Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du får veldig lite igjen ja. Har vel solgt en 30 dvd'er som jeg rett og slett aldri kom til å se igjen. GameStop er veldig fint for å rydde opp i hylla og få igjen litt kontanter, dog ingen måte å bli rik på.

 

Jepp! ganske grei måte å rydde på ja. Gamestop er deilig hvis man har gått på et bomkjøp og betalt for et makkverk. Da får man blitt kvitt dem, og får noen kroner tilbake. Bytt 3 filmer, og kjøp deg en bra der.

Lenke til kommentar
Jeg er interessert i Gamestop hvis de har det i Trondheim, da jeg egentlig ikke er så interessert i å frakte dem fra Trondheim (hvor de er) til Bergen (der jeg er). Jeg vet heller ikke hva man betaler for en brukt DVD i disse dager.

Vi løser problemet slik: Du stikker innom meg med bunken, jeg gir deg husly i et par timer, og gir deg 20 kroner filmen. Høres greit ut for alle parter det?

Lenke til kommentar

Selger ikke gamestop kun spill, hvorfor kjøper de da filmer?

 

Har sikkert en 100stk + dvder jeg gjerne kunne solgt da jeg nå prioriterer andre ting + leier fast film på lovefilm.no. Er dog litt lei av og sende en og en liksom. Tar alle gamestop butikkene inn filmer?

Lenke til kommentar

Okei, her kommer noen bilder av samlinga. Jeg bor på en 12 kvm stor hybel, og har ikke lov å henge hyller på veggene(it's fucked up), men selv om løsninga mi ikke er 100%, er jeg ganske fornøyd.

Fra venstre: 1.Filmhyllene 2.Seriehylle 3-5.Litt ymse bokser som står oppå filmhyllene

320786.jpeg 320789.jpeg 320794.jpeg 320798.jpeg 320801.jpeg

Fra venstre: 1. Hylla til høyre er usett. 2 og 3. Serie/random bokser-hylla

320802.jpeg 320809.jpeg 320810.jpeg

 

Den siste hylla er jeg ikke helt fornøyd med, men det er fordi det er vanskelig å sortere store bokser i så små hyller. Til slutt: Posters:

 

320804.jpeg 320806.jpeg 320807.jpeg

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...