Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Et sted må man starte? :w00t:

Sesonger på dvd:

Blu-Ray samlingen som er i vekst for tiden:

Grunne til at jeg ikke har andre dvd filmer er at jeg solgte alle jeg hadde (rundt 40) fordi jeg skal oppgraderer hele biblioteket til blu-ray

Endret av FVL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke stort større samling her på hybelen enn din.

p1908092359.jpg

Det som ligger igjen hjemme hos mamma og pappa tar betydlig mer plass. Spesielt Dollar-trilogien og Series 1 av The Office skulle jeg fått med meg.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Fin liten samling det der. Digger den steelbook utgaven av Trainspotting du har der. Må få skaffet meg en med tiden...

Sist jeg var på Spaceworld fant jeg den til 99 elns :) Så stikk innom der om du ikke har fått tak i den enda.

Kan også nevne at det hadde the Big Lebowski i en fin liten steelbook også ;]

Lenke til kommentar
Fin liten samling det der. Digger den steelbook utgaven av Trainspotting du har der. Må få skaffet meg en med tiden...

Sist jeg var på Spaceworld fant jeg den til 99 elns :) Så stikk innom der om du ikke har fått tak i den enda.

Kan også nevne at det hadde the Big Lebowski i en fin liten steelbook også ;]

Eg kjøpte Trainspotting, The Big Lebowski og The Blues Brothers til 3 for 250,- på spaceworld. :)

Lenke til kommentar

Mine få, men gode filmer:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

014npo.jpg

015tra.jpg

016cii.jpg

Blues Brothers nummer to er uåpnet.

Gleder meg veldig til å legge til Coraline i min noe "eksklusive" samling. I tillegg angrer jeg litt på at jeg kjøpte Watchmen, ikke at den er så dårlig at den ikke har sitt bruk. Har også lyst på LOTR: Two Towers og Return of the King, samt Corpse Bride. Vurderer også å kjøpe Band of Brothers.

Edit: Bildene ble litt store, la dem i "skjul".

Endret av joananas
Lenke til kommentar

Hvorfor skal han det, den koster £17,51 ifra amazon.co.uk INKLUDERT frakt, noe som faktisk er billigere enn å kjøpe den i fra play med "gratis" frakt. I tillegg så får han en boks som blir pakket inn på en ordentlig måte, ikke pakket i en pose og pælmet oppover i europa i 2-3 uker før den dukker opp.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Det er litt forskjell på pappen som blir brukt til å pakke inn, play bruker vel stort sett et brunt A4 ark som de bretter rundt.

Nå skal vel ikke folk begynne å prate om å tilbe ting her, når noen spør om noe her inne så er det stort sett play og "gratis" frakt som det blir mast om i hue og ræva.

Men når det eneste de stort sett kan konkurrere på er pris, men når det kommer til frakt tid, service og innpakking er ikke så farlig bare det er gratis...

Lenke til kommentar
Hvorfor skal han det, den koster £17,51 ifra amazon.co.uk INKLUDERT frakt, noe som faktisk er billigere enn å kjøpe den i fra play med "gratis" frakt. I tillegg så får han en boks som blir pakket inn på en ordentlig måte, ikke pakket i en pose og pælmet oppover i europa i 2-3 uker før den dukker opp.

Det visste jeg faktisk ikke. Er et play-menneske fra gammelt, så jeg anbefaler alltid det framfor andre sider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...