€uropa Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Selvfølgelig. For det første, har man tid til overs, kan man velge mellom 4-500 titler å se på. For det andre, det tar seg jævla godt ut på rommet. Jeg kunne ikke tenkt meg noen annen grunn enn at det drar damer ..? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bruckiania: Er det en spesial utgave av The Shawshank Redemption du har i hylla di? Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Bruckiania digg samling. Steike mange HD DVD Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skal poste samlingen min så fort jeg finner kameraet. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruckiania: Er det en spesial utgave av The Shawshank Redemption du har i hylla di?Ja den boksen som står tålig i senter i hylle nr 2 fra bånn på det første bilde er en japansk boks, den er lik den boksen som blir funnet mot slutten av filmen. Boksen kan f.eks. kjøpes fra Amazon.jp.På den nederste hyllen på samme bilde står den litt vanligere britiske 3 disk editionen, som kan f.eks. kan kjøpes fra Amazon.co.uk. Bruckiania digg samling. Steike mange HD DVDJa det har blitt en del HD DVD-er ja, og det er fortsatt ett lite knippe på vei fra det store utland. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruckiania: Er det en spesial utgave av The Shawshank Redemption du har i hylla di?Ja den boksen som står tålig i senter i hylle nr 2 fra bånn på det første bilde er en japansk boks, den er lik den boksen som blir funnet mot slutten av filmen. Boksen kan f.eks. kjøpes fra Amazon.jp. Ok. Fant den innpå Amazon.jp, leste på et forum at de hadde sluttet å lage den. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 @Bruckiania: Hva er den store lilla gaveesken helt til venstre i midterste hylle? Har sett flere som har den.. Lenke til kommentar
Thantophobia Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 @Bruckiania: Hva er den store lilla gaveesken helt til venstre i midterste hylle? Har sett flere som har den.. The Vengeance Trioligy Box Set Lenke til kommentar
Fedme Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ser du har The Dark Knight kort og noe annet i hylla da Bruckiania, hvordan har du fått det? Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det lurer jeg også på! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Ser du har The Dark Knight kort og noe annet i hylla da Bruckiania, hvordan har du fått det? Har 3 sånne kort jeg også. På Verdal kino lå det noen på bordene utenfor salen på premieredagen. Er det en Stargate boks jeg ser ved siden av den lilla? Ser ut som jorda sitt tegn i en sirkel. Endret 14. august 2008 av Odd Ball Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Litt oppdatert av mitt: Viser organisering Og så har jeg en haug av filmer jeg ikke har sett, ikke har plass til i hylla eller som jeg har planer om å se om igjen i et skap like rundt hjørnet. SE av Eraserhead. Signèrt av David Lynch! Vi gleder oss til Burn After Reading =D Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Nice! Men hva er lista med Beck-sanger på siden der? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Er det tracklista fra Hovefestivalen? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Jau, det stemmer! Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Min "samling" mangler en del både når det kommer til kvalitet og kvantitet, men det kommer seg Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dobbeltfilmer er juks! Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Dobbeltfilmer er juks! Juks faktisk... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Eller, egentlig ikke. Ser ut som han har færre filmer enn det han har. Og hvorfor er ikke Narnia og Beowulf sammen med resten av fantasy-filmene? Skandale! Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Og hvorfor er ikke Narnia og Beowulf sammen med resten av fantasy-filmene? Skandale! Det er vel fordi de fleste filmene ble ganske tilfeldig plassert, bare for å få de opp fra golvet Undertegnede er forresten hunnkjønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå