Bozzeye Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Var på Ikea for et par uker siden og så på Billy-hylla. Grei hylle, men jeg var ikke helt fornøyd. Noen som vet om hyller som ikke er så dype (ca 15-17 cm dybde), og som har hull til hylleplatene overalt, ikke bare noen steder? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har startet med en liten filmsamling, har begynt å kjøpe litt Blu-Ray og HD DVDer (HD DVD er billig.. ), har også en god del DVDer. Men det jeg lurer på, har noen en liste over "absolute must-haves"? Slik at jeg vet hva jeg skal handle inn når neste lønning kommer? Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Wuhu, snart kan jeg melde meg inn i klubben. Jeg har altfor lenge hatt en altfor liten dvdsamling (selv om jeg alltid har hatt lyst på en respektabel en), og endelig har jeg fått kapitalen på plass. Akuratt pr dags dato har jeg rundt 20-30 filmer, og akuratt nå er det 23 filmer på vei fra play.com, and the list is growing. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Har startet med en liten filmsamling, har begynt å kjøpe litt Blu-Ray og HD DVDer (HD DVD er billig.. ), har også en god del DVDer. Men det jeg lurer på, har noen en liste over "absolute must-haves"? Slik at jeg vet hva jeg skal handle inn når neste lønning kommer? Dette er jo en grei mal. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Joda, men den inneholder også mye gammelt søppel som jeg ikke gidder å se.. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Deilig å se mennesker som ikke er forutinntatte og åpne for å prøve noe nytt. Jeg regner med du har sett de fleste filmene som internetts brukere anser som verdens beste, siden du avfeier de som søppel? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 (endret) Har ingen stor samling og mangler mangler en del av favorittene.. Har hellder ingen skikkelig hylle å sette de i. Endret 29. desember 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fin liten samling det der ja. Likte spesiellt Shawshank dvd'en og King Kong boksen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Joda, men den inneholder også mye gammelt søppel som jeg ikke gidder å se.. Så du har sett de fleste gamle filmene der og vet at de er søppel? Eller er du av den typen som ser på alt gammelt som dårlig? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fin liten samling det der ja. Likte spesiellt Shawshank dvd'en og King Kong boksen. Takker Liker godt de to selv. Har dog en del dårlige dvd'er som jeg kjøpe da jeg syns kvantitet var bedre en kvalitet Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. desember 2008 Del Skrevet 29. desember 2008 Fin samlig som fortjener fin hylle^^ Ah, BoB, som jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da har jeg kjøpe en hylle til samlingen min. Det beste er vel å sette de opp etter navn? Kommer med bilde når jeg har satt de inn (Håper der er plass ) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Jeg sorterer først etter sjanger, så kronologisk. Da er det lett å finne akkurat den filmen du føler for å se. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Da var filmene satt inn, og det gikk akkurat med litt margin. Endte opp med kronologisk etter navn. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Min lille DVD-samling: Var jo mye fint der da. The fountain Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hum. På tide å oppdatere litt nå. I 9.10.08 så den slik ut. Nå, ser den nærmere slik ut: Har ikke vokst sååå mye, men jeg er litt stolt Har en del som ligger hos kjæresten også da^-^ Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Min DVD samling til nå (Mobilbilde ): Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Fin samling. Det var jo det meste der da. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 En god start ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå