Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke så mange enda! :)

Men har iallefal en del favoritter, som Pulp Fiction, Oceans, Scarface o.l.

Tørr jeg spørre hvor mye dere bruker på film i uken? Jeg personlig kjøper kanskje en film i uka.

Hilsen Anine

post-181904-1232054794_thumb.jpg

Endret av anine_89
Lenke til kommentar
"Fine stålcover", my ass!

Wut?

Heh, ikke misforstå. Han kommenterte at jeg hadde fine stålcovere, så kommer han med flere og flottere utgaver selv ;)

Flere kan jeg kanskje være enig i. Men jeg synes nå dine var lik så flotte jeg da. Likte så godt at de var printet på langs og ikke som et vanlig cover. De skilte seg ut, og det er positivt.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Dog, må jeg innrømme at jeg er litt stolt av Pulp Fiction og Léon covrene mine da. :love:

Også morsomt å se hvor mange som faktisk har Pulp Fiction! :)

Denne filmen er vel obligatorisk i alle filmelskeres dvd hyller...

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Avhenger veldig. Pleier veldig ofte å kjøpe store doser av film om gangen om jeg kommer over tilbud.

Jeg gjør det samme. Et par dager etter lønning titter jeg innom "DVD-er på tilbud"-tråden. Kjøper et par saker der. Når jeg allerede er så godt i gang pleier det å bli et tosifret antall filmer til.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Regner med å bruke i gjennomsnitt 1500 kr per mnd. på film. Har litt med at jobben på platekompaniet, altså 25 % rabatt (selv om det egentlig ikke er så utrolig mye) utgjør litt av kjøpegalskapen. Noen ganger mer, ofte mindre. Denne mnd. har det blitt en del, ettersom blu-ray samlingen har startet. :)

Endret av SgtKabukiman
Lenke til kommentar
Tørr jeg spørre hvor mye dere bruker på film i uken? Jeg personlig kjøper kanskje en film i uka.

Alt i fra 5-30 kommer helt ann på hvordan det ser ut (snakker da i løpet av en månde), tror rekorden er 106 filmer hvis jeg ikke husker feil, gikk med 10K den månden der :whistle:

Lenke til kommentar

Hjelper med fast og greit betalt jobb, men det skal vel sies at det var snakk om en månde hvor jeg fikk bonus på jobben så jeg hadde litt mer å rutte med den månden selv :)

Så det er nok en rekord som kommer til å bli stående, har ingen planer om å toppe den der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...