SgtKabukiman Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Yeh! Badass Arnoldcollection! Meget bra, spetwols. Mange fine titler hos deg også Nistelrooy, liker spesielt skapene, ser meget elegant ut. Skal poste et par bilder av samlingen min nå snart, må bare rydde litt mer i den, ligger litt random. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 På tide med en liten oppdatering. Er dog ikke så mange nye filmer, men har fått en hylle til. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fine hyller og fint oppsett. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fine hyller og fint oppsett. Thank you. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fine hyller det der ja, men de er litt små. Du må vel snart ha en ny en. Flott samling, veldig mange gode filmer! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ble mye bedre det der ja. Fikk virkelig vist fram de fine utgivelsene dine. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fine hyller det der ja, men de er litt små. Du må vel snart ha en ny en. Flott samling, veldig mange gode filmer! Ja det er litt små, men syns det er greit, for da blir de ikke så dominerende på rommet mitt. De er også ganske billige så jeg trenger ikke å "spare" for å kjøpe en ny. Takk for en hyggelig tilbakemelding! Ble mye bedre det der ja. Fikk virkelig vist fram de fine utgivelsene dine. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Hvor mye koster hylla og hvor får du kjøpt dem? Hadde vært kult med en sånn en til de beste utgivelsene eller kanskje til Blu-ray-filmene. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 De selger de både på jysk (til 450kr) og på fagmøbler (til 350kr). Jeg kjøper de på sistnevnte. De selger også doble til ca dobbel pris. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Doble? Hvordan da? Oppover eller til siden? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Til siden, men en skillevegg midt på. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Som ser slik ut; Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ble veldig pent det der Kontorstol. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Dette er da mitt geek-palace, som sikkert okkuperer 1/4 av leiligheten, noe som ikke samsvarer så godt med madammen. Hyllene er IKEA-POWER, altså billy og benohyller, som funker utmerket. Dersom dere legger merke til de nydelige fargene som har klistret seg til dvdcoverne, så er dette "sjangerteip", som jeg velger å kalle det. Riktignok er det bare standard teip fra den nydelige Clas forhandleren, men det brukes for å skille sjangre, slik at innvalide kompisser ikke bruker 90 minutter på å finne en film. Nei, alle filmene står ikke i rett sjanger, som jeg er klar over, det er egentlig bare for å gjøre det lettere for andre å finne frem. Detaljerte bilder i ze spoiler. [/url] Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Du gir meg værtfall mer grunner til å skaffe meg en jobb, det skal du ha. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 (endret) Pent! Vet ikke om jeg er noen fan av Sjangerteipen din, men det er opp til deg, hehe. Bare å skaffe seg noen fine hyller til alle Cdene dine også da så blir det skikkelig pent. Selv om filmene er flott shina opp så får jeg den lille kaosfølelsen når jeg ser slikt stablet på gulvet Endret 8. mars 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Agreed. Skal ut å handle et par hyller til cden, og plassere dem i stuen. Men må nesten vente til foreldrene tar turen opp til Bergen, slik at det blir lettere å frakte dem. Men det ser litt jævlig ut. Hadde det vært opp til meg så skulle jeg dedikert et helt rom til fimene og cdene, men dama er allerede irritert på plassen det tar, så det blir kaos-feel. Er egentlig ikke særlig fan av teipen selv, men den er heldigvis meget lett å få av. Så når jeg blir lei eller mister alle kompissene mine, så skal jeg ta det av. Det har noe med at jeg blir den lokal kinoen, og derved er det så utrolig mye lettere for dem å plukke ut film. Dersom de bestemmer seg for å se en komedie/stand-up, kan de gå rett til ze blue section. Funker faktisk utrolig godt. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Ja selv om det kanskje ikke ser så bra ut så er det jo fryktelig praktisk da Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Vel her er min lille samling. Jeg har aldri vært noen stor samler, men har de siste månedene fått øynene opp for nettop det å ha litt filmer i fast form på lager. samlingen vokser ganske jevnt nå og det er morro. Må skaffe meg en bedre hylle også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå