Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel her er min lille samling. Jeg har aldri vært noen stor samler, men har de siste månedene fått øynene opp for nettop det å ha litt filmer i fast form på lager. samlingen vokser ganske jevnt nå og det er morro.

Må skaffe meg en bedre hylle også :)

Er "Det var en gang et menneske" filmene dine ekte eller brent med utskrevet cover?

Lenke til kommentar
Er egentlig ikke særlig fan av teipen selv, men den er heldigvis meget lett å få av. Så når jeg blir lei eller mister alle kompissene mine, så skal jeg ta det av. :) Det har noe med at jeg blir den lokal kinoen, og derved er det så utrolig mye lettere for dem å plukke ut film. Dersom de bestemmer seg for å se en komedie/stand-up, kan de gå rett til ze blue section. Funker faktisk utrolig godt.

MEN: når filmane er fargekoda kunne dei vel vore sortert på eit anna vis? Altså, når dei likevel er sortert på sjanger kunne du jo berre merka hylla eller noko slikt.

Lenke til kommentar
MEN: når filmane er fargekoda kunne dei vel vore sortert på eit anna vis? Altså, når dei likevel er sortert på sjanger kunne du jo berre merka hylla eller noko slikt.

Absolutt. Det var det første jeg tenkte på, men så fant jeg ut at et mangfold filmer hadde en mystisk tendens til å forsvinne etter at enkelte hadde lånt dem, noe som også helt klart kunne fikses med å notere filmene som ble lånt, samt personen som låner dem. Men jeg har en tendens til å glemme det (fordi jeg har en skremmende korttidshukommelse). På den måten funker faktisk teipen ganske greit også. Det blir som en markering, slik at folk vet at det er mine filmer (ikke deres), og husker å levere dem tilbake. Det ser jævlig ut, men funker ganske godt i praksis.

Lenke til kommentar
Han
har en del DVDer.

De få minuttene jeg har sett av videoene hans på youtube har han bare vist frem filmer jeg aldri har hørt om.

Det er det som gjør samlingen hans så spennende. Dette er en som vet å verdsette b-filmer og ukjente horror flicks. Smaken hans virker kanskje ikke så utviklet, men den er likevel spennede. Han dekker ihvertfall "trashy"-delen av min filmsmak.

Endret av Infenso
Lenke til kommentar
DVD Profiler gjør den jobben også. Bare å legge inn han/hun som låner filmen også er det bare å gå inn på den filmen og markere at den er lånt ut til den og den...

Yup, helt klart. Det fant jeg ut en god stund etter at jeg hadde markert filmene. Regner med at jeg vil ta det av etterhvert, men har blitt litt "revet med" i systemet selv nå. :)

Det er det som gjør samlingen hans så spennende. Dette er en som vet å verdsette b-filmer og ukjente horror flicks.

Helt enig. Coolduder knows his shit, når det kommer til b-filmer og 80talls komedier. Har plukket opp en god del av filmene han har anbefalt.

Lenke til kommentar
Vel her er min lille samling. Jeg har aldri vært noen stor samler, men har de siste månedene fått øynene opp for nettop det å ha litt filmer i fast form på lager. samlingen vokser ganske jevnt nå og det er morro.

Må skaffe meg en bedre hylle også :)

Er "Det var en gang et menneske" filmene dine ekte eller brent med utskrevet cover?

Neinei for all del, de er ekte :yes: Genial serie det der.

Lenke til kommentar
Han
har en del DVDer.

Wow.. Skulle ønske jeg var han der..

Neinei for all del, de er ekte :yes: Genial serie det der.

Okei. Visste ikke at de hadde kommet ut enkeltdvd'er med dem jeg. Trodde det bare var kommet en sånn samleeske. Men hvorfor har du nr 1,2,3 og 10 ? Eller er det jeg som leser dårlig?

Lenke til kommentar

Ja. Da var det vel tie paa og legge ut par bilder av samlingen min !

Er 15 aar og har ca samlet i 1 aar naa. Har akuratt vert paa sci-fi world messe i goteborg naa.

Sykt fett !! Der kom Micheal Biehn fra Terminator og Aliens. Og Danny Trejo,Mads Mikkelsen og David Barcley.

Var masse billig film ting. Som figurer,autografer,filmcells plakater osv. Herlig helg !

