Skogsraa Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Eller så har Ikea ekstra hylleplater til Billy, bl.a. i glass; http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/03690900 Glasshylla må være halvparten så dyp som de andre hyllene i tre. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Steike movieheart! Det der er deilig å se på. Du gir meg insiprasjon til å dra ut og bruke alle sparepengene mine på film. Utrolig mye bra saker der! hjelpes. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 "Fine stålcover", my ass! Utrolig flott samling og flotte løsninger Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 "Fine stålcover", my ass! Wut? Lenke til kommentar
anine_89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Har ikke så mange enda! Men har iallefal en del favoritter, som Pulp Fiction, Oceans, Scarface o.l. Tørr jeg spørre hvor mye dere bruker på film i uken? Jeg personlig kjøper kanskje en film i uka. Hilsen Anine Endret 15. januar 2009 av anine_89 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Avhenger veldig. Pleier veldig ofte å kjøpe store doser av film om gangen om jeg kommer over tilbud. Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 "Fine stålcover", my ass! Wut? Heh, ikke misforstå. Han kommenterte at jeg hadde fine stålcovere, så kommer han med flere og flottere utgaver selv Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 anine_89: Det avhenger jo veldig. Kjøper fort 30+ filmer en uke, så kan det gå et par måneder før neste kjøp. Pleier å se etter gode tilbud. Fin start på en samling det der. Hvilken film er den nederst til høyre egentlig? Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvilken film er den nederst til høyre egentlig? Det er Death Sentence. Lenke til kommentar
anine_89 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Hvilken film er den nederst til høyre egentlig? Det er Death Sentence. Som jeg syntes er en av de mest spennende og rørende filmende jeg har sett. Anbefales virkelig! Også morsomt å se hvor mange som faktisk har Pulp Fiction! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) "Fine stålcover", my ass! Wut? Heh, ikke misforstå. Han kommenterte at jeg hadde fine stålcovere, så kommer han med flere og flottere utgaver selv Flere kan jeg kanskje være enig i. Men jeg synes nå dine var lik så flotte jeg da. Likte så godt at de var printet på langs og ikke som et vanlig cover. De skilte seg ut, og det er positivt. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dog, må jeg innrømme at jeg er litt stolt av Pulp Fiction og Léon covrene mine da. Også morsomt å se hvor mange som faktisk har Pulp Fiction! Denne filmen er vel obligatorisk i alle filmelskeres dvd hyller... Endret 15. januar 2009 av Movieheart Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Avhenger veldig. Pleier veldig ofte å kjøpe store doser av film om gangen om jeg kommer over tilbud. Jeg gjør det samme. Et par dager etter lønning titter jeg innom "DVD-er på tilbud"-tråden. Kjøper et par saker der. Når jeg allerede er så godt i gang pleier det å bli et tosifret antall filmer til. Endret 15. januar 2009 av Olum Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Regner med å bruke i gjennomsnitt 1500 kr per mnd. på film. Har litt med at jobben på platekompaniet, altså 25 % rabatt (selv om det egentlig ikke er så utrolig mye) utgjør litt av kjøpegalskapen. Noen ganger mer, ofte mindre. Denne mnd. har det blitt en del, ettersom blu-ray samlingen har startet. Endret 16. januar 2009 av SgtKabukiman Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Tørr jeg spørre hvor mye dere bruker på film i uken? Jeg personlig kjøper kanskje en film i uka. Alt i fra 5-30 kommer helt ann på hvordan det ser ut (snakker da i løpet av en månde), tror rekorden er 106 filmer hvis jeg ikke husker feil, gikk med 10K den månden der Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nå er du en gammel mann også da Manx, så du har sikkert litt mer i rutte med i mnd enn mange av oss andre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hjelper med fast og greit betalt jobb, men det skal vel sies at det var snakk om en månde hvor jeg fikk bonus på jobben så jeg hadde litt mer å rutte med den månden selv Så det er nok en rekord som kommer til å bli stående, har ingen planer om å toppe den der Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nå er du en gammel mann også da Manx, så du har sikkert litt mer i rutte med i mnd enn mange av oss andre Pøh, Manx er da ikke gammel - en ung mann i sin beste alder Jeg ligger nok i området til Manx når det gjelder filmkjøp, men jeg slår nok ikke rekorden hans! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har kjøpt filmer av Manx, så jeg eier samtlige. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg har kjøpt filmer av Manx, så jeg eier samtlige. Høh, jeg har da fått en film av Manx! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Heyy! Jeg vil også få filmer av Manx. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå