lolidude Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Veldig schtilig thekaptein. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) fin, fin samling moviehart =) Spesielt "show off" skapet ditt. Ja... Jeg må inrømme at jeg er litt stolt av det. Særlig den 300 utgaven rager høyt på listen min. Har også nettopp bestilt to nye bokser som skal inn i det skapet. Batman Begins Limited Edition og Batman Legacy. Å ja nå husker jeg. Det var den sølvgråe de hadde sluttet å selge. Er nemlig den jeg har og da passer det dårlig med en trehvit hylle ved siden av. Når det gjelder Billy skap er jeg ikke sikker på hvilken type. Er vell den normale tenker jeg. Sølvgrå farge det også. Trykk på farger, er da sølvfarget der ? De hadde ikke sølvfarget da jeg var på butikken dems i Trondheim. Da sa han som jobbet der at de hadde sluttet å produsere det eller noe sånt. En oppdatering av min DVD Samling. Kansje litt mange bilder, men tror du skal klare å lese tittelen på de fleste filmene. Åpne spoiler for mer bilder Den Batman Legacy boksen har jeg også bestilt. Hvordan er den? Mye ekstra eller er det bare filmene? Endret 19. august 2008 av Movieheart Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Det er bare de filmene, ingen bonus disker. Samme bonusen som er om du kjøper filmene enkelt Så de hadde sett opp prisen på Batman Legacy på Play. Endret 19. august 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kjøpte den på platekompaniet.no jeg da. Kjøpte den sammen med en Batman Begins boks. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg har Batman og Batman Returns på DVD, det holder lenge - IMO finnes det bare 4 Batman filmer så langt (de 2 andre er selvfølgelig Batman Begins og The Dark Knight). Skulle jeg absolutt få en eller annen syk trang til å se de 2 andre, har jeg de (dessverre) på VHS... ...men nå begynner vel dette og gå litt OT... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Har fulgt med i tråden en stund her, siden jeg har plukket opp kjøpefilm-hobbyen min igjen. Inspirert av hsds sitt oppsett, kommer her ett elendig mobilbilde - kameraet mitt fungerer ikke helt som det skal. «Billy» med glasshyller, «Benno» CD/DVD-søyler på siden. Begge fra IKEA. Har to søyler til som jeg setter opp ved behov. Har en del filmer på vei i posten Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ein månad med HD DVD-innkjøp... Denne gutten har hvertfall Ocean's-diskene i riktig rekkefølge =) Hvor fikk du tak i 'Mulholland Drive', er ikke det importvare eller noe slik? Og 'Hero', er det den med mandarin og fransk tale, uten tekst? Hadde tenkt til å skaffe den selv, men når den ikke var med subs ble det fort uaktuelt! Er du fornøyd med 'Underworld'? Dette er vel en tysk import? MYE bra Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hvor fikk du tak i 'Mulholland Drive', er ikke det importvare eller noe slik?Og 'Hero', er det den med mandarin og fransk tale, uten tekst? Hadde tenkt til å skaffe den selv, men når den ikke var med subs ble det fort uaktuelt! Er du fornøyd med 'Underworld'? Dette er vel en tysk import? Mulholland Drive kjøpte eg på Amazon.fr. (Kjøpte Arizona Dreaming og Inside Man der også.) Hero er nok med mandarin tale og nederlandsk undertekst... Tenkte ikkje på det då eg kjøpte den, kosta berre EUR 3.99, då. Underworld har eg ikkje sett, men det er den nederlandske utgåva eg har, og ikkje den tyske som er "extended". Har ikkje sett nokon på den øvste hylla, og på den nedste fram til 300, og etter Van Helsing. Det er nokre eg ikkje har teke ut av eskene sine, og nokre franske etc som eg ikkje har fått registrert i dvdspot.com enno som står til sist. Endret 20. august 2008 av magnusbe Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har fulgt med i tråden en stund her, siden jeg har plukket opp kjøpefilm-hobbyen min igjen. Inspirert av hsds sitt oppsett, kommer her ett elendig mobilbilde - kameraet mitt fungerer ikke helt som det skal. «Billy» med glasshyller, «Benno» CD/DVD-søyler på siden. Begge fra IKEA. Har to søyler til som jeg setter opp ved behov. Har en del filmer på vei i posten Veldig stilig. Du kjøpte glasshyllene ved siden av? Stod ikke noe om glass her. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Sjekk side 3 i denne PDF'en! Koster 45,- pr stk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Nice! Men da har jeg klart å legge et skap inn på må kjøpes-lista mi. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er det mulig å bestille over internett hos IKEA? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 «Spør Anna» på IKEA.no sier Det er alltid best å besøke et av våre varehus. IKEA tilbyr dessverre ikke muligheten til handle online ennå, men du er velkommen til å sende inn din bestilling via e-post eller faks. For mer info, ta kontakt med ditt nærmeste varehus eller IKEA Kundesenter. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Ahh... Takk. Får vell bli en tur til IKEA i nærmeste fremtid da. Begynner å bli lite hylleplass så jeg trenger noen ekstra hyller å putte inn. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Send de en epost med det du vil ha da vel, ser jo ut til at det er en OK løsning? Selv bor jeg 3½ time unna IKEA, og bilen min er ikke lang nok til Billy/Benno så er alltid litt "arbeid" hehe. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Er du fornøyd med 'Underworld'? Dette er vel en tysk import? Har sett den no. Den tek seg veldig godt ut i HD. Men, det er ein film med stil og lite innhald. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Slenger meg på her jeg også. Dårlige bilder, tatt med mobil. Og ja, jeg bor på hybel, så det er noe dårlige hyller osv..^^ Og de er helt random satt opp. Endret 22. august 2008 av CCola Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har fulgt med i tråden en stund her, siden jeg har plukket opp kjøpefilm-hobbyen min igjen. Inspirert av hsds sitt oppsett, kommer her ett elendig mobilbilde - kameraet mitt fungerer ikke helt som det skal. «Billy» med glasshyller, «Benno» CD/DVD-søyler på siden. Begge fra IKEA. Har to søyler til som jeg setter opp ved behov. Har en del filmer på vei i posten Hvor fikk du komplett X-files box fra? :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå