tsghost Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den store byttetråden Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Da må jeg få lov til å kondolere... Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Var jo typisk at denne måtte stenge allerede. Moderator, change plix! Skulle gjerne byttet bort et par filmer selv. Edit: Maju, meget, meget pen samling. Endret 26. januar 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Skal kjøpe meg en til DVD hylle senere, og da får jeg stilt opp boksene mine skikkelig. Skal komme med noen bilder etterpå. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg har faktisk tenkt på det samme som deg før Torg3r. Er jo jævla typisk at en moderator kommer og stenger den og henviser til en tråd som ikke handler om det samme. Den burde absolutt bli åpnet igjen! Den nye tråden bør være slik: - Hver bruker lager en post med hva de har å bytte bort, så kan de som finner noe interessant komme med forslag til hva de kan bytte bort. Endret 26. januar 2009 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ganske enig der ja. Hvis man for eksempel har 20-30 filmer man vil kvittes eg med, så er det jo håpløst å bruke "Gi bort en DVD-film-tråden". Den tråden bør åpnes igjen. Selv har jeg en 10-15 filemr ca. som jeg ikke liekr og vil kvitte meg med. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har faktisk tenkt på det samme som deg før Torg3r. Er jo jævla typisk at en moderator kommer og stenger den og henviser til en tråd som ikke handler om det samme. Den burde absolutt bli åpnet igjen! Den nye tråden bør være slik: - Hver bruker lager en post med hva de har å bytte bort, så kan de som finner noe interessant komme med forslag til hva de kan bytte bort. Finnes en tråd som matcher beskrivelsen din. Kanskje denne får lov til å leve videre. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 På tide med en hylle til, så får jeg stilt opp boksene også. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 På tide med en hylle til, så får jeg stilt opp boksene også. Saw-filmane står ikkje i riktig rekkefylgje, tsk, tsk. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Det gikk nok litt fort i svingene der Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 På tide med en hylle til, så får jeg stilt opp boksene også. Mye bra her! Ser du har samme hylle som meg bare jeg har sølv Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Min oppdaterte samling Hvor kjøpte du Tarkovsky-filmene? Sliter med å finne disse til en grei penge. Endret 9. februar 2009 av Infenso Lenke til kommentar
mOkk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) De kan du kjøpe på Platekompaniet til 99,50,- Edit: Hvis du tenker på den sølvgråe slipcasen, så har alle filmene til 99,50 den (ikke importutgavene av Offeret), det har i allefall filmene jeg har bestillt derfra (dvs. Ivans barndom, Andrej Rubljov, Solaris, Speil og Stalker) og det er de samme utgavene BadSmile har. Coveret du ser bilde av er slik det ser ut uten slipcasen. Det står inni filmene at bare første opplag leveres med slipcasen, men størrelsen på dette er ukjent for meg. Endret 9. februar 2009 av mOkk Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Poster et oversiktsbilde av samlingen. Link Edit: Ble litt mye tull her, menmen... Endret 11. februar 2009 av Nistelrooy Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Veldig fin smaling det der. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Flott smaling det, ja Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ofte bedre å ha litt bredere hyller. Hvis man sorterer filmene og har kjøpt en film som skal plasseres midt i skapet må man flytte på alle filmene i hver hylle. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Derfor er det lurt å ha et lite opprom midt i hver hylle. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ofte bedre å ha litt bredere hyller. Hvis man sorterer filmene og har kjøpt en film som skal plasseres midt i skapet må man flytte på alle filmene i hver hylle. Stemmer, det er litt kjedelig. Men det her er de eneste hyllene jeg har. Må bare leve med det til jeg flytter. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Hei. Er 15 aar og startet og samlet filmer ca i 6 mnd naa !! Saa her er bilder av min samling. er noe nytt siden bildene er oppdadert naa. Endret 17. februar 2009 av spetwols Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå