Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får prøve igjen.

 

 

Hovedsamlingen:

img1264ad7.th.jpg

 

 

Bokser:

img1268lr5.th.jpg

 

 

Øvrige DvDer:

img1269gn3.th.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Samlinga er bare på ca 170filmer for øyeblikket, fikk ikke ordentlig med midler til å bruke på filmer før August i fjor, også måtte jeg på rekruttskole i Januar og da ble det en liten stopp i innkjøpet, forhåpentligvis tar det seg opp igjen snart.

 

Har heller ikke så mange bokser at det gjør noe, men jobber med saken.

Og Lost boksen er eksen sin, så den er egentlig ikke i samlingen.

Det er også et par musikk-DvDer der inne.

 

 

..Sorry for blitz.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

For å svare Movieheart og Thant, så jo, det er litt irriterende når jeg føler for å se f.eks Hellboy (nederst til venstre) eller en film nederst i midten.

Det jeg må gjøre er å løfte av alle filmene som er over den helt til jeg bare kan ta den ut for så å sette de andre filmene på plass igjen.

 

Grunnen til at jeg har gjort sånn er fordi jeg bor for øyeblikket i andreetasjen hos en Jazz-redaktør, som har brukt all mulig hylleplass og skap plass på Jazz-Plater, så det er rett og slett ikke plass eller mulighet for meg å sette inn flere hyller til filmene mine, fikk jo så vidt plass til 150CDèr oppe på en tiny liten hylle innerst i rommet.

 

Jeg skal flytte ut snart dog, og da får jeg forhåpentligvis kjøpt noen hyller til filmene, siden det sårer mitt sentimentale hjerte å se filmene mine oppbevart i en slik stand.

Lenke til kommentar
For å svare Movieheart og Thant, så jo, det er litt irriterende når jeg føler for å se f.eks Hellboy (nederst til venstre) eller en film nederst i midten.

Det jeg må gjøre er å løfte av alle filmene som er over den helt til jeg bare kan ta den ut for så å sette de andre filmene på plass igjen.

 

Grunnen til at jeg har gjort sånn er fordi jeg bor for øyeblikket i andreetasjen hos en Jazz-redaktør, som har brukt all mulig hylleplass og skap plass på Jazz-Plater, så det er rett og slett ikke plass eller mulighet for meg å sette inn flere hyller til filmene mine, fikk jo så vidt plass til 150CDèr oppe på en tiny liten hylle innerst i rommet.

 

Jeg skal flytte ut snart dog, og da får jeg forhåpentligvis kjøpt noen hyller til filmene, siden det sårer mitt sentimentale hjerte å se filmene mine oppbevart i en slik stand.

 

Da er det litt mere forståelig ja.

 

Gruer meg til den dagen jeg skal flytte ut. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med samlingen min.

Lenke til kommentar

Pent. Må nok gjøre det jeg også. Ikke tale på om jeg skal klare meg 5 år uten samlingen min.

 

Har forresten gjort om litt på organiseringen i samlingen min. Jeg flytte alle filmene fra showoff skapet over til hovedskapet. Showoff skapet har nå blitt den nye plassen til annet småstasj. Grunnen var at jeg ville ha alle filmene, både dvd'er og bokser inn i samme skapet. Da ser det ut som om jeg har litt flere filmer. :p Jeg har til gjengjeld dedikert to av hyllene til de fineste dvd'ene og boksene jeg har.

 

Har også klistrert på litt bilder på dørene til skapet som fulgte med noen samlebokser jeg har.

 

DVD skapet med dørene igjen:

post-87995-1219513865_thumb.jpg

 

DVD skapet med åpne dører:

post-87995-1219513945_thumb.jpg

 

Hyllen med alle samleboksene:

post-87995-1219514049_thumb.jpg

 

Hylle 2 med fine dvd'er:

post-87995-1219514129_thumb.jpg

 

Resten av hyllene (disse er akkurat som før, men jeg poster likevell):

 

post-87995-1219514270_thumb.jpgpost-87995-1219514367_thumb.jpgpost-87995-1219514429_thumb.jpgpost-87995-1219514500_thumb.jpg

 

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Pent. Må nok gjøre det jeg også. Ikke tale på om jeg skal klare meg 5 år uten samlingen min.

 

Har forresten gjort om litt på organiseringen i samlingen min. Jeg flytte alle filmene fra showoff skapet over til hovedskapet. Showoff skapet har nå blitt den nye plassen til annet småstasj. Grunnen var at jeg ville ha alle filmene, både dvd'er og bokser inn i samme skapet. Da ser det ut som om jeg har litt flere filmer. :p Jeg har til gjengjeld dedikert to av hyllene til de fineste dvd'ene og boksene jeg har.

 

Har også klistrert på litt bilder på dørene til skapet som fulgte med noen samlebokser jeg har.

 

Flott samling med mange flott samlebokser :new_woot:

Hvor var det du kjøpte den Oscar statuen, ser skikkelig bra ut! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...