Speik Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Ah, har ryddet opp litt nå. Har flere eksemplarer av flere filmer, men de har jeg liggende i en skuffe sammen med filmer jeg låner osv. Lette huset rundt og fant 10-12 dvder til som lå sammen med pappa sin samling, dukker sikkert opp flere i løpet av dagen også Edit: Samlingen min per i dag teller 121 filmer. Den digitale samlingen derimot, kan nok rivalere de fleste på forumet. Har en semi-dedikert 500 gb-disk. Endret 9. november 2008 av Speik Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Carpe diem, ja. Originalt :------p Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Den digitale samlingen derimot, kan nok rivalere de fleste på forumet. Har en semi-dedikert 500 gb-disk. Hah. Not even close. ^^ Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Tenkte jeg kunne legge opp en liten oppdatering av DVD-hyllene mine, har blitt noen flere nå. Hylla som står over projektorlerretet mitt, her står de fleste av mine TV-serier, pluss den kuleste Tremorsboksen som finnes: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=264671 Hylla som står inne på rommet mitt, er er filmbokser som ikke er TV-serier (Stargate: Infinity står også, den fortjener ikke å stå på siden av de andre Stargateboksene): https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=264673 Hyllen med de nyeste DVD-ene og HD-DVDer: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=264674 Og sist, hylla med de eldste DVD-ene mine. Her er de også egne hyller til Tremorsfilmene og Harry Potter-filmene: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...t&id=264675 Edit: Noe feil med bildene, legger til link. Bildene funka, men ikke der de skulle. Ble bare thumbnailes. Legger link til riktig bilde under riktig beskrivelse, slik at dere vet hvilket bilde som skal hvor. Endret 17. november 2008 av Groening Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Liker SG-1 boksen! Må skaffe meg den snart. EDIT: Hvor mange av sesongene er det kommentarspor på, og hvem er det som oftest kommenterer? Endret 17. november 2008 av _Zeke Lenke til kommentar
Groening Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Har ikke fått sett kommentarsporene enda, er det på alle episoden fra sesong 4-5, tror jeg. Er ikke sikker på hvem som kommenterer. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 Det er her de filmene bare jeg og ingen andre rører Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 (endret) Her er min samling. Vet det ikke er like mange som en del av dere men jeg er bare 13 år gammel. Det er og en del dritt der(skammer meg). Jeg har også enkelte obligatoriske mangler i samlingen min, men det er fordi moren min ikke lar meg se en dritt.Legg merke til den vikingfyren på øverste hylle. Det er en slags tinnsoldat. Jeg samler på alkoholglass. Det var ikke noe annet sted å sette den samlingen enn i filmhylla. Endret 19. november 2008 av liccentorp Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Mye fint der ja. Og til en alder av 13 år må jeg si det er mildt sagt imponerende. Jeg hadde ikke halvparten av det der en gang da jeg var 13. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Veldig fin sammling for en 13 åring ja, mye å bygge på. Kreds for Casablanca og Hitchcock filmer Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Har nok brukt litt penger på film ja. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Imponerende til å være 13. Synes modenheten er noe av det beste. Hitchcock og Casablanca i en alder av 13 er ikke så vanlig. James Bond-filmene enkeltvis er også tøft. Mas mer på moren din, så du får se Pulp Fiction, Shining og de virkelig store perlene. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Jeg kan skjønne at foreldre er redde for aldersgrenser når det er snakk om unge barn og veldig sterkt innhold i en film, men når en er genuint interessert i film mediet som liccentorp tydelig er så har ikke aldersgrenser noen hensikt, spesielt når vi snakker om film klassikere. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Det kan være noe i det. En filmentusiaist er mer oppmerksom på film som et medie, og er derfor skjermet for mye av påvirkningen. Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Akkurat, når ungdom ser voldsfilmer for voldens skyld kan man sette spørsmålstegn ved det, men ikke når en ungdom ser filmen for filmens skyld. Syntes slikt bare stopper opp for unge film entusiaster. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Skal si det til min mor. Har aldri blitt påvirket på noen som helst måte av film. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gutten har alfabetisert hylla si, det gjør en filmsamler glad. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Gutten har alfabetisert hylla si, det gjør en filmsamler glad. Lært av fetter vet du! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Takk for slik flott tilbakemelding på filmsamlingen min. Sorterer alltid etter alfabetet. Gjør det mye mer oversiktelig. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Jeg tenker forøvrig å forandre systemet mitt til å sortere etter sjanger, og deretter alfabetisk etter filmer. Tenker også å kjøpe en ny filmhylle, med mye bedre plass og ha en egen hylle dedikert til Topp 20-filmene og en hylle til Star Wars. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå