salamiking Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Very nice, very nice. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Stæsj fra Bham : XF #1 signert av sjef'n selv , Skinner : 9/64 Tv Guide , signert av Blackman : 1969 OHMSS ita. 2sh , signert av Nancy (en av Blofelds pasienter).....denne er allerede signert av Laz og crewet : R80 OHMSS tysk lobby : 1969 OHMSS tysk brosjyre : Pressebilde 60-tallet : 1964 LP plate : 1967 DD 2sh , signert av George Roubicek aka private Gardner......en soldat som blir hengt : 1991 Star Wars russisk plakat , oxo signert av GR : (GR spilte oxo en av Strombergs ubåtkapteiner) Million $ Man & Virgil tegninger : Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Husholdningens samling Det mangler noen DVD'er som er utlånt og en blu-ray film som er utlånt Også har vi vel 500 laster disk filmer. og kanskje en hel bod med VHS men de kaster vi én etter én vi prøver å kjøpe de inn på dvd BTW, og dette er før jul! Film og jul henger sammen her i huset xD Endret 17. desember 2009 av Rudde93 Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Veldig fin samling, men utrolig rotete. Har du/dere noe system? Og hvis nei, tenker dere på å skaffe et? Ser så mye bedre ut når ting er i orden Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Tja, jeg eller min stefar vet nok hvor det meste er Men vi kan stoppe opp Var engang vi lette etter flåklypa når en heved vi hadde gitt den bort men jeg nektet men vi fant den ikke Vi fant den en uke etterpå Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Feeet tråd, får meg til å angre på de 1000 av dvder jeg har solgt. Men har fortsatt igjen grøsserene, så får poste opp et bilde av de senere den eksterne samlingen er ca. like stor men jeg prøver å skjerpe meg, virkelig... Ikke noe galt i å samle digital, så lenge man betaler for seg eller laster ned filmer som er lagt ut lovlig. Når jeg sier jeg samler på filmer digitalt tenker folk alltid på pirat virksomhet, kansje ikke så rart. Men er faktisk noe som heter "digital on demand" nå folks Men dette var kansje ikke CypheroN sitt tilfelde. hehe. Endret 17. desember 2009 av MovieGuy Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 En oppdatering av BD samlingen: Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvor er det dere kjøper dei signerte bildene og posterne. Og hvor får eg tag i såne dvd og blu-ray bokser ? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Er man f. eks. Kevin Smith fan så kan man handle i fra butikken hans, selger en del saker der som er signerte. Jay and Silent Bob's Secret Stash! Har handlet en del derifra og har en del signerte postere og et par action figurer. Er vel en månde siden jeg fikk et par Transformers BDer signert av Michael Bay igjennom hans hjemmeside. DVD og BD bokser, selger de stort sett overalt hvor de selger film og har litt respekt for seg selv. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Nå er det fullt igjen. Tror ikke jeg har plass til flere hyller heller. Da dunker jeg hue nå jeg står opp om morraen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Sykt med Van Damme filmer du har Nærbilder av BD samlingen, som den gode fotografen jeg er BD filmer som snart skal sees: Flere nærbilder: Endret 20. desember 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Pent, Cortese. Jeg har nettopp begynt å kjøpe Blu-ray selv nå, men det blir fremdeles masse DVD-er siden det er så få filmer som er sluppet på BD. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg skal ta bilder av samlingen min så fort jeg får opp noen nye hyller på veggene, men ser jeg ikke kan måle meg med mange her i tråden Lenke til kommentar
afirm Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Eg må verkeleg få samla samlinga mi på ein plass snart. Men er vanskeleg for ein student som stadig er på flyttefot.. Blir til at eg har ein base heime, og at eg tek med meg eit par kasser dit eg bur til ei kvar tid.. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Heisann. Tenkte det var på tide med en liten update nåw. Jeg hadde dugnad i filmsamlinga,plukka jeg bort alle dritt filmer som broren min fikk osv og kasta alle brente filmene mine (rundt 400). Må et hellig og ærlig filmår i 2010 (Y) Skal også slutte og kjøpe random filmer i butikker jeg ikke vet noe om osv. Skal begynne og fokusere på et tema,skuespiller,regissør osv omgangen. Det jeg har nå er vel mere en enkel og nybegynner start. Har ikke kommet så langt som s/h franske sjarmører med hatt,stokk og sigar enda Blir på en måte en basic jeg starer på. Må jo det Oversikt: Plakater. Skal kjøpe mere etterhvert og som er litt mere voksent. Men jeg synes friday the 13th plakaten igrunn er ganske kul. Tv'en (panasonic,plasma 42) ps3 og et imba lol anlegg. En oversikt over hyllene med alt filmstashe (Y) Terminator collection!! Ikke værdens beste fotograf enda Her er alt jeg har samla på. Litt diverse kule utgivelser osv,og Arnold samlinga nederst. Ikke at jeg er så fan av Arnold som skuespiller lengre akuratt,som jeg var før Ene hylla med diverse samlebokser,limited edition's osv... Andre hylla med filmfigurer osv. Øverste hylle med tv-serier og noen trilogiær. Her har vi Hitchcock,gudfaren og tarkovskji samlinga Glemte faktisk og ta enkelt bilde av det miderste hylla Random things! James Bond hylla Bilder av filmene mine. Og til slutt alle de dritt filmene jeg plukka bort Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nice samling. Og likt tv som meg Er du fornøyd med det, til prisen synes jeg det er supert. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Du hadde mye bra, spetwols! Hvor får dere kjøpt den Scream esken? Regner med det er den med maska i? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nice samling. Og likt tv som meg Er du fornøyd med det, til prisen synes jeg det er supert. Takk og Nice! Jeg er VELDIG fornyød med tven. Jeg ble positivt overasket,bildekvaliteten er også veldig god. Har aldri vært noe tull med den,og den holder utmerkt til mitt bruk. Kult utsende har den også Du hadde mye bra, spetwols!Hvor får dere kjøpt den Scream esken? Regner med det er den med maska i? Tusen takk! Jeg kjøpte den scream boksen på homeenter ifjord,men nå er den ikke der lengre Det er med masken i ja. Kan sjekke noen steder om jeg finner den! Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Kult utsende har den også Ikke så lenge du har det det spesifikasjonstullet rundt på rammen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Det er da enkelt og fjerne, jeg har det enda på vertfall. @Spetwols Du er heldig som har så mange hyller og så god plass EDIT: Er det deg og Mads Mikkelsen på bildet? Og hvem er på det andre? Endret 28. desember 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå