magnusbe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Fin samling magnusbe. Takkar, det skumle er at eg berre har samla HD DVD i seks veker Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er jo ikke noe problem når filmene koster 40 kroner stykket... Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er jo ikke noe problem når filmene koster 40 kroner stykket... HVOR!? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Stort sett alle steder, men det begynner vel å bli tomt tenker jeg, har jo vært sånn i flere månder... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kommer nye filmer på HD DVD eller produseres det ikke lenger? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når folk her ser etter fine dvd utgivelser/bokser. Hvor er det dere søker etter dem? Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er snakk om at Trainspotting og Shallow Grave skal koma på HD DVD, og så er det ein kampanje frå folk som vil ha The Dark Knight på HD DVD. Elles er det slutt. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Her er min lille samling Begynte å samle for noen måneder siden, så det er ikke så mye å se på enda, HD-samlingen min er hvertfall ikke noe å skryte av Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når folk her ser etter fine dvd utgivelser/bokser. Hvor er det dere søker etter dem? Jeg bruker som oftest varianter av amazon nettsidene (.co.uk,.com osv.) eller ebay. Ebay finner jeg som regel alt jeg kunne tenke meg av litt mer "outstanding" utgivelser, som oftest til en rimelig penge. Men når vi er innpå temaet, må jeg nesten spørre selv. Har vært på leting etter en special edition version av Tremors filmene i lang tid. "Tremors Legacy Box" tror jeg den heter. Og den "fine" versionen av Pan's Labyrinth hadde også vært grei å få fatt i, men finner den ingen sted. Kan jo godt hende at de er ute av produksjon, men måtte nesten bare høre her inne. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Er egentlig litt skeptisk til Ebay da siden jeg kan komme borti useriøse folk. Noen tips til hvordan jeg kan finne ut om det er seriøse folk jeg handler med? Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) http://www.theimportforums.com/ Sjekk ut Trading Post seksjonen. Der dukker det hele tiden opp fine Limited Editions som folk gir fra seg for en billig penge. @MovieHeart: det er vel bare å se på feedbacken til selgeren. Har den 99% positive tilbakemeldinger av 30.000 tilbakemeldinger, så er det vel et rimelig sikkert kjøp. Endret 31. august 2008 av Thantophobia Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når folk her ser etter fine dvd utgivelser/bokser. Hvor er det dere søker etter dem? Play og Amazon sidene, mange fine bokser der. Kan også hende de har fine bokser til grei pris hos Playcom i Oslo, for de som bor i nærheten. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Kommer nye filmer på HD DVD eller produseres det ikke lenger? Blu-Ray vant krigen, så HD DVD produseres ikke lenger, nei. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Når folk her ser etter fine dvd utgivelser/bokser. Hvor er det dere søker etter dem? Play og Amazon sidene, mange fine bokser der. Kan også hende de har fine bokser til grei pris hos Playcom i Oslo, for de som bor i nærheten. Playcom har et veldig bra utvalg, men prisene gjør at jeg dropper å kjøpe filmer der. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Når folk her ser etter fine dvd utgivelser/bokser. Hvor er det dere søker etter dem? Play og Amazon sidene, mange fine bokser der. Kan også hende de har fine bokser til grei pris hos Playcom i Oslo, for de som bor i nærheten. Playcom har et veldig bra utvalg, men prisene gjør at jeg dropper å kjøpe filmer der. Ja derav "kan hende", det er noen ganger de setter ned prisene på forskjellige bokser der, og da er det like greit å kjøpe der. Kjøper der ganske ofte når de har nye filmer (sett med det norske markedet sine øyne) til 99kroner som er sånn ca samme pris for de samme filmene på play. Ellers er play å foretrekke for min del. Endret 1. september 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) HD DVD-samlingen. Dårlige mobilbilder: Endret 4. september 2008 av Points Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 HD DVD-samlingen. Dårlige mobilbilder: Ein del snacks der - men du har nokre doble ser eg. Er det ting du skal selja/byta bort? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Play.com som rotet fært når dem sendte ut. Er åpen for bytte/salg ja. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Play.com som rotet fært når dem sendte ut. Er åpen for bytte/salg ja. Eg byter "Toto - Live in Amsterdam" med Waterworld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå