dignitasViper Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det å sortere filmene etter tierskalaen var faktisk ingen dum ide spetwols, det hadde jeg ikke tenkt på før. Går muligens for den ordningen når jeg begynner å få litt flere filmer i "hylla" eller rettere sagt oppå kleskommoden... Skjønner ikke helt hvorfor du hakker sånn på Fritt Vilt da, er den filmen virkelig så dårlig? Likte den godt jeg iallefall. Jeg har da verre filmer i samlingen som for eksempel Kindergarten Cop og Shanghai Noon . Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg har da verre filmer i samlingen som for eksempel Kindergarten Cop og Shanghai Noon . There is no bathroom! ^^ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Bilde av BD-samlinga Beklager ekstremt dårlig bildekvalitet, kameraet takler bare ikke fotografering av dvd-cover :/ Bokser Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Tengte det var på tide og laste opp noen nye bilder. Endret 18. april 2010 av Exclusive Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Imponerende samling der ja Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Heftig samling Exclusive! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Misunner fortsatt Van Damme samlingen din! Når skal du begynne og kjøpe Blu-ray for fullt? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Misunner fortsatt Van Damme samlingen din! Når skal du begynne og kjøpe Blu-ray for fullt? Jeg kjøper for det meste dvd fordi det er mye billigere og da får jeg flere filmer ut av det. Men blu-ray blir jo billigere og billigere nå så jeg har begynt og samle litt. Blir nok en større samling snart. Må jo ha alle Van Damme filmene på blu-ray og når de kommer ut. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Nydelig samling! Skal begynne å selge unna mine DVD-filmer nå, og heller går for Blu-ray. Eller, spesialversjoner og 2-disc-utgivelser blir beholdt Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 (endret) Min Lille Samling Bilder over alt: Trykk på bildene for større versjon ______________________________________________________ Nærbilder: Forskjellige utgivere og forskjellige regissører: ______________________________________________________ Asiatisk Asiatisk + Utenlandsk (Ikke amerikansk) Utenlandsk (Ikke amerikansk) ______________________________________________________ Alfabetisk random filmer: ______________________________________________________ Blu-ray filmer: Litt Disney: Noen få spill: ______________________________________________________ Samlebokser, serier og andre godsaker: Litt bøker ______________________________________________________ Glasshylle godsaker: Antall filmer / serier: 1173 Items. (Rundt der) Antall usette dvd'er: 391 Items (Rundt der) Beste utgave: Gone with the Wind (70th Anniversary Ultimate Collector's Edition) [blu-ray] Beste film: Dancer in the dark Verste film: Ulykken Beste serie: Sopranos / The Wire Verste serie: Taken Filmene på listal Det var alt. Endret 27. mai 2010 av Mr. BadSmile 2 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Den første blu-ray-hylla er über. Sexy! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Det kan jeg si meg enig i, stolt av den. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Utrolig fin samling Mr. BadSmile. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 24. mai 2010 Del Skrevet 24. mai 2010 (endret) Endret 24. mai 2010 av Cortese Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) Utrolig fin samling Mr. BadSmile. Takk takk. Glemte den lille Disney hylla jeg har, la til bildet under blu-ray filmene. Endret 27. mai 2010 av Mr. BadSmile Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Fin Liste Mr.BadSmile, den deadwood pakka så rålekker ut. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg vil også ha mange Hayao Miyazaki filmer! Lenke til kommentar
Niinja47 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ei slik samling!!! PÅ HARDDISKEN! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ei slik samling!!! PÅ HARDDISKEN! Fint for deg det... gå og lek med Ken og Barbiedukkene dine du nå... 2 Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har ei slik samling!!! PÅ HARDDISKEN! Så legg ved eit bilete, då. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå