Kontorstol Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Meget fin samling, Movieheart. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hehe, jeg tør ikke tenke på hva og hvordan du er vant til å filme, manx... Skal du ikke tenke alt for mye på Tenkte plutselig på dette bildet når jeg så refleksjonen Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Request: Jeg vil se DVD-samlingen til Montag! Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Request: Jeg vil se DVD-samlingen til Montag! Seconded. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 De med et observant øye vil nok oppdage en liten feil med sorteringen min. Kanskje det blir en liten premie på den som finner det ut. Hvem vet. Hmm... Narnia skal vel ikke stå på "C"? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 De med et observant øye vil nok oppdage en liten feil med sorteringen min. Kanskje det blir en liten premie på den som finner det ut. Hvem vet. Hmm... Narnia skal vel ikke stå på "C"? Å joda "The Chronicles of Narnia" Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Feil. Filmen heter The Chronicles of Narnia så da blir det på "C". Feilen er at The Lady Vanishes ikke skal stå sammen med de andre filmene, men sammen med Hitchcock samlingen. Altså ved siden av Hitchcock boksen min. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Også at Planet Terror sto etter Death Proof, men hvis du tenker at de er sammen pga Grindhouse, er jo det forsåvidt rett. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Var meningen at de stod sammen på grunn av Grindhouse ja, og at de stod under "G" i hyllen. Men jeg fant ut at de likegodt kunne stå hver for seg og under henholdsvis "D" og "P". Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ah, tenkte ikke på at Narnia het The Chronicles of Narnia. Ellers må jeg få si at det var en ganske pen samling du hadde der Hvor har du kjøpt "Show-hylla"? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Movieheart,jg likte den gamle stilen i dvd hylla de som du hadde fQr bedre -.- Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Ah, tenkte ikke på at Narnia het The Chronicles of Narnia. Ellers må jeg få si at det var en ganske pen samling du hadde der Hvor har du kjøpt "Show-hylla"? Kjøpte den på IKEA. Dog har de tatt den fargen jeg har den i ut av salg. De selger samme hyllen fortsatt, men kun i trehvit og ikke i sølvgrå som jeg har den i. Movieheart,jg likte den gamle stilen i dvd hylla de som du hadde fQr bedre -.- Likte den ganske godt jeg også, men da hadde jeg ikke fått plass til alle filmene mine. Dog synes jeg at den jeg har nå ikke er så værst den heller. Morsomt med litt forandringer en gang i blant. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Request: Jeg vil se DVD-samlingen til Montag! Seconded. Third! Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Pff... dårlig filming, lyd og bilde -.- Se filmen hos Youtube Til utlån: No country for old men Million dollar baby I posten: Fear and loathing in las vegas Troll/Troll 2 Får ikke fram noe jeg... Her er: http://www.youtube.com/watch?v=7esga8JcqJw Endret 13. april 2009 av Wolowitz Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) fin samling men hva har skjedd med Hitcocok boksen din ? Endret 13. april 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Play.com stappet den i en plastikkpose og kastet den til Norge... 1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Men de gjorde det uten at det kostet deg en krone Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Var jo veldig billig uansett da Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Fin samling Wolowitz. Hvor mange DVD'er har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå