Johari Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Finfin samling, thoojs! Husker du hvor du kjøpte Disney Classics-boksen, og hva den kostet? Og, det ser ut som at du både har den svære Ringenes Herre-boksen og de tre ekstended-editionene av hver film - hvilket alternativ anbefaler du? Hei Kurt, takker Kjøpte disney classic boksen på cdon til 499,- tror eg. Og av ringenes herre vil eg anbefale extended version definitift Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 skikkelig stilig samling thoojs. Staa paa ! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Kommer med en liten oppdatering jeg og Har ca 50 Blu Ray filmer og 300 DVDer nå. Sliter litt med hylle plassen men fant en dvd hylle som jeg brukte før Er ikke noe god fotograf da... Hele samlinga Her havner nye filmer Blu ray: + Noen filmer under TVen Endret 16. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Fin samling. Hakket finere enn plasseringen av routeren. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hehe, er litt problemer med at ledningene ikke er lange nok :!: Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Finfin samling, thoojs! Husker du hvor du kjøpte Disney Classics-boksen, og hva den kostet? Og, det ser ut som at du både har den svære Ringenes Herre-boksen og de tre ekstended-editionene av hver film - hvilket alternativ anbefaler du? Hei Kurt, takker Kjøpte disney classic boksen på cdon til 499,- tror eg. Og av ringenes herre vil eg anbefale extended version definitift Takk! De tre separate RH-boksene altså? Et par spm til som jeg kom på Hvor har du fått tak i Trainspotting-steelbooken, og de andre steelbook-filmene bak den? Og hvor finnes Brødree Dal-boksen? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Tar meg friheten til å svare, jeg: Trainspotting-steelbooken var nesten gratis på playx for noen mnd siden, tror den kostet 29,- Hvis ikke så hadde de vel også ET, Gladiator, Jaws, Schindler's List steelbooks til en drøy 50-lapp. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Og Brødrene Dal boksen får du over alt... sett den på bokhandler, matbutikker, osv. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Da var det på tide at jeg også oppdaterte! Filmer som står "ut" er ennå ikke sett. Venter på omlag 20 HD DVD til. pluss at en del er såklart på utlån [ ttachment=301148:DVD_bokser.JPG] Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Flott samling!! Genial måte å sortere usette filmer på forresten Lenke til kommentar
Atald Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan er de usette sortert? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Forstod ikke helt med en gang hva du mente med ''står ut'' men så nå at du hadde trekt ut noen filmer Endret 16. mai 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Den kista ved siden av planet earth, er det Harry Potter boksen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) @mjau: Ønsker du å si noe om hvor mye den ca. koster? Schindlers liste i steelbook og "trainspotting er også aktuelt @ Lil-H: Har du tomme Blu-Ray-Covere i hyllen lengst nede? Hvordan har du fått tak i de? Den kista ved siden av planet earth, er det Harry Potter boksen? Lurer på det selv og om den er norsk/engelsk utgave og om det er Blu-Ray/HD-DVD Eller en DVD utgave Endret 16. mai 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) @mjau: Ønsker du å si noe om hvor mye den ca. koster? Schindlers liste i steelbook og "trainspotting er også aktuelt Jeg kjøpte min Brødrene Dal boks for 149,- hos homeenter, men det var noe spesielt tilbud i fjor høst. Nå koster den 199,- der ser jeg. Ellers ligger den vel på 250-350 kroner i butikker mener jeg. Samme med Trainspotting; jeg kjøpte min Steelbook utgave hos homeenter. De fås vel hos playx og zailor også antar jeg? @ Lil-H:Har du tomme Blu-Ray-Covere i hyllen lengst nede? Hvordan har du fått tak i de? Jeg har sett det hos bl.a. AxelMusic Endret 17. mai 2009 av mjau Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Må nesten oppdatere bildene av samlingen min her. Er dårlig kvalitet pga. de er tatt med iPhonen min. Skal se om jeg ikke kan få låne et kamera på skolen senere. Toppen på den første hylla mi, her hviler Harry Potter og Tremors bl.a. Bunnen på hylla, ikke noe spesielt. Bare noen superhelt og tegnefilmer. Toppen på den andre hylla. Her er de fleste av HD-DVDene og skekkfilmene mine. Bunnen på andre hylla. Komedie og Sci-Fi for det meste. Hylla med samleboksene mine. De til venstre er DVDer, men Harry Potter og Matrix til venstre er HD-DVDer. Fylttet på den fremste KotCS boksen slik at dere kan se Jurassic Park og Clerks bak. Et ganske uklart bilde av TV-seriene mine (+ en så kul Tremors boks at den bare måtte stå der og krone over de andre). Er andre ting bak de fremme også. Seriene er: Lois & Clark (complete), Stargate (alt som er komt ut), Futurama (complete), Simpsons (alt som er komt ut), Surface (complete), Lost (sesong 1 og 2) og Heia Tufte sesong 1. Klarere bilde av det forrige. Her er TV-seriene mine som ikke har fått tildelt plass enda. Fulle hyller, hva skal jeg gjøre? Skal kjøpe ny hylle lik TV-hylla snarest mulig. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 På tide med ny kamera? Koselig samling Lenke til kommentar
Groening Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ja, kan du godt si. Eneste kamera i huset er til reperasjon og iPhone er ikke akkurat kjent for sitt gode kamera. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Alinoe: Det er HD DVD-utgaven av Harry Potter Limited Edt. Fin var den SpecialForce: Det er som mjau sier, jeg fikk de hos AxelMusic. Men, de er on order og det kan ta lang tid før de får de inn igjen. Jeg ventet f.eks på mine i godt over 1mnd før de kom 'in stock'. Men, vel verdt det. Jeg hater de feite BD-coverne. Må nevne at FLCL er på utlån, og i de 20 HD DVD filmene venter jeg på Blade Runner kofferten på HD DVD. Flaks for min kompis, for han fikk 5 disc edition av meg =] EDIT: Ingen som lå merke til HD DVD-utgaven av Taking Lives jeg hadde? Endret 17. mai 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå