Nistelrooy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det ikke sånn at man ikke skal legge ut det her? Har noen jeg skal bli kvitt selv... Hvor mye får man på GameStop? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er interessert i Gamestop hvis de har det i Trondheim, da jeg egentlig ikke er så interessert i å frakte dem fra Trondheim (hvor de er) til Bergen (der jeg er). Jeg vet heller ikke hva man betaler for en brukt DVD i disse dager. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 På Qxl er det som regel fra 10,- til 50,- kroner. Jeg vil si 30,- kroner er normalt hvis discen og coveret er i bra stand. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gamestop kjøper DVD-ene dine fra 15 kr og oppover til 40-50. En relativt ny og god 2-disc får du 40-50 kr for, men som regel får du ikke mer enn 15-20 kr per dvd. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du får veldig lite igjen ja. Har vel solgt en 30 dvd'er som jeg rett og slett aldri kom til å se igjen. GameStop er veldig fint for å rydde opp i hylla og få igjen litt kontanter, dog ingen måte å bli rik på. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du får veldig lite igjen ja. Har vel solgt en 30 dvd'er som jeg rett og slett aldri kom til å se igjen. GameStop er veldig fint for å rydde opp i hylla og få igjen litt kontanter, dog ingen måte å bli rik på. Jepp! ganske grei måte å rydde på ja. Gamestop er deilig hvis man har gått på et bomkjøp og betalt for et makkverk. Da får man blitt kvitt dem, og får noen kroner tilbake. Bytt 3 filmer, og kjøp deg en bra der. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er interessert i Gamestop hvis de har det i Trondheim, da jeg egentlig ikke er så interessert i å frakte dem fra Trondheim (hvor de er) til Bergen (der jeg er). Jeg vet heller ikke hva man betaler for en brukt DVD i disse dager. Vi løser problemet slik: Du stikker innom meg med bunken, jeg gir deg husly i et par timer, og gir deg 20 kroner filmen. Høres greit ut for alle parter det? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg dumper alle filmene hos deg i to bunker: de jeg vil beholde og de du kan kjøpe av meg. Så kommer jeg tilbake senere med bil og henter de jeg vil beholde. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fair enough, men ikke forvent at de ikke blir solgt. Gi lyd på msn om du har noe interessant å selge. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Husk at Gamestop ikke kjøper filmer kjøpt i utlandet Var noen danske filmer jeg måtte ta med meg hjem igjen Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Selger ikke gamestop kun spill, hvorfor kjøper de da filmer? Har sikkert en 100stk + dvder jeg gjerne kunne solgt da jeg nå prioriterer andre ting + leier fast film på lovefilm.no. Er dog litt lei av og sende en og en liksom. Tar alle gamestop butikkene inn filmer? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 De selger filmer og, jo. Tror alle tar inn filmer. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Selger ikke gamestop kun spill, hvorfor kjøper de da filmer? Dei bruker diskane til å brenna spel på. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Selger ikke gamestop kun spill, hvorfor kjøper de da filmer? Dei bruker diskane til å brenna spel på. Haha, what? Alle (nesten ihvertfall) Gamestop butikkene selger brukte filmer. Mange selger også nye filmer. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Haha, what? Det var ein spøk Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Okei, her kommer noen bilder av samlinga. Jeg bor på en 12 kvm stor hybel, og har ikke lov å henge hyller på veggene(it's fucked up), men selv om løsninga mi ikke er 100%, er jeg ganske fornøyd. Fra venstre: 1.Filmhyllene 2.Seriehylle 3-5.Litt ymse bokser som står oppå filmhyllene Fra venstre: 1. Hylla til høyre er usett. 2 og 3. Serie/random bokser-hylla Den siste hylla er jeg ikke helt fornøyd med, men det er fordi det er vanskelig å sortere store bokser i så små hyller. Til slutt: Posters: Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nintendo 64 med Super Smash Bros? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Herlig samling Bob_3! Mange fine bokser. Selv venter jeg på Big Lebowski bowlingkulen. Gleder meg stort til den kommer. Venter også på rundt 20 andre filmer så det kommer nok en oppdatering her i fra når alt er på plass i hyllen. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nintendo 64 med Super Smash Bros? Jeg har det liggende ja. Men er så trist når jeg spiller mot Athorb, for han kan alle triks i hodet, så jeg gidder aldri å spille det. Movieheart: Takk for det. Bowlingkula er fin^^ Gleder meg til å få meg et sted hvor jeg kan henge ting på veggen, da skal bokser o.l få mer markant plass. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehe! Har planer om å gjøre noe sånt jeg også. Men akkurat nå har jeg bare mitt lille rom til rådighet, og her begynner det å bli lite plass til bokser og slikt. Gruer meg litt til sommeren, da jeg skal på folkehøyskole og må la store deler av samlingen bli igjen hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå