€uropa Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det har vel kostet en del? Hvorfor skal alle være fryktelig opptatt av hva alt koster? Jeg er nysgjerrig Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det har vel kostet en del? Hvorfor skal alle være fryktelig opptatt av hva alt koster? Jeg er nysgjerrig haha maa le xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Tipp at hver film koster 180,- også sier jo en her at han er oppe i snart 500 HD-filmer, så en kjapp tur med kalkulatoren finner ut... oi.. Masse penger. Men noen filmer er vel billigere enn andre. Men det kommer som han sier, an på prioriteringer. Også har jo enkelte personer bedre råd enn andre så. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Som sagt hvorfor henge seg opp i hvor mye ting koster, man handler med de pengene man har råd til å bruke. Hobbyen min er film, er bare så enkelt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Akkurat. Så det var litt for å få slutt på all den spørringa der at jeg kom med kommentaren. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Da tror jeg du har en stor jobb foran deg, for hver gang noen med over 100 filmer legger ut bilder så dukker de spørsmålene opp Men nå står Primal Fear klar i BD spilleren og venter på meg. Skal se om jeg poster et bilde til av noe moro når jeg er ferdig med den, et par av de tingene får jo en film til å se billig ut Lenke til kommentar
GLN Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Vakker samlig du har Manx. Drømmer om å ha en slik selv. Har du bilde av tv-kroken din da, der du ser alle herlighetene? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Får se hva jeg gidder når jeg blir ferdig med filmen, men da må jeg slutte å skrive her Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Det er morsomt at alle lurer på hva store å fine samlinger koster. Det man kan si er vel at alle hobbyer koster mye bare man gjør nok ut av det. Edit: Fin samling Manx. Du har jo flere BD filmer enn jeg har DVD filmer. Endret 21. mars 2009 av Panerai Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Wow, det er en lekker samling Har nettopp blitt filminteressert selv, fylt min første hylle med DVD'er Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Wow, det er en lekker samling Har nettopp blitt filminteressert selv, fylt min første hylle med DVD'er Bedre sent enn aldri. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Kanskje bedre å kalle det for en god start Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) På tide med nye bilder: Hyllene: Nærbilder: _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ _______________________________________________ Endret 27. mars 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Var en del der ja Fin samling Bilde kommer snart... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 En pen og innholdsrik samling med mye kvalitetsfilm! Hva syns du om Gilliams Tideland? Jeg syns Gilliam er en spennende regissør, men har enda ikke fått sett denne. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 En pen og innholdsrik samling med mye kvalitetsfilm! Hva syns du om Gilliams Tideland? Jeg syns Gilliam er en spennende regissør, men har enda ikke fått sett denne. Jeg synes det er en helt ok film. Men ikke noe mere enn det. Langt ifra hans beste. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 (endret) Litt off the topic nå men.. Vet noen om de har de noen billige DVD / BD film hyller/skap på Ikea? Skal dit nå i påska og har tenkt å kjøpe meg noe.(Trondheim) Likte den du Badsmile har øverst til venstre, men at det hadde vert 2 rekker istede for 4, siden jeg ikke har så mange filmer enda. Endret 29. mars 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Likte den du Badsmile har øverst til venstre, men at det hadde vert 2 rekker istede for 4, siden jeg ikke har så mange filmer enda. Hvis jeg ser riktig så er det fire enkelthyller som står inntil hverandre Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Er det jeg tror og, så jeg vil vite hvor de er kjøpt. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Pokker skal jeg vite det Litt mer moro: Må få ryddet litt i boks hyllene mine tror jeg, begynner å bli "litt rotete kommer et bilde til, men jeg sliter med å få lastet det opp på image shack, kommer plutselig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå