spetwols Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 5-600 var kanskje å ta litt i?Hvor fikk du tak i Jason Takes Manhattan-plakaten? Nja. for 4 mnd siden la jeg inn alle filmene paa dvd profiler. men reinstalerste pcen saa har ikke det lenger. men da hadde jeg ca 350. Og har faatt en del mere naa. Og saa laaner jeg bort en del filmer. Men trur alt i alt det skal hvertfall vere 500 ! Og jason takes mangattan plakaten kjQpte jeg paa sci-fi world messa i sverige i helga. Sykt billige plakater der var der ! Alle de 3 jeg har paa veggen kjQpte jeg der. Kosta 50 kroner for en plakat. Takk for komentarene : ) Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er nok godt over 300... Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvis det er alle hyllene tilsammen så kan jeg være med på at det er godt over 300 ja. Men på det tredje bildet har jeg vanskelig for å se at det er så mange filmer. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Min samling. Er for tiden bare rot (med få unntak). Skal sortere de når jeg en gang kjøper ei skikkelig hylle. Ikke noe enorm samling, men til gjengjeld er det kun gode filmer. Disse er faktisk plassert i en hylle, og har også noe som kan ligne på et slags system. På en annen side er det ikke mye spennende her: Resten er stort sett bare rot. Fra høyre til venstre: Noen få DVD'er som ikke er med. Ca. 300 filmer til sammen. Edit: Forresten fint om folk ikke poster 100 unødvendig store bilder i postene sine. Noen av oss har grauttreige pc'er. Endret 10. mars 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Om det er mange bilder forslår jeg at vi legger de i spoilere. Ble gal av å scrolle gjennom hele forrige side. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Nja. for 4 mnd siden la jeg inn alle filmene paa dvd profiler. men reinstalerste pcen saa har ikke det lenger. men da hadde jeg ca 350. Og har faatt en del mere naa. Og saa laaner jeg bort en del filmer. Men trur alt i alt det skal hvertfall vere 500 ! Og jason takes mangattan plakaten kjQpte jeg paa sci-fi world messa i sverige i helga. Sykt billige plakater der var der ! Alle de 3 jeg har paa veggen kjQpte jeg der. Kosta 50 kroner for en plakat. Takk for komentarene : ) Regner med du mener 500 filmer tilsammen? er litt missvisende med komentarene til bildene... Jeg synes du har en imponerende samling til å være så ung... Regner med dine foreldre har også hjelpt til litt?? (kan du være så snill å få deg et tastatur med æøå) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fantastisk samling, Julenissen. Mange skjeldne perler der. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Har utrolig lyst på den 4 disc utgaven av Ben-Hur! EDIT: Så nå at det var en 2 disc. Men allikevel slår sikkert min utgave Endret 10. mars 2009 av CharltonHeston89 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Mye kule b-filmer jeg vil se i samlinga di, nissefar. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har lyst på den 50 Horror Classics :O Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har lyst på den 50 Horror Classics :O Er det ikkje veldig dårleg bilete på dei samlingane der? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Fantastisk samling, Julenissen. Mange skjeldne perler der. Takk. Er nok ikke så mye sjeldent, men en del man nok ikke finner i nærmeste platebutikk, ja. Har utrolig lyst på den 4 disc utgaven av Ben-Hur! EDIT: Så nå at det var en 2 disc. Men allikevel slår sikkert min utgave Er nok en 4-disc. Mye kule b-filmer jeg vil se i samlinga di, nissefar. Bare å begynne. Har lyst på den 50 Horror Classics :O Skal ikke være så vanskelig å få tak i. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har lyst på den 50 Horror Classics :O Ligg unna! Elendig bilde, elendig lyd og ingen tekst. Mange av filmene er makkverk også. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Har utrolig lyst på den 4 disc utgaven av Ben-Hur! EDIT: Så nå at det var en 2 disc. Men allikevel slår sikkert min utgave Er nok en 4-disc. Okei, så ut som det så 2 discs på den, men allikevel. Utrolig lyst på den. Må anskaffes Endret 10. mars 2009 av CharltonHeston89 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De har den for en hundrings på amazon. Regner med den er helt lik, bare i en flott fargelagt boks. Jeg for min del er mye stoltere av min 4 disc Caligula Imperial Edition. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 De har den for en hundrings på amazon. Regner med den er helt lik, bare i en flott fargelagt boks. Jeg for min del er mye stoltere av min 4 disc Caligula Imperial Edition. Husker jeg runka til Caligula som 12-åring. Ble litt brutalt i lengden. Men,altså... Har du sitti og sett alt ektramaterialet til den filmen? Mulig jeg hadde likt den bedre i dag, men.. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hehe. Nei, har ikke sett noe hittil. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg tenkte jeg skulle legge ut noen bilder jeg også. Det er ikke de beste bildene. Tok dem kjapt med et kompaktkamera. Jeg begynner å få litt dårlig plass så de ligger litt forskjellige steder i huset. Det er ikke så lett å se hvilke dvder det er. Jeg får se om jeg en eller annen gang får tatt noen bedre bilder. Edit: La bildene i Spoiler. Endret 11. mars 2009 av Panerai Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Fine samlinger folkens, men det er vel ikke så vanskelig å legge bildene i spoiler? Endret 11. mars 2009 av Spykar Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg synes det var litt vanskelig, så kan du fortelle hva jeg skal skrive, så skal jeg gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå