Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk tenkt på det samme som deg før Torg3r. Er jo jævla typisk at en moderator kommer og stenger den og henviser til en tråd som ikke handler om det samme. Den burde absolutt bli åpnet igjen!

Den nye tråden bør være slik:

- Hver bruker lager en post med hva de har å bytte bort, så kan de som finner noe interessant komme med forslag til hva de kan bytte bort.

Endret av Nistelrooy
Lenke til kommentar

Ganske enig der ja. Hvis man for eksempel har 20-30 filmer man vil kvittes eg med, så er det jo håpløst å bruke "Gi bort en DVD-film-tråden". Den tråden bør åpnes igjen. Selv har jeg en 10-15 filemr ca. som jeg ikke liekr og vil kvitte meg med.

Lenke til kommentar
Jeg har faktisk tenkt på det samme som deg før Torg3r. Er jo jævla typisk at en moderator kommer og stenger den og henviser til en tråd som ikke handler om det samme. Den burde absolutt bli åpnet igjen!

Den nye tråden bør være slik:

- Hver bruker lager en post med hva de har å bytte bort, så kan de som finner noe interessant komme med forslag til hva de kan bytte bort.

Finnes en tråd som matcher beskrivelsen din. Kanskje denne får lov til å leve videre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

De kan du kjøpe på Platekompaniet til 99,50,- :)

Edit: Hvis du tenker på den sølvgråe slipcasen, så har alle filmene til 99,50 den (ikke importutgavene av Offeret), det har i allefall filmene jeg har bestillt derfra (dvs. Ivans barndom, Andrej Rubljov, Solaris, Speil og Stalker) og det er de samme utgavene BadSmile har. Coveret du ser bilde av er slik det ser ut uten slipcasen. Det står inni filmene at bare første opplag leveres med slipcasen, men størrelsen på dette er ukjent for meg. ;)

Endret av mOkk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...