Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Jeg vil med dette beklage til alle som har tatt seg nær av bildet mitt, der man tydelig kan se cd'er og en vhs sammen med DVD'ene. Jeg vil rette opp i dette snarest (men bildet får dere klare dere med). Til mitt forsvar må jeg få påpeke at dette var i kategorien for "filmer jeg kunne greid meg uten" og standaren er selvsagt ikke like høy der.

Beklager...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

de tingene blir flyttet ettervært som det kommer flere dvdr kommer, (altså er de der ikke lenge)

Seriene er jo de den dyre delen.

TNG: kostet jo nesten 1k pr sesong da jeg kjøpte dem så der er det 7k bare for TNG, 3-4K for buffy(nå er så klart disse å få for ingen ting).

450kr pr. futurama. 250-400kr pr. simpsons sesong. ca. 700kr for sesong 1-4 av family guy. fra 350-850 pr. sesong av Stargate.

300pr. sesong av scrubs. 800kr for Hornblower serien. 400kr pr. A-team. 200kr pr. sesong av 24. 180kr for firefly. det er det jeg husker av seriene.

av filmer kan man jo si ca. 120 pr dvd i gjennomsnitt.

når er jeg elendig i matte så jeg orker ikke begynne å gjette ca. pris på alt, men noen 1000 blir det

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Du har sneket med noen PC-spill du, din lurifaks. Jeg ser at du har de to siste Matrix-filmene. Hvorfor har du ikke den første?

6378200[/snapback]

Ja, jeg har dem sammen siden jeg har få av begge deler. Har ikke den første siden jeg ikke har giddet kjøpe den enda (syntes egentlig enern er best av de tre). Skal kjøpe den snart, men er litt treg med sånt.

Lenke til kommentar

fra play.com http://play.com/DVD/DVD/4-/717202/Sharpe_C...et/Product.html

første gang jeg bestillte fikk jeg pluttselig beskjed fra play om at de takket for at jeg hadde sent den tilbake og at jeg fikk tilbake penger, så jeg måtte bestille den igjen og etter noen dager fikk jeg en giro fra nordisk express på 361kr og jeg måtte ringe og gi dem personnummeret mitt, og i dag klokka 9 fikk jeg den på døra fra posten.

så med 620 fra play og 361 med moms kommer det å nesten 1000kr.

så billig var det ikke.

edit: når jeg har sett noen episoder kan jeg sende deg en PM og fortelle litt om den

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
fra play.com http://play.com/DVD/DVD/4-/717202/Sharpe_C...et/Product.html

så med 620 fra play og 361 med moms kommer det å nesten 1000kr.

så billig var det ikke.

6385649[/snapback]

Blir jo en god del billigere fra Amazon UK, £43.56 med frakt når britisk VAT/mva er trukket fra (i tillegg til at Posten, som Amazon-pakker vanligvis går med selv om de er store og tunge, gjør mva-jobben ganske mye billigere enn Nordisk Express; ca Posten NOK205 mot NE 361).

Kan ikke sies for ofte, ting som ligger rundt den norske mva-grensa og over lønner det seg å sjekke på Amazon i tillegg til Play.

Lenke til kommentar

Ja, så vidt jeg vet byttet Play/fraktfirmaet de bruker fra Jersey til Nordisk Express på ting som er så store/tunge at det sendes/blir billigere med pakkepost (og NE har jo som policy å selge inn tjenester billig til avsender, for så å flå mottaker, slik de gjorde med USPS for noen år siden).

Lenke til kommentar
JHar faktisk sittet og tenkt på å skaffe denne samlinga. Boksen ser særdeles pen ut. Har aldri sett Sharpe, men har lest mye bra om filmserien.

Hvor fra (og for mye) skaffet du boksen?

6385403[/snapback]

da har jeg sett den første episoden, og det virker lovende, en del action, sean bean gjør som altid en veldig god rolle. serien kan minne litt om Horblower, eller siden Sharpe var først er det vel heller hornblower som minner om Sharpe.

gleder meg til å se neste episode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...