CypheroN Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Cyph er en pirat av verste sort. Jepp, bor hjemme og ingen jobb, så da blir det slik. Men jeg synes jeg klarer å bygge meg oppover, har jo ikke passert 18 engang. Tipper jeg er større pirat enn deg Hehe, jeg er ikke stolt av det, så greit for meg. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Tenker på å få noe opp på de tomme veggene jeg har i bula mi. Er det noen som vet om noen norske eller utenlandske nettsider som selger plakater? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Dette er den eneste siden jeg bruker Movieposter.com Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 www.forbiddenplanet.co.uk Gratis frakt, men veldig lang leveringstid. Lenke til kommentar
Perril Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 http://www.moviegoods.com/ Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Dette er den eneste siden jeg bruker Movieposter.com Hvilket mål er det du bruker på plakatene som er i ikea rammene du tidligere har vist i tråden/hvilket mål anbefaler du/dere at jeg bør bruke i forhold til rammer som passer? Endret 14. august 2009 av FVL Lenke til kommentar
Perril Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 fant en til http://www.pozters.no/filmplakater/ Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Har ordnet litt på rommet og tenkte derfor at det var på tide med en oppdatering. Her er et oversiktsbilde over de nye hyllene jeg kjøpte. Nærbilde av boksene og to steelbook-filmer jeg er litt stolt av. Nærbilde av filmene. Alfabetisk rekkefølge gjelder her i huset. Flere nærbilder. TV-serier på egen hylle. Band of Brothers og Deadwood får egen hylle siden de ikke passer med de andre. Litt flere serier som ikke fikk plass med de andre og filmer jeg ikke har sett Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Fin liten samling det der. Digger den steelbook utgaven av Trainspotting du har der. Må få skaffet meg en med tiden... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Saftig deilig samling HAr bare 1 hylle jeg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Dette er den eneste siden jeg bruker Movieposter.com Hvilket mål er det du bruker på plakatene som er i ikea rammene du tidligere har vist i tråden/hvilket mål anbefaler du/dere at jeg bør bruke i forhold til rammer som passer? De som jeg har er 70x100 (bxh) så for å få plakater som passer sånn ca. 100% så må man bruke 27" x 40". Du kan spessifisere søket sånn at du kun søker på den størrelsen Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 (endret) Tusen takk. Alle i målene 27 X 40 vil passe i disse rammene som jeg har linket til? Link Og hva er forskjellen mellom A og B versjon av plakatene? EDIT: Slenger opp bilde i tråden av samlingen min snart jeg å Endret 16. august 2009 av FVL Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 De rammene vil passe til 27x40 ja. Forskjellen på a og b, ikke anelse, har aldri tittet på det når jeg har bestilt. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da får jeg legge til bilder av samlingen min da ^^ Er ikke stor enda, men den funker vel? Bildene fikk litt rar farge på seg, siden jeg ikke brukte blits, merkelig belysning i rommet og lang lukkertid med et ubrukelig(?) et-bein kamerastativ (det ene bildet brukte jeg et trebens stativ, men det var ikke høyt nok til at jeg gadd å bruke det på resten, siden da måtte jeg nesten ommøblert rommet for og få det til bra nok ) Resten er lagt i spoiler Blu-Rayene mine Står et par spill bak denne sesongen. Så kommer vi til "resten", eller DVD'ene som det heter.. Noen av de skal bli kjøpt inn på BD, mens andre jeg ikke liker helt, og de jeg har fra før av skal bli solgt til Gamestop Som dere sikkert ser, så er ikke DVD'ene i alfabetisk rekkefølge, det er fordi jeg bare har satt dem der midlertidig fram til jeg har fått/kjøpt e(t)n hylle® til Det var bildene for filmene mine. Nå kommer et par bilder av plakater og utstyr for de som er interessert i det Med lys på, utstyret slått av Med lys av, utstyret slått på (bildet på tv'n er ikke så dårlig, det er bare noen innstillinger på kameraet jeg ikke får til helt, eller så er det linsa som er på når jeg tok bildene I sweet-spoten (det samme som med det bildet over) Hva synes dere? Ingen negative kommentarer takk Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Liker samlingen. Mye Blu-Ray. Det er bra. Jeg syns du burde få noen rammer til plakatene dine (det må jeg også). Misunnelig på Band of Brothers-boksen din. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Takk Sluttet og kjøpe inn DVD i januar, så det blir en del Blu-Rays da Tenkte jeg skulle få kjøpt inn et par rammer ja, men vet ikke helt om jeg skal betale 800kr per ramme for og få den spesiallaget eller betale rundt 400-500 kr for og kjøpe en fra amazon, har jo alltids IKEA, men de har ikke riktig størrelse Band of Brothers får du kjøpt her: http://www.amazon.co.uk/Band-Brothers-HBO-...4374&sr=8-1 ^^ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Da får jeg legge til bilder av samlingen min da ^^ Er ikke stor enda, men den funker vel? Bildene fikk litt rar farge på seg, siden jeg ikke brukte blits, merkelig belysning i rommet og lang lukkertid med et ubrukelig(?) et-bein kamerastativ (det ene bildet brukte jeg et trebens stativ, men det var ikke høyt nok til at jeg gadd å bruke det på resten, siden da måtte jeg nesten ommøblert rommet for og få det til bra nok ) Resten er lagt i spoiler Blu-Rayene mine Står et par spill bak denne sesongen. Så kommer vi til "resten", eller DVD'ene som det heter.. Noen av de skal bli kjøpt inn på BD, mens andre jeg ikke liker helt, og de jeg har fra før av skal bli solgt til Gamestop Som dere sikkert ser, så er ikke DVD'ene i alfabetisk rekkefølge, det er fordi jeg bare har satt dem der midlertidig fram til jeg har fått/kjøpt e(t)n hylle® til Det var bildene for filmene mine. Nå kommer et par bilder av plakater og utstyr for de som er interessert i det Med lys på, utstyret slått av Med lys av, utstyret slått på (bildet på tv'n er ikke så dårlig, det er bare noen innstillinger på kameraet jeg ikke får til helt, eller så er det linsa som er på når jeg tok bildene I sweet-spoten (det samme som med det bildet over) Hva synes dere? Ingen negative kommentarer takk Plakaten var awesome Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Takk Sluttet og kjøpe inn DVD i januar, så det blir en del Blu-Rays da Tenkte jeg skulle få kjøpt inn et par rammer ja, men vet ikke helt om jeg skal betale 800kr per ramme for og få den spesiallaget eller betale rundt 400-500 kr for og kjøpe en fra amazon, har jo alltids IKEA, men de har ikke riktig størrelse Band of Brothers får du kjøpt her: http://www.amazon.co.uk/Band-Brothers-HBO-...4374&sr=8-1 ^^ Æsj! Jeg betalte omtrent dobbelt så mye for Band of Brothers-boksen på DVD for noen år siden. Akkurat lik faktisk Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Plakaten var awesome Takk takk @ Rural_Juror Finfin samling du har Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Min enorme DVD-samling! Som dere ser så kjøper jeg kun serier. Elsker å ha seriemaraton, og det er så mye kjekkere på TV. Har ikke akkurat mye, men det jeg har er gull. Planlegger også og kjøpe mer så snart jeg får råd. Deadwood og Monty Pythons Flying Circus står i første rekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå