Schneiderlin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Pokker skal jeg vite det Litt mer moro: Må få ryddet litt i boks hyllene mine tror jeg, begynner å bli "litt rotete kommer et bilde til, men jeg sliter med å få lastet det opp på image shack, kommer plutselig. Hvor mange versjoner har du av The Dark Knight? Tro jeg skal bestille den med Batpod. Når du har sett filmen setter du de inn i boksen igjen da? Ser bare at Hellboy og Dark Knight boksene fortsatt er innpakkt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Er kun tre stykker, er de to som du ser på bildet der, pluss den vanlige utgaven på BD. Hvis det er noe fancy saker, hvor ting har mulighet for å gå i stykker så forblir de stående i innpakkningen sin. Så kjøper jeg heller en utgave til av filmen som jeg ser på Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Har Dark Knight på BD, men i slutten av filmen så begynner den og hakke, så når jeg først kjøper ny så kan jeg kjøpe den med batpod EDIT: Hvor kjøpte du den Shawshank Redemption boksen som så vidt viser. Er det den samme som er på Amazon.jp? Endret 11. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Var jo ganske dyrt der. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Da var det på tide med en liten oppdatering fra denne gården også. Begynner å få veldig lite plass i hyllene, så en ny hylle hadde gjort seg om jeg hadde hatt plass til det. Men det holder nok noen innkjøp til tenker jeg. Er enkelte filmer jeg har plassert slik at de tar veldig stor plass. Denne gangen tenkte jeg at jeg skulle kjøre samme stil som det ble brukt for en stund tilbake. Nemlig en film av samlingen. De med et observant øye vil nok oppdage en liten feil med sorteringen min. Kanskje det blir en liten premie på den som finner det ut. Hvem vet. Filmen finnes også i HD-versjon for de som vil nyte samlingen i topp kvalitet. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Veldig flott samling Movieheart! Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Veldig fin Family Guy- "boks" du hadde i showoff skapet der! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fin samling! Hva slags hylle er den store der? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 nice Jeg rata full pott jeg Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Veldig fin Family Guy- "boks" du hadde i showoff skapet der! Fin og fin. Synes den er helt grei jeg. Er ikke akkurat noen showoff dvd, men den ble plassert der fordi det ikke var noen andre plasser å plassere den. Fin samling! Hva slags hylle er den store der? Den store er en Billy-hylle fra IKEA. nice Jeg rata full pott jeg Takker. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Veldig fin Family Guy- "boks" du hadde i showoff skapet der! Fin og fin. Synes den er helt grei jeg. Er ikke akkurat noen showoff dvd, men den ble plassert der fordi det ikke var noen andre plasser å plassere den. Var mer en hentyding til at du fikk den av meg Syntes det var litt merkelig at den stod i "showoff-hylla" ^^ Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Veldig fin Family Guy- "boks" du hadde i showoff skapet der! Fin og fin. Synes den er helt grei jeg. Er ikke akkurat noen showoff dvd, men den ble plassert der fordi det ikke var noen andre plasser å plassere den. Var mer en hentyding til at du fikk den av meg Syntes det var litt merkelig at den stod i "showoff-hylla" ^^ Det var deg jeg fikk den av ja! Husker ikke slikt jeg. Litt merkelig å sette den i den hylla ja. Men det var ikke noen andre plasser den "passet inn", så da ble det der. Dessuten så står den ganske langt ned så den blir ikke lagt så godt merke til. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Hvor mange filmer er det? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Delicious Library 2 sier 338 filmer. Men da har jeg f.eks. lagt inn Rambo 1, 2, 3 og 4 for Rambo-boksen. Ikke boksen alene. Altså boksen ble telt som 4 og ikke 1. Samtidig er det et par filmer som er på vei i posten. Er vel snakk om en 12-13 stykker tror jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Fin samling. Hvor fikk du tak i Iron Man utgaven din, har tittet litt her og der men ser ikke ut som om jeg klarer å finne den. Stort pluss for at du hadde husket å ha på deg klær når du filmet, refleksjonen i show off skapet kunne ha vært pinlig Edit: @Cortese: Sånne ting koster gjerne noen kroner, så hvis man har lyst på den type ting så må man gjerne betale noen kroner Endret 11. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg så den Iron Man-utgaven på Spaceworld i Drammen for en stund siden. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fin samling. Hvor fikk du tak i Iron Man utgaven din, har tittet litt her og der men ser ikke ut som om jeg klarer å finne den. Stort pluss for at du hadde husket å ha på deg klær når du filmet, refleksjonen i show off skapet kunne ha vært pinlig Edit: @Cortese: Sånne ting koster gjerne noen kroner, så hvis man har lyst på den type ting så må man gjerne betale noen kroner Den Iron Man utgaven kjøpte jeg på cdon.com om jeg husker riktig. Kjøpte den på tilbud for 99,- tror jeg. Nå koster den derimot 149,- Link Den refleksjonen kunne ha blitt pinlig ja. :!: Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fin samling. Hvor fikk du tak i Iron Man utgaven din, har tittet litt her og der men ser ikke ut som om jeg klarer å finne den. Den masken var ikke spesiellt vanskelig å finne. Selv kjøpte jeg en på Spaceworld i Asker for eksempel. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Stort pluss for at du hadde husket å ha på deg klær når du filmet, refleksjonen i show off skapet kunne ha vært pinlig Hehe, jeg tør ikke tenke på hva og hvordan du er vant til å filme, manx... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå