CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Heyy! Jeg vil også få filmer av Manx. Prøv lykken din her Endret 16. januar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skal følge med litt i den tråde fremover nå ja. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg tror det var Manx som jeg fikk Mystic River av en gang i tiden. Det var før mesteparten av dere var her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det var før mesteparten av dere var her. Kult. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dorian er en forumbruker-kjenner. Jeg har møtt Dorian flere ganger, så indirekte har jeg møtt Manx. Det er bare logisk. Nå mangler det bare å få en film av han. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Jeg tror det var Manx som jeg fikk Mystic River av en gang i tiden. Det var før mesteparten av dere var her. Stemmer vel det Heyy! Jeg vil også få filmer av Manx. Gir bare bort noen når nettsjappene går på en smell og gjør en feil, det har skjedd et par ganger så langt. Ellers så selger jeg dem, til relativt greie priser når jeg har oppgradert noen filmer til BD eller kjøpt bedre utgaver som gjør noen utgaver overflødige. Sist jeg solgt unna så solgte jeg 75 filmer til en kollega for 1500 spenn, akkurat nå så ligger det kun en film er som skal bort (Super Troopers + 6-7 andre som er bestilt på BD) skal samme mannen ha, skal bare bygge meg opp en liten bunke først... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva faen?! Han mannen bare kjøper masse filmer av deg. Ser han i det hele tatt gjennom hvilke filmer han kjøper? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Dorian er en forumbruker-kjenner. Jeg har møtt Dorian flere ganger, så indirekte har jeg møtt Manx. Det er bare logisk. Nå mangler det bare å få en film av han. Jeg tror jeg har møtt de aller fleste av de mest aktive i Filmprat for 2-3 år siden. Har bodd i Bergen, Trondheim og Oslo de siste tre årene, så det har vært en del tilfeldige treff på byen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Hva faen?! Han mannen bare kjøper masse filmer av deg. Ser han i det hele tatt gjennom hvilke filmer han kjøper? Han fikk en liste over filmene, men tok alt Men var mer eller mindre MYE bra film hvis jeg skal få lov til å si det. Tok meg to minutter men jeg fant listen som jeg sendte på mail til han: 2 Fast 2 Furious A Bridge Too Far Animal House Battle of Britain Black Rain Broken Arrow Bruce Almighty Carlito’s Way Cars Clear and Present Danger Cool Hand Luke Dark City Dawn of the Dead. Deliverance Dirty Harry Eternal Sunshine of the Spotless Mind Face/Off Field of Dreams Harry Potter and the Chamber of Sectrets Harry Potter and the Goblet of Fire Harry potter and the Philosopher’s Stone Harry Potter and the Prisoner of Azkaban In the Line of Fire Inside Man Into the Blue Kill Bill vol. 1 Kill Bill vol. 2 King Kong ‘76 Kiss Kiss Bang Bang L.A. Confidential Land of the Dead Liar Liar Maximum Risk Mission Impossible 2 National Treasure Night Watch Ocean’s Eleven Ocean’s Twelve Out of Sight Pirates of the Caribbean – The Curse of the Black Pearl Pirates of the Caribbean 2 – Dead Man’s Chest Point Break Predator Ray Red Dragon S.W.A.T. Shaun of the Dead Sneakers Space Cowboys Superman Returns Tears of the Sun The 40 Year old Virgin The Big Lebowski The Bourne Identity The Bourne Supremacy The Deer Hunter The Dukes of Hazzard The Fast and the Furious The Frighteners The Game The Hunt for Red October The Longest Day The Perfect Storm The Recruit The Shining The Untouchables The Warriors The Watcher Timecop Trading Places Traffic Tremors Twister Unforgiven Waterworld Er vel noen av filmene her som ikke er all verden, men er etter min mening et fåtall. Jeg hadde ikke sutret hvis jeg hadde fått den haugen for 20 kroner filmen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg gjør en liten vri, og legger ut en video av DVD-samlingen min Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Haha, la merke til at du hadde "Hatchet" der. Må vel være et kjøp du angret på? Mildt sagt. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hatchet er da en fin hyllest til slasher-genren. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har samme Motorsagmasakeren-steelbook som deg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Flott utgave det, ja mbSolli: Hatchet er et av de beste kjøpene jeg har gjort. Jeg elsker omtrent hver scene i den filmen. Dessverre er den alt for undervurdert, da alt fjortisene er interessert i nå for tiden er håpløse remakes og oppfølgere. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Flott utgave det, ja Egentlig ikke Eller, coveret er magisk, men ekstra-materialet på disc 2 s u x. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Flott utgave det, ja Egentlig ikke Eller, coveret er magisk, men ekstra-materialet på disc 2 s u x. Meld deg på "gi bort DVD" tråden, og kanskje bli kvitt den der - og så kjøper du denne i stedet! Lenke til kommentar
Undrern Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Flott utgave det, ja mbSolli: Hatchet er et av de beste kjøpene jeg har gjort. Jeg elsker omtrent hver scene i den filmen. Dessverre er den alt for undervurdert, da alt fjortisene er interessert i nå for tiden er håpløse remakes og oppfølgere. Hver sin smak. Men den der filmen inneholdt mye dårlig skuespill . Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Flott utgave det, ja mbSolli: Hatchet er et av de beste kjøpene jeg har gjort. Jeg elsker omtrent hver scene i den filmen. Dessverre er den alt for undervurdert, da alt fjortisene er interessert i nå for tiden er håpløse remakes og oppfølgere. Hver sin smak. Men den der filmen inneholdt mye dårlig skuespill . Det er derfor mange ser på det som en homeage til flere av 80tallets grøsserfilmer. Noe jeg også syns. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 De som verdsetter slashere henger seg som regel ikke opp i skuespillerprestasjoner. Det er ikke akkurat Jerry Bruckheimer-produksjoner det er snakk om her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå