Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

5-600 var kanskje å ta litt i?

Hvor fikk du tak i Jason Takes Manhattan-plakaten?

Nja. for 4 mnd siden la jeg inn alle filmene paa dvd profiler. men reinstalerste pcen saa har ikke det lenger.

men da hadde jeg ca 350. Og har faatt en del mere naa. Og saa laaner jeg bort en del filmer.

Men trur alt i alt det skal hvertfall vere 500 !

Og jason takes mangattan plakaten kjQpte jeg paa sci-fi world messa i sverige i helga.

Sykt billige plakater der var der ! Alle de 3 jeg har paa veggen kjQpte jeg der. Kosta 50 kroner for en plakat.

Takk for komentarene : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min samling. Er for tiden bare rot (med få unntak). Skal sortere de når jeg en gang kjøper ei skikkelig hylle.

Ikke noe enorm samling, men til gjengjeld er det kun gode filmer.

Disse er faktisk plassert i en hylle, og har også noe som kan ligne på et slags system. På en annen side er det ikke mye spennende her:

img0937.jpg

Resten er stort sett bare rot. Fra høyre til venstre:

img0933b.jpg

img0934d.jpg

img0935.jpg

img0936x.jpg

Noen få DVD'er som ikke er med. Ca. 300 filmer til sammen.

Edit: Forresten fint om folk ikke poster 100 unødvendig store bilder i postene sine. Noen av oss har grauttreige pc'er.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar

Nja. for 4 mnd siden la jeg inn alle filmene paa dvd profiler. men reinstalerste pcen saa har ikke det lenger.

men da hadde jeg ca 350. Og har faatt en del mere naa. Og saa laaner jeg bort en del filmer.

Men trur alt i alt det skal hvertfall vere 500 !

Og jason takes mangattan plakaten kjQpte jeg paa sci-fi world messa i sverige i helga.

Sykt billige plakater der var der ! Alle de 3 jeg har paa veggen kjQpte jeg der. Kosta 50 kroner for en plakat.

Takk for komentarene : )

Regner med du mener 500 filmer tilsammen? er litt missvisende med komentarene til bildene... Jeg synes du har en imponerende samling til å være så ung... Regner med dine foreldre har også hjelpt til litt?? (kan du være så snill å få deg et tastatur med æøå)

Lenke til kommentar
Fantastisk samling, Julenissen. Mange skjeldne perler der.

Takk. Er nok ikke så mye sjeldent, men en del man nok ikke finner i nærmeste platebutikk, ja.

Har utrolig lyst på den 4 disc utgaven av Ben-Hur!

EDIT: Så nå at det var en 2 disc. Men allikevel slår sikkert min utgave

Er nok en 4-disc.

Mye kule b-filmer jeg vil se i samlinga di, nissefar.

Bare å begynne.

Har lyst på den 50 Horror Classics :O

Skal ikke være så vanskelig å få tak i.

Lenke til kommentar
Har utrolig lyst på den 4 disc utgaven av Ben-Hur!

EDIT: Så nå at det var en 2 disc. Men allikevel slår sikkert min utgave

Er nok en 4-disc.

Okei, så ut som det så 2 discs på den, men allikevel. Utrolig lyst på den. Må anskaffes

Endret av CharltonHeston89
Lenke til kommentar
De har den for en hundrings på amazon. Regner med den er helt lik, bare i en flott fargelagt boks.

Jeg for min del er mye stoltere av min 4 disc Caligula Imperial Edition. :cool:

Husker jeg runka til Caligula som 12-åring. Ble litt brutalt i lengden. Men,altså... Har du sitti og sett alt ektramaterialet til den filmen? Mulig jeg hadde likt den bedre i dag, men..

Lenke til kommentar

Jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder jeg også. Det er ikke de beste bildene. Tok dem kjapt med et kompaktkamera. Jeg begynner å få litt dårlig plass så de ligger litt forskjellige steder i huset.

post-117856-1236783156_thumb.jpg

post-117856-1236783180_thumb.jpg

post-117856-1236783202_thumb.jpg

post-117856-1236783227_thumb.jpg

post-117856-1236783239_thumb.jpg

post-117856-1236783250_thumb.jpg

post-117856-1236783263_thumb.jpg

post-117856-1236783287_thumb.jpg

Det er ikke så lett å se hvilke dvder det er. Jeg får se om jeg en eller annen gang får tatt noen bedre bilder.

Edit: La bildene i Spoiler.

Endret av Panerai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...