Manx Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 (endret) De har gratis frakt hvis man handler for over $25, har til dags dato ikke betalt en krone i frakt i fra dem, de er også sjappere på leveringen enn det play er. Endret 22. august 2009 av Manx Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hei, Slenger meg på denne tråden jeg også! For noen flotte filmsamlinger dere andre her har! Men det skal sies at jeg ikke har i nærheten av samlingene noen her har, men jeg skal ha en stor samling, men da må jeg nok bli ferdig med førstegangstjenesten først!(tjener ikke så bra med peng! = ingen filmer) De filmene dere ser her, er kjøpt gjennom mai/juni/juli. Min filmhylle, ganske fornøyd, etter en tur på ikea(forferdelig dritt å borre i murvegg!!) Nærbilde av filmene:) TV: Samsung LE32A436 Forsterker: Denon PMA-500AE Blu-ray Spiller: Samsung BD-P1500 Høyttalere: DALI Concept 1 Mulig jeg ikke har så bra utstyr, men dette er kun midlertidlig, da jeg bor hjemme, og rett og slett ikke har mulighet for å ha noe bedre. Hører søster klager på høy lyd, stadig:/ Det er her jeg sitter da jeg ser på film, jeg synes det er perfekt å se på film der, har ikke behoved for større enn 32" tv, det er iallefall min mening:) Ellers er jeg ganske fornøyd, hvis dere vil ta en bedre titt å filmene jeg er er det bare å gå inn på min Imdb filmbase Legg gjerne igjen gjerne en kommentar! (sorry hvis det ble litt for mye offtopic i den Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Har ikke så stor samling enda mennemenn. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Mange fine samlebokser der. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvordan liker du The Sopranos, thadon? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Hvordan liker du The Sopranos, thadon? Meget bra serie, en av de beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vurderer og begynne og se det. Første sesong kommer også ut på blu-ray snart Lenke til kommentar
Thyrfing Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 da skal jaggu jeg starte å se på the sopranos også! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Sopranos er helt vanvittig. Du vil ikke vite hva du går glipp av. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvordan liker du The Sopranos, thadon? Meget bra serie, en av de beste jeg har sett. Har du bare sesong 1 av The Wire? :O Det er den beste serien jeg har sett! Har hele Sopranos også, men har ikke fått sett så mye av den enda.. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 The Wire er veldig vanskelig å komme i gang med. Brukte vel ett år på sesong 3. Så et par uker på sesong 4 og 5. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 The Wire er veldig vanskelig å komme i gang med. Brukte vel ett år på sesong 3. Så et par uker på sesong 4 og 5. Det er sant! Må nesten se en episode ca annenhver dag hvis man skal klare å følge med og holde minnene friskt. Er så mange karakterer, så mange hendelser og mye endringer fra sesong til sesong.. Jeg så alle sesongene etter hverandre, i løpet av et par måneder.. Noen syns sesong 3 er dårligst, men jeg likte alle sesongene! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 27. august 2009 Del Skrevet 27. august 2009 Hvordan liker du The Sopranos, thadon? Meget bra serie, en av de beste jeg har sett. Har du bare sesong 1 av The Wire? :O Det er den beste serien jeg har sett! Har hele Sopranos også, men har ikke fått sett så mye av den enda.. Den er ganske nyling kjøpt inn, har bare kommet til 3dje episode da jeg oså holder på å se gjennom House før sesong 5 slippes på DVD. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 (endret) Da får jeg legge til bilder av samlingen min da ^^ Er ikke stor enda, men den funker vel?Hva synes dere? Ingen negative kommentarer takk Jeg likte den Pulp Fiction- plakaten. Hvor kjøpte du den, finnes den i litt mindre støørelse? det bildet her er ikke av min filmsamling, men Tord93 sin Endret 29. august 2009 av olehh Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg kjøpte den i Berlin. Men du kan få tak i den her og: http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss?url=se...amp;x=0&y=0 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Da får jeg legge til bilder av samlingen min da ^^ Er ikke stor enda, men den funker vel? Bildene fikk litt rar farge på seg, siden jeg ikke brukte blits, merkelig belysning i rommet og lang lukkertid med et ubrukelig(?) et-bein kamerastativ (det ene bildet brukte jeg et trebens stativ, men det var ikke høyt nok til at jeg gadd å bruke det på resten, siden da måtte jeg nesten ommøblert rommet for og få det til bra nok ) Blu-Rayene mine Likte godt den første Blu ray hylla di der Endret 3. september 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Veldig fornøyd med den hylla selv , Clint Eastwood og Stanley Kubrick Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Nå er det helt fullt i hyllene mine. Vet ikke om det er trygt og henge opp flere hyller i en tynn gips vegg. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Veldig mye bra her! Spesielt av JCVD og filmen JCVD 3-4 versjoner du har? EDIT: Hvor du kjøpte den Van Damme boksen til høyre? Endret 4. september 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå