Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Lukter jeg piratkopier?

vet ikke helt.. det var de eneste dvd'ene som var der. var i mange store butikker men kostet rundt det i alle butikkene, men de dvd jeg hadde i plastmappene er ihvertfall det fordi de var gjemt på bakrom man måtte spør om og komme inn på fordi de var redd for at inspektører skulle komme og stenge butikkene og de kostet rundt 4kr per dvd.

Endret av Quatafire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du fremdeles er i tvil om det piratkopier når filmene kostet 4 kroner stykket, så er det kanskje på tide å stå opp?

Jeg sa ikke at de til 4 kroner ikke var piratkopier.. de var de jeg sa man måtte spørre om og komme på bakrommet for å kjøpe så de er nok kopier men jeg snakket om de andre filmene.

Lenke til kommentar
Vel uansett å skryte på seg en film samling som nesten utelukket består av piratkopier blir for dumt, men hei det er kanskje bare meg...

den består ikke nesten bare av piratkopier.. det jeg tror er piratkopier er de i plastmappene og de andre ble kjøpt i store butikker som ble sjekket og ble stengt om det ble funnet piratkopier så det er flere av dvd'ene jeg kjøpte i kina som ikke er piratkopier og. Men jeg skal fjerne bilde av de i plastmappene er enig at det er dumt og ha de med

Endret av Quatafire
Lenke til kommentar
Å faktisk betale for piratkopier er jo enda værre enn å laste de ned gratis. Man støtter en uærlig og ulovlig bransje.

Jeg støtter ikke piratkopiering på noen måte. Men om det er verre eller ikke kan vel diskuteres.

Vet ikke hva som er verst.. At folka i film industrien må nøye seg med et $10,000,000 hus fremfor $15,000,000 hus, eller at noen kineserbarn får mat på bordet av at pappaen driver litt ulovlig virksomhet som ikke skader noen.

Lenke til kommentar
Det kan vel også diskuteres om salg av piratkopier er eneste vei ut av fattigdom (hvor fattig du er når du eier en egen dvd-sjappe er kanskje relativt).

Men det er forsåvidt irrelevant i denne tråden.

I Kina så ble de fleste av de piratkopierte dvd'ene jeg så solgt på gata eller i små butikker der eierne bodde, eller så var det et par av de store butikkene som skjulte de på bakrom som igjen da ikke var fattige.

Lenke til kommentar
Å kjøpe s. 1-7 av Scrubs for under prisen av èn sesong her til lands, det er det noe muffens med.

Ganske godt gjort å få kjøpt en sesong 1-7 samle boks uansett for å si det sånn, sesong 7 av Scrubs blir ikke sluppet før i midten av november. King of Queens, Heroes - sesong 2 (1 også for saken skyld), Star Wars boksen og Hancock er vel også mindre lovlige utgaver, men det er sikkert verdt det når du ser lyd/bilde kvaliteten vil jeg regne med.

Hvor mange filmer får man kjøpt i Asia som ikke er piratkopiert da?

Vil si ganske mye, men ikke når det selges av en gjeitebonde som står i en bod langs gata og selger de siste Hollywood blockbusterne ;)

Jeg handler en del fra asia, men fra steder som man kan stole på for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Ei lita oppdatering av HD DVD-samlinga... Hylleplassen forsvinn fort.

post-120053-1220084904_thumb.jpg

post-120053-1220082858_thumb.jpg

Army of the Shadows og The Messengers er i kva sin ytterkant av hylla, men ikkje med på biletet.

post-120053-1220083088_thumb.jpg

[post-120053-1220084085_thumb.jpg]

Dette er dei filmane eg har sett.

Endret av magnusbe
Lenke til kommentar
magnusbe: Fortsatt fin samling! Fikk du bestilt Matrix?

Er V for Vendetta en annen utgave enn originalen? Den som står i hylla mi har nemlig sort bakgrunn med hvit skrift...

Jepp, hugsar ikkje kor eg kjøpte Matrix, men eg angrar på at eg ikkje venta og fekk the Ultimate collection til $30.

Mi utgåve av V for Vendetta er den nordamerikanske.

Lenke til kommentar

Min filmsamling er kanskje ikke så alt for stor, men legger den nå ut likevel.

Har bare mobilkamera for øyeblikket som har lav oppløsning, så måtte derfor ta mange bilder for at dere i det hele tatt skal kunne lese hva som står på coverne.

Er en del filmer der jeg ikke er så stolt av også :blush:

post-110264-1220122504_thumb.jpg

Endret av Levaiathan
Lenke til kommentar
magnusbe, ikke verst, nå mangler det bare å sortere dem alfabetisk. :D

Dei er sortert alfabetisk, med unntak av filmar i boksar, og nokre boksar som er som bokstøtter.

HDscapes står for seg sjølv, utanom alfabetiseringa.

Og så er det ei hylle med sette filmar, som også er alfabetisert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...