Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Jeg er 16 år, men startet først i år å både se på film, og kjøpe filmer.

 

Men jeg har et spørsmål: DVD-hylla mi blir full og vel så det etter neste uke, så da må jeg ha en ny hylle, skap eller et eller annet. Noen forslag? Hva bruker dere andre å oppbevare filmene deres i?

 

IKEA har mye bra og rimelig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får vell komme med et lite bilde av min samlig her jeg også. Er ikke så altfor mange filmer, men litt begynner det da å bli.

 

Første bildet er av "show off"-skapet mitt. Her har jeg alle samleboksene og de "fineste" dvdene. Dette var opprinnelig hovedskapet mitt, men så sluttet IKEA å selge det og jeg måtte derfor gå over til Billy som dere kan se lenger nede. Forøvrig et glimrende skap til dvd lagring. Begynner også å bli litt dårlig med plassen i "show off"-skapet så hvis noen vet om skap som egner seg til dette tar jeg gjerne imot tips.

 

 

 

Så er det hovedskapet mitt hvor alle dvdene som ikke får plass i "show off"-skapet befinner seg. Her har jeg sortert de hovedsaklig i alfabetisk rekkefølge. Unntaket er triologiene og filmer som generellt hører sammen. Disse befinner seg i øverste hylle sortert i alfabetisk rekkefølge. Helt til høyre står også min lille Kubrick samling. I nederste hylle har jeg også satt filmer jeg ikke har sett enda for seg selv.

 

EDIT!!!:

 

Har fjernet bildene grunnet en del endringer.

Se her for nye bilder.

Endret av Movieheart
Lenke til kommentar
Dette var opprinnelig hovedskapet mitt, men så sluttet IKEA å selge det og jeg måtte derfor gå over til Billy som dere kan se lenger nede. Forøvrig et glimrende skap til dvd lagring. Begynner også å bli litt dårlig med plassen i "show off"-skapet så hvis noen vet om skap som egner seg til dette tar jeg gjerne imot tips.

 

IKEA har ikke sluttet å selge det. Du kan se det her: LINK

 

Hvilket Billy skap er det du har?

Lenke til kommentar
Å ja nå husker jeg. Det var den sølvgråe de hadde sluttet å selge. Er nemlig den jeg har og da passer det dårlig med en trehvit hylle ved siden av.

 

Når det gjelder Billy skap er jeg ikke sikker på hvilken type. Er vell den normale tenker jeg. Sølvgrå farge det også.

Trykk på farger, er da sølvfarget der ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...