Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Pokker skal jeg vite det :p

Litt mer moro:

Må få ryddet litt i boks hyllene mine tror jeg, begynner å bli "litt rotete :)

image3eqn.jpg

image2kwr.jpg

kommer et bilde til, men jeg sliter med å få lastet det opp på image shack, kommer plutselig.

Hvor mange versjoner har du av The Dark Knight? Tro jeg skal bestille den med Batpod. Når du har sett filmen setter du de inn i boksen igjen da? Ser bare at Hellboy og Dark Knight boksene fortsatt er innpakkt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er kun tre stykker, er de to som du ser på bildet der, pluss den vanlige utgaven på BD.

Hvis det er noe fancy saker, hvor ting har mulighet for å gå i stykker så forblir de stående i innpakkningen sin. Så kjøper jeg heller en utgave til av filmen som jeg ser på :)

Lenke til kommentar

Har Dark Knight på BD, men i slutten av filmen så begynner den og hakke, så når jeg først kjøper ny så kan jeg kjøpe den med batpod :)

EDIT: Hvor kjøpte du den Shawshank Redemption boksen som så vidt viser. Er det den samme som er på Amazon.jp?

Endret av Cortese
Lenke til kommentar

Da var det på tide med en liten oppdatering fra denne gården også. Begynner å få veldig lite plass i hyllene, så en ny hylle hadde gjort seg om jeg hadde hatt plass til det. Men det holder nok noen innkjøp til tenker jeg. Er enkelte filmer jeg har plassert slik at de tar veldig stor plass.

Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle kjøre samme stil som det ble brukt for en stund tilbake. Nemlig en film av samlingen. De med et observant øye vil nok oppdage en liten feil med sorteringen min. Kanskje det blir en liten premie på den som finner det ut. Hvem vet.

Filmen finnes også i HD-versjon for de som vil nyte samlingen i topp kvalitet.

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Veldig fin Family Guy- "boks" du hadde i showoff skapet der!

Fin og fin. :p Synes den er helt grei jeg. Er ikke akkurat noen showoff dvd, men den ble plassert der fordi det ikke var noen andre plasser å plassere den.

Fin samling! Hva slags hylle er den store der?

Den store er en Billy-hylle fra IKEA.

nice :D Jeg rata full pott jeg :p

Takker.

Lenke til kommentar

Fin og fin. :p Synes den er helt grei jeg. Er ikke akkurat noen showoff dvd, men den ble plassert der fordi det ikke var noen andre plasser å plassere den.

Var mer en hentyding til at du fikk den av meg ;) Syntes det var litt merkelig at den stod i "showoff-hylla" ^^

Lenke til kommentar

Var mer en hentyding til at du fikk den av meg ;) Syntes det var litt merkelig at den stod i "showoff-hylla" ^^

Det var deg jeg fikk den av ja! Husker ikke slikt jeg. :p

Litt merkelig å sette den i den hylla ja. Men det var ikke noen andre plasser den "passet inn", så da ble det der. Dessuten så står den ganske langt ned så den blir ikke lagt så godt merke til.

Lenke til kommentar

Fin samling.

Hvor fikk du tak i Iron Man utgaven din, har tittet litt her og der men ser ikke ut som om jeg klarer å finne den.

Stort pluss for at du hadde husket å ha på deg klær når du filmet, refleksjonen i show off skapet kunne ha vært pinlig :p

Edit:

@Cortese:

Sånne ting koster gjerne noen kroner, så hvis man har lyst på den type ting så må man gjerne betale noen kroner :)

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Fin samling.

Hvor fikk du tak i Iron Man utgaven din, har tittet litt her og der men ser ikke ut som om jeg klarer å finne den.

Stort pluss for at du hadde husket å ha på deg klær når du filmet, refleksjonen i show off skapet kunne ha vært pinlig :p

Edit:

@Cortese:

Sånne ting koster gjerne noen kroner, så hvis man har lyst på den type ting så må man gjerne betale noen kroner :)

Den Iron Man utgaven kjøpte jeg på cdon.com om jeg husker riktig. Kjøpte den på tilbud for 99,- tror jeg. Nå koster den derimot 149,- Link

Den refleksjonen kunne ha blitt pinlig ja. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...