BadSmile Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) La Haine på blu-ray ja, må anskaffes snarest. Hvor kjøpte du den? @ Cun altså Endret 4. juni 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 På Platekompaniets nettbutikk. Ikke billig, men det får ikke hjelpe. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Var verken på amazon (.com/.co.uk) og Play, så man må nok ty til drastiske metoder ja. 199 kroner var dog en pris jeg kunne ha godtatt, alt over er uakseptabelt. Vurderer også Lady vengance på blu-ray, men vil ha utgaven hvor man kan se fade to black. Tviler at den er på den norske blu-ray'en Endret 4. juni 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) BadSmile, Zailor har den til 159,-. Eg har La Haine i HD DVD, men den er heilt utan ekstramateriale, så eg må kjøpa meg ein av dei ekstramaterialestappa DVDane. EDIT: Og her er den til £10.99 på amazon.co.uk. Endret 4. juni 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kjedelig søndag, så da tok jeg noen bilder Liker utgaven din av "A Christmas Story" !! Hvor er den kjøpt? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Kjedelig søndag, så da tok jeg noen bilder Liker utgaven din av "A Christmas Story" !! Hvor er den kjøpt? På Platekompaniet. EDIT: Her: http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD...HV1000038956DVD Det er sone 1 da. Så du må ha en sonefri dvd spiller. Endret 4. juni 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Finnes jo også på BD her til 220,- Blir vel 420 kr da, men er ikke så gal pris, vet heller ikke om den er Region Free. Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvor får man kjøpt den lille Shaun Of The Dead statuen? Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Hvor får man kjøpt den lille Shaun Of The Dead statuen? Den fikk jeg i gave av en venn som hadde vært i England. Endret 4. juni 2009 av Exclusive Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Her er min filmsamling: Det aner meg at La Haine er favorittfilmen din Bra film det, men helt der oppe? Nei. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Veeel, hva kan jeg si? Du tar feil. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Falt ikke 100% for La Haine, men Cuns tilsynelatende maniske forhold til filmen gjør at jeg får se den igjen snart. Det var din hype som gjorde at jeg så Once Were Warriors, som for øvrig var en knallfilm. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Pøh, jeg har da ikke hypa La haine. Har såvidt nevnt den de siste årene. Hvorfor? Da får jeg forhåpentligvis ha den i fred for utallige Tarkovsky- og The Man Who Planted Trees-elskende kidz sine fanatiske og spammende tendenser. Over and over and over again med skryt og kakling. Nei, det orker jeg ikke, så let them kidz live in ignorance. PS: Damn kidz. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Du har kanskje ikke hypet den i like stor grad som de nevnte filmene blir, men man har fått et greit inntrykk av hvilken film som får deg turned on. Kanskje den får en snurr når jeg drar tilbake til Trondheim igjen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hysj, nå nevner vi ikke denne filmen på forumet mer. Save us from the kidz! Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvis jeg husker riktig var det på denne tråden jeg snublet over (jeg tror det var en link) en fyr med en insane dvd samling. Det var ikke så mange filmer, men han hadde så mange ting. Dukker, forskjellige eksemplarer av filmene. Husker han hadde hjelmen til King Leonidas for.eks. Og masse av Kill Bill også tror jeg, det er det jeg husker. Tror også det var Movieheart som hadde lagt ut linken, på denne tråden. Så hvis noen vet hva jeg snakker om, og vet hvor jeg kan finne linken så si ifra(plis). Har sykt lyst til å se det igjen:P Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Kanskje du tenker på mjau sin samlig? Lenke til kommentar
Elwor Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Nei, ganske sikker på at det var en link. Og det var ikke så mange filmer. Her snakker vi høyst ti, men det var så mye ting og tang om filmene. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Må legge ut noen nye bilder av samlingen snart ser jeg... forandret litt siden det bildet der... Er nok han gærne svensken Elwor tenker på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå