Schneiderlin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Wow, du liker jammen meg Van Damme, har selv kun Bloodsport og Universal Soldiers: The Return. Hva syns du om ''In Hell''? Endret 5. april 2009 av Cortese Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Ikke meg du spør men, In Hell er en av de bedre han har vært med i de siste årene, du bør ta en titt på JCVD som etter min mening er en av hans absolutt beste filmer. Er flere som er Van Damme fans her, men er bare noen få som tørr å innrømme det Såpass bør man ha med Van Damme filmer i hylla Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Jeg har ikke sett en eneste en av filmene Jean-Claude Van Damme spiller i Edit: Tok vekk en forkorting og la til noen ord Endret 5. april 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er jeg klar over, bare orket ikke å skrive hele navnet, noe som tydeligvis kunne mistolkes. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Egentlig ikke, men når det faktisk er en film som heter det så blir det litt dumt å forkorte navnet han på akkurat samme måte Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Sant nok, rettet på innlegget nå Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Inponerende samling du har der Manx. Jeg trodde jeg hadde flest Van Damme filmer her, men du slår meg med 4 :!: Wow, du liker jammen meg Van Damme, har selv kun Bloodsport og Universal Soldiers: The Return. Hva syns du om ''In Hell''? In Hell er helt klart en av hans beste filmer ja. Ivertfall når det gjelder skuespill, men JCVD er best ja. Min favorittfilm fra 2008 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 JCVD skal jeg bestille på BD fra play tenkte jeg Her er noen bilder av min samling, tok tid i dag og flyttet de i alfabetisk rekkefølge. Nede til venstre er BD hylla. Har tenkt å bruke noen tusen på BD filmer denne måneden Blu-Ray filmer jeg driver og ser, har ca en 15-16 jeg ikke har sett enda Boxsets og Serier Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Inponerende samling du har der Manx. Jeg trodde jeg hadde flest Van Damme filmer her, men du slår meg med 4 :!: Har vel alt han har gjort fra '86 og til nå, mangler vel bare noen et par små ting som han gjort men som ikke kan regnes som Van Damme filmer, Narco og Sinav. Men eller så er det vel stort sett komplett Jeg er faktisk ganske stolt av den samlingen med Van Damme filmer Endret 6. april 2009 av Manx Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er ogsa fan av JCVD og stolt over det Har alle filmene hans. akurat som Arnold ! Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 JCVD burde du kjøpe ja, Cortese. Har foresten en kino poster av JCVD Den er svær. største posteren jeg har. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Jeg er ingen fan av Van Damme. Jeg misliker ikke fyren, men jeg foretrekker han ikke heller. Street Fighter filmen er genial, men utenom det... meh.. ... Men JCVD er en knallgod film. Ikke bare for Van Damme fans, men også for de som liker filmer á la Dog Day Afternoon. IMO er denne MYE bedre enn Dog Day Afternoon. Den er faktisk veldig spennende, og man vet aldri helt hva som kommer til å skje. Absolutt en god film, med godt skuespill fra yours truly. Endret 6. april 2009 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Argh. Nokia 5800 har eit ræva kamera. HD DVD-samlinga. Skal skaffa meg eit betre kamera... Trur vel det er omlag 10 HD DVDar som ikkje er med på dette biletet også. Endret 6. april 2009 av magnusbe Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 nice. hvor mange hd filmer har du der ? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 å steike!! Bærre lækkert Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 nice. hvor mange hd filmer har du der ? Over 280. 1 Blu-Ray ;-) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Huh? Er alt sammen HD-DVD? du hamstret da formatet gikk under, eller? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Huh? Er alt sammen HD-DVD? du hamstret da formatet gikk under, eller? Jepp! Kjøpte HD DVD-spelar etter at formatkrigen var over. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 haha, faktisk! hva betalte du i snitt pr. disk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå