DoktorBacon Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er jo heller ikke action. 80 % av filmen er jo jenter som preiker med hverandre. Putt heller Death Proof i Tarantino-hylla, slik som meg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Men hva skal det stå på coveret da? Sjanger: Dialog? Nei, det tror jeg ikke finnes. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Drama, rett og slett. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Drama, rett og slett. Støtter den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Drama ja.. Kan vel gå med på det, selvom filmen har en haug med undersjangere, men det blir for teit å gå innpå. Dårlig er den værtfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Det er jo heller ikke action. 80 % av filmen er jo jenter som preiker med hverandre. Putt heller Death Proof i Tarantino-hylla, slik som meg. Well put. Jeg regner med alle dedikerer en egen hylle til Tarantino. Jeg kommer nok til å dedikere plasser til regissører som Tarantino, K. Smith og Scorsese. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Når jeg sorterer er det etter alfabetisk og oppfølgere står etter hverandre. Problemet er om jeg skal sortere etter originaktittel eller tittelen på coveret. Velger sistnevnte for det ser klart best ut i hylla. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 At oppfølgere står etter hverandre er vel ikke så rart? De har som regel samme navn. Og man sorterer helt klart etter tittel på coveret, da det ser best ut, og gjør det lettere å finne fram. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Problemet er om jeg skal sortere etter originaktittel eller tittelen på coveret. Velger sistnevnte for det ser klart best ut i hylla. Dette har jeg også lurt på. Sistnevnte variant er klart best mtp sinnsyke asiatiske titler osv. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg, som mange andre på dette forumet, importerer filmene våre. Da slipper vi problemet med de elendige skandinaviske oversettelsene. Og 90% av filmene mine er engelsktalende, så originaltittel står alltid på coveret. De asiatiske titlene har uansett godtatte oversettelser(Oldboy, Battle Royale etc), så det tar seg fortsatt bra ut. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har aldri prøvd å sortere alfabetisk, deler det mest opp i land og regissør og noenlunde kronologisk. Syntes det funker ganske bra. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ordningen jeg har nå er nesten 100% arbitrær. Unntaket er de fem La haine-DVD-ene som står sammen Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Fem? Hva er det for noe? Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Har sortert samlingen min alfabetisk et par ganger, men gå grunn av plass mangel og at jeg alltid tar med meg en bunke filmer til kamerater, så blir det alltid uorden igjen Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Bokser for seg, deretter sortert etter regissør. Etter det går det i farger og kaos. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 21. november 2008 Del Skrevet 21. november 2008 Men vi har vel faktisk en egen tråd for dette Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Fikk ny DVD-hylle til jul, så da er det på sin plass å legge ut nye bilder. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Hvor har man fått tak i den mon tro? Bra antall med hyller får en si. Noen som veit om man får kjøpt enkle hylleplater til Benno?()hyllene fra Ikea? Endret 25. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Vet ikke om det er Benno jeg har, men fikk ihvertfall kjøpt ekstra hylleplater til den. Jeg vet at DVD-hyllen ble kjøpt på IKEA. Endret 25. desember 2008 av Infenso Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 (endret) Det var visst ikke Benno men Billy. Tror jeg sannelig skal ta meg en tur til Ikea og se om de har hylleplater til hyllene jeg allerede har. Endret 25. desember 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå