Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fine hyller det der ja, men de er litt små. Du må vel snart ha en ny en. Flott samling, veldig mange gode filmer!

 

Ja det er litt små, men syns det er greit, for da blir de ikke så dominerende på rommet mitt. De er også ganske billige så jeg trenger ikke å "spare" for å kjøpe en ny. :)

Takk for en hyggelig tilbakemelding!

 

Ble mye bedre det der ja. Fikk virkelig vist fram de fine utgivelsene dine. :thumbup:

 

:)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dette er da mitt geek-palace, som sikkert okkuperer 1/4 av leiligheten, noe som ikke samsvarer så godt med madammen. Hyllene er IKEA-POWER, altså billy og benohyller, som funker utmerket. Dersom dere legger merke til de nydelige fargene som har klistret seg til dvdcoverne, så er dette "sjangerteip", som jeg velger å kalle det. Riktignok er det bare standard teip fra den nydelige Clas forhandleren, men det brukes for å skille sjangre, slik at innvalide kompisser ikke bruker 90 minutter på å finne en film. Nei, alle filmene står ikke i rett sjanger, som jeg er klar over, det er egentlig bare for å gjøre det lettere for andre å finne frem.

 

dsc0548.jpg

w800.png

 

Detaljerte bilder i ze spoiler.

 

 

dsc0558.jpg

w800.png

 

dsc0549q.jpg

w800.png

 

dsc0550.jpg

a>[/url]

 

dsc0551.jpg

w800.png

 

dsc0553k.jpg

w800.png

 

dsc0561.jpg

w800.png

 

dsc0560.jpg

w800.png

 

dsc0555v.jpg

w800.png

 

dsc0556.jpg

w800.png

 

dsc0557.jpg

w800.png

 

Lenke til kommentar

Pent! Vet ikke om jeg er noen fan av Sjangerteipen din, men det er opp til deg, hehe.

 

Bare å skaffe seg noen fine hyller til alle Cdene dine også da så blir det skikkelig pent. Selv om filmene er flott shina opp så får jeg den lille kaosfølelsen når jeg ser slikt stablet på gulvet :p

Endret av kakesjef
Lenke til kommentar

Agreed. Skal ut å handle et par hyller til cden, og plassere dem i stuen. Men må nesten vente til foreldrene tar turen opp til Bergen, slik at det blir lettere å frakte dem. Men det ser litt jævlig ut. Hadde det vært opp til meg så skulle jeg dedikert et helt rom til fimene og cdene, men dama er allerede irritert på plassen det tar, så det blir kaos-feel.

 

Er egentlig ikke særlig fan av teipen selv, men den er heldigvis meget lett å få av. Så når jeg blir lei eller mister alle kompissene mine, så skal jeg ta det av. :) Det har noe med at jeg blir den lokal kinoen, og derved er det så utrolig mye lettere for dem å plukke ut film. Dersom de bestemmer seg for å se en komedie/stand-up, kan de gå rett til ze blue section. Funker faktisk utrolig godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...