien(?). Lenke til kommentar
afirm Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Boksen inneheld A Fistful of Dollars og For a Few Dollars More. Link Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Måtte visst logge inn med bruker og greier, vet du cirka hva den koster? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå