Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel glad jeg bestilte Hitchcock boksen min fra HMV i fjor, når jeg ser og hører hva de fleste som bestilte den fra play fikk... (min er i mint condition...sånn just to rub it in :p )

Har aldri bestilt store bokser eller lignende fra play, bare enkeltfilmer (og diverse CD'er og t-shirts). Aldri fått noe helt herp, men ganske ofte så ligger jo plata og slenger inne i coveret :thumbdown:

Har planer om å bestille T2 Endoskull på BD ganske snart, og det blir garantert ikke fra play! Da er det bedre og betale litt mer og få den trygt levert og fortollet hjem på døra (mao. amazon.com).

Anyway, før jeg sporer helt av; fin samling Wolowitz!

Lenke til kommentar
Har aldri bestilt store bokser eller lignende fra play, bare enkeltfilmer (og diverse CD'er og t-shirts). Aldri fått noe helt herp, men ganske ofte så ligger jo plata og slenger inne i coveret :thumbdown:

Enten har dere hatt veldig uflaks med play eller så har je hatt veldig flaks. Har bestilt en del bokser fra play og ingen av dem har hatt noen skader. Eneste gang plata har vært løs i coveret var da jeg brukte playtrade.

Lenke til kommentar

Enten har dere hatt veldig uflaks med play eller så har je hatt veldig flaks. Har bestilt en del bokser fra play og ingen av dem har hatt noen skader. Eneste gang plata har vært løs i coveret var da jeg brukte playtrade.

Consider yourself among the lucky. ;)

Lenke til kommentar

Enig. Play er plassen for å handle enkelt dvder. Da kan man kjøre inn mange filmer i samme ordre uten å tenke på moms og slikt. Hos amazon blir det litt stress om man skal bestille flere filmer samtidig. Må passe på at det ikke blir over 200,- på ordren. Og skal man bestille mange filmer da blir det for en del for frakt. Da er amazon bedre for å kjøpe litt penere utgaver av filmer samt samlebokser.

Lenke til kommentar
Hjørnene på Hitchcock-boksen var revnet. Da er det bedre å betale frakt å bestille fra Amazon.

Ja men så dumt at Amazon sender filmene samlet da, men er jo ikke verre en å bestille litt og litt. Amazon bruker ikke mer en 2 dager fra de er sendt til de er i postkassen, jeg bor i rogaland. Play bruker 1 uke ofte 2 uker.

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...