Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har sett so mange dårlige filmer att det får noen av dei til å virke betre. +++ eg er svært glad i b-filmer og ei stund likte eg kalkun filmer.

Det er bare tull å bare like "bra" populære filmer. Men dersom ein bare vil ha noen få filmer er det jo kjekt att det er dei ein liker. Men dei har eg allikavel + dei andre filmane. Klart eg har drittfilmer, men den eines dritt film er den andres kult film.

TV seriene mine tar for lang tid å se- 350+ sesonger på DVD. Og har vel ca 1600-1800 filmer på DVD. 2000 filmer på VHS kanskje og 5-600 divx (fyfy) Blir nok litt meir filmer framover tenker eg.

Kvantitet slår vel kvalitet da?

Lenke til kommentar
Quality > Quantity.

Jepp, stort sett det alle som har 50 filmer eller mindre påstår ;)

Kansje det, men jeg mener det også. Kjøper kun de filmene jeg synst er aller best.

Det er alltid bedre å kjøpe filmer man har lyst på og tror man kan se mange ganger framfor å kjøpe en haug med middelmådige filmer bare for å ha en stor samling. Selv har jeg kanskje ikke mer enn hundre filmer (har også noen serier da), men jeg er fornøyd med det meste av det jeg har.

Har ikke postet noe bilde fordi jeg ikke har alle filmene mine på et sted. Noen hos mor, noen hos far, også har jeg lånt bort en del til familie og venner.

Lenke til kommentar
Mange gutterom her... Fines det "familie" samlere her?? Blir ertet litt av venner forde vi har så mange filmer og er en såkalt kjernefamilie. Vi skal vist ikke ha en slik hobby....

Jeg og min samboer har en ganske stor samling. Vi har også 2 små som har en fin samling med barnefilmer.

Akkurat nå så har vi ikke så veldig orden i samlingen, men det er mye "samleobjekter".

Kan ta bilde senere

Lenke til kommentar
Mange gutterom her... Fines det "familie" samlere her?? Blir ertet litt av venner forde vi har så mange filmer og er en såkalt kjernefamilie. Vi skal vist ikke ha en slik hobby....

Jeg og min samboer har en ganske stor samling. Vi har også 2 små som har en fin samling med barnefilmer.

Akkurat nå så har vi ikke så veldig orden i samlingen, men det er mye "samleobjekter".

Kan ta bilde senere

Det var godt å høre... Det er veldig vanskelig å holde orden i filmene med små barn, det har jeg smertelig blitt klar over.... Mine vil selvsagt ha egne hyller med sine filmer, så jente filmene og gutte filmene på hver sin plass.. Hva slaks samleobjekter har du??? PS du har også etter all sansynlighet en "kjernefamile" godt å ikke være alene om d her...

Lenke til kommentar

Det var godt å høre... Det er veldig vanskelig å holde orden i filmene med små barn, det har jeg smertelig blitt klar over.... Mine vil selvsagt ha egne hyller med sine filmer, så jente filmene og gutte filmene på hver sin plass.. Hva slaks samleobjekter har du??? PS du har også etter all sansynlighet en "kjernefamile" godt å ikke være alene om d her...

Jeg (vi) har bla Alien og Predator hodet. Saw boks, Ringenes Herre boksene, James Bond (ikke kofferten) +mye mye mer.

Har også veldig mange TV serier

Lenke til kommentar

Hehe, du er nok ikke alene. Det er flere godt voksne filmnerder på forumet, Montag f.eks, og Dotten er jo familiefar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...