Filmsamlingen/rommet

FQrst bare en bitte liten oppdering 2 filmer som kom i posten idag. Og boksen med alle 4 flatfoot filmene

Stay Hungry. Eneste Arnold filmen jeg ikke har sett. Siden gaar ikke an og faa tak i den her i Norge. Region 1

Og Junior selvom det er en dritt film har jeg alle Arnold filmene !

hpim0368.jpg

w800.png

hpim0322.jpg

w800.png

Hoved hylla

Her er hoved hylla med bare dvd'er. Rundt 5-600 filmer.

hpim0432.jpg

w2576.png

Hylle 1 :

hpim0371.jpg

w447.png

hpim0372.jpg

w800.png

hpim0373.jpg

w800.png

Her har jeg alle ringenes herre filmene

hpim0374.jpg

w800.png

Her er det diverse limitied edtion og kule utgivelser

hpim0376.jpg

w800.png

hpim0377.jpg

w800.png

Samle bokser og tv serier

hpim0382.jpg

w800.png

hpim0383.jpg

w800.png

Hylle 2

Oversikt over hylle nummer 2

hpim0384.jpg

w1920.png

Arnold Schwarzenegger samlingen. Har alle filmene.

hpim0385.jpg

w2576.png

hpim0386.jpg

w2576.png

Terminator samlingen 1

Her er det Terminator 1. Terminator 2. T2 Director cut. T2 Spansk versjon og Terminator 3

hpim0388.jpg

w2576.png

hpim0387.jpg

w2576.png

Terminator Samligen 2

T2 usa version. T2 Norsk 3 dick versjon

hpim0393.jpg

w2576.png

hpim0395.jpg

w1920.png

Sin city samlingen. er ikke noe store greien enda da.

hpim0397.jpg

w2576.png

Saw Samlingen. Har saw V Og men laaner den bort naa. og bare overse prison break bilde bak der :p

hpim0398.jpg

w2576.png

hpim0411.jpg

w1920.png

Hylle 3

Har bare par ting her

The texas chainsaw samling og Batman.

hpim0413o.jpg

w1920.png

Mini hylla 4

Her er kun de Norske filmene

hpim0417.jpg

w2576.png

Hylle 5

Her er kun animisjon filmer.

hpim0419.jpg

w447.png

Side hylle

hpim0420.jpg

w2576.png

Filmting og Film figurer osv

Min store helt Arnold ! Full size

hpim0319.jpg

w800.png

Arnold bust. Denna er jeg sykt stolt over :D Det finnes bare 1000 eksemplarer av denne ! Den ser veldig mye bedre paa ekte en bilde :p

hpim0335r.jpg

w447.png

hpim0338.jpg

w1920.png

hpim0339.jpg

w447.png

hpim0341t.jpg

w447.png

hpim0347.jpg

w800.png

hpim0345.jpg

w2576.png

Terminator figur

hpim0327.jpg

w800.png

hpim0329b.jpg

w1920.png

hpim0330.jpg

w2576.png

Micheal fra Halloween !

hpim0348.jpg

w800.png

hpim0350.jpg

w1920.png

hpim0352.jpg

w2576.png

Jig saw

hpim0353.jpg

w800.png

hpim0355.jpg

w2576.png

Lord of the rings taarnet !

cimg0026h.jpg

w800.png

Sin city

cimg0025.jpg

w450.png

Shrek baby :p

cimg0019.jpg

w450.png

cimg0020.jpg

w800.png

Autografer :

Micheal Biehn

hpim0362n.jpg

w1920.png

Ja stolt her :p meg og Micheal Biehn !

hpim0363t.jpg

w2576.png

Mads Mikkelsen

hpim0360.jpg

w447.png

Meg og Mads Mikkelsen

hpim0361.jpg

w2576.png

Danny Trejo

hpim0364.jpg

w2576.png

Lenke til kommentar

Det må jeg si. Dette er gutten som er glad i Terminator og Arnold. Kudos til mange sinsykt pene figurer. Mye jeg gjerne skulle hatt fingra i der ja.

Men en liten kommentar til det tredje bildet ditt. Det etter dagens anskaffelser. Nekter å tro at det står 5-600 filmer i den hylla. For meg ser det ut som om det er 100 filmer maks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...