athorb Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ganske heftig. For min del er jeg mer interessert i selve filmene enn alt det stæsjet, men rimelig bra hvis liker å ha en masse ting. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Nydelig samling, Montag. Det er IKKE min samling, men en gal svenskes. Se min forrige post. Edit: Sånn ser det forresten ut hjemme hos ham. Endret 8. september 2008 av Montag Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ikke din samling, nei. Tenkte det med en gang, men var for opptatt av og se på bildene til å bry meg. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Nydelig samling, Montag. Det er IKKE min samling, men en gal svenskes. Se min forrige post. Ikkje di samling? Då er det OT Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Jeg lurer på hvem har flest filmer på forumet og hvor mange har han/hun???????? :D Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Tror kanskje det er Manx. Han har ihvertfall vanvittig mange filmer Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) _crs_ er vel mannen tenker jeg, tror han hadde over 3000 sist han nevnte et tall. Så kommer vel Njål med ca. 2300 eller noe sånt hvis jeg ikke husker helt feil (uten å dobbeltsjekke) så tror jeg kanskje at jeg er på trede med ca. 2150 eller noe sånt... Hvis noen skulle føle seg tråkket på så får de bare skrike ut Edit: Ligger bilde av sammlingen min et eller annet sted midt i tråden eller noe sånt, eller så kan man jo også trykke på DVD Profiler linken som ligger i signaturen min... Edit 2: Skal sies at jeg har en bror som har ca. 2500 DVD filmer, men han er ikke aktiv i filmdelen av forumet... Endret 8. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Wow. Jeg har bare 46 filmer Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Der snakket han jo i egen person Hadde ikke så feil da Har faktisk aldri sett noen bilder av samlingen til _crs_ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Jeg lurer på om det ligger noen bilder her et eller annet sted, men husker ikke helt i farta. Her ligger i hvert fall samling, jeg husket sånn ca. hvilken side bildene lå på Edit: Den er min ikke _crs_ sin Endret 8. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ok, her er da min samling. Den er ikke stor, men skal selvsagt bli større etterhvert. Mye er forseglet og aldri sett. Har nesten ikke sett noen av filmene i samlingen, ikke de som er åpnet heller. Ser dere noen store mangler i samlinga mi, noen filmer som må på plass? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 En bra start det der Nistelrooy. Er ikke så veldig lenge siden min samling så slik ut. Bare fortsett slik. Kanskje en ide å begynne å pakke ut filmene også? Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Takk. Jeg pakker ikke ut filmene før jeg skal se dem. Vet ikke helt hvorfor, men jeg liker bare å ha det sånn. Men alle filmene i samlingen skal jo ses før året er omme, så det vil ikke ta så lang tid. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Ja. Jeg selv liker best å åpne de med en gang. Er alltid så morsomt synes jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Lar også nye filmer som kommer i posten være i plasten, eneste grunnen for at jeg tar dem opp der og da er hvis jeg hører filmen ligger løst i coveret. Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Der snakket han jo i egen person Hadde ikke så feil da Har faktisk aldri sett noen bilder av samlingen til _crs_ Ligg ett bilete av samlinga hans på første side av denne tråden. Han har sikkert mye mer no da. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Her kommer oppdaterte bilder av samlingen min. Den er kanskje ikke den peneste, men jeg har ikke allverdens av muligheter på det lille rommet mitt. Blir nok litt penere når jeg flytter ut til neste år. Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Bilde 4 Bilde 5 Bilde 6 Bilde 7 Samlingen består nå av omtrent 370 utgivelser. Den nådde hundre sist november, og har hatt en god og stabil økning siden den gang. Setter pris på kommentarer. Endret 9. september 2008 av MrBrown Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Er jo en god start på en fin samling Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Quality > Quantity. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Quality > Quantity. Jepp, stort sett det alle som har 50 filmer eller mindre påstår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå