Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For de fleste kan det vel bare gå opp. De gir jo ikke bort filmene sine. Men noen kan jo finne på å kjøpe High School musical. Derfra er det ikke lang vei ned.

 

Rolig nå big guy, vil påstå at jeg har flere bomkjøp i samlingen som er verre en High School Musical filmene. ("May", "Phantoms", "Mimick" ...)

Lenke til kommentar

Ja da var det på tide men en ny oppdatering fra meg her inne! For de som er interessert i å se forandringene fra sist gang så finner du de bildene her! Sist oppdatering var altså 2. november i fjor så det har gått litt over 2 måneder siden sist gang. Og det er litt skremmende med tanke på pengboken hvordan samlingen har vokst siden da. Men mest av alt er det morsomt!

 

Første bilde ut er altså et oversikt bilde over begge hyllene mine. Hovedhyllen til venstre, og ekstrahyllen til høyre. Øverst i hovedhyllen har jeg reservert til de aller peneste utgavene og under der følger et par samlebokser før resten av samlingen. Oppe på hovedhyllen har jeg stålcovrene. I ekstrahyllen har jeg plassert James Bond og Olsenbanden samlingen. Ringenes Herre filmene, samt et par samlebokser som ikke fikk plass i hovedhyllen.

IMG_0164.jpg

 

Så kommer et bilde av kun hovedhyllen.

IMG_0163.jpg

 

Her har vi altså stålcovrene i nærmere øyesyn. Legg også merke til lampen som kaster lys over resten av hovedhyllen. Gir en meget pen effekt når lyset i rommet er avslått og kun den lampen står på.

IMG_0176.jpg

 

Her har vi da altså min favoritthylle. Her finner du de aller peneste utgavene jeg har. Blant annet The Big Lebowski bowling kulen og The Dark Knight batman masken.

IMG_0177.jpg

 

Så har vi noen samlebokser samt min lille Kubrick samling.

IMG_0178.jpg

IMG_0179.jpg

 

Deretter kommer da altså resten av filmene mine, i alfabetisk rekkefølge såklart. ;)

IMG_0180.jpg

IMG_0181.jpg

 

Så var det på tide å bevege seg over til ekstrahyllen.

IMG_0165.jpg

 

Øverst her finner vi altså James Bond kolleksjonen. Alle de 20 første filmene i Ultimate Edition utgaver. Fett! (Litt kjedelig at hyllen var akkurat for smal til å få plass til samtlige filmene, så Die Another Day måtte pent ta seg til rett med å ligge oppå de andre.)

IMG_0168.jpg

 

Så kommer en ganske fersk samling per dags dato. Olsenbanden filmene som kom i går.

IMG_0169.jpg

 

Her har vi da mine Ringenes Herre filmer. Så fine covre trenger selvsagt en hylle for seg selv.

IMG_0170.jpg

 

Så har vi superheltsamlebokshyllen. Matrix er kanskje ikke noen superheltfilm, men la gå.

IMG_0173.jpg

 

Og helt tilslutt finner vi enda noen flere bokser.

IMG_0175.jpg

Lenke til kommentar

Hehe... Det er nok ikke en glassplate til den Billy hylla, men heller en fiffig løsning jeg kom på selv. Som du sikkert ser så er det glassplater i den ekstrahylla mi. Der var det slik at jeg fikk 3 glassplater til overs. Disse tenkte jeg at jeg fikk bruk for i Billy hylla. Så jeg satte opp noen tomme cover (hvis du ser nøye etter så ser du de bak Wanted og Indiana Jones filmene), og plasserte disse glassplatene oppå disse.

Lenke til kommentar
Hehe... Det er nok ikke en glassplate til den Billy hylla, men heller en fiffig løsning jeg kom på selv. Som du sikkert ser så er det glassplater i den ekstrahylla mi. Der var det slik at jeg fikk 3 glassplater til overs. Disse tenkte jeg at jeg fikk bruk for i Billy hylla. Så jeg satte opp noen tomme cover (hvis du ser nøye etter så ser du de bak Wanted og Indiana Jones filmene), og plasserte disse glassplatene oppå disse.

 

Litt skuffende. Har samme hylla selv(den Billy-hylla altså), Og jeg har sett noen esker der, så noen bokser står foran, og noen bokser står oppå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...