Deathie Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Samlingen er da ikke sååå liten. Fin den da, Deathie. 5555791[/snapback] Det var da hyggelig å høre. Synes den er ganske pen jeg også, selv om jeg selvfølgelig kunne ønske jeg hadde flere. Det kommer vel med tiden. Btw LarsP har du Pulp Fiction inni samlinga der? spør siden tarantino-boxen ikke har den med. 5552519[/snapback] Joda, har den liggende her et eller annet sted. 5556243[/snapback] Tror langt over halvparten av forumbrukerne på denne delen av forumet, har denne filmen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 (endret) Det får man håpe, det er virkelig en film jeg kan finne frem når som helst og kose meg med. Endret 6. februar 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er er da vel ikke alle filmene dine? Trodde du hadde flere, jeg. Uansett, ser mye CSI der, Tarantino's yndlingsserie, det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det bildet begynner å bli rimelig utdatert ja, men jeg venter til de siste 2-3 filmene er kommet fra Play før jeg poster oppdatert. Må organisere dem, en jobb jeg gruer meg til. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bildet er litt stort for å få med titlene http://img141.imageshack.us/img141/7259/filmsamling0yw.jpg Joint efforts av triumviratet. Tror ikke det ha kommet så mange filmer til samlinga siden bildet ble tatt Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Bildet er litt stort for å få med titlene http://img141.imageshack.us/img141/7259/filmsamling0yw.jpg Joint efforts av triumviratet. Tror ikke det ha kommet så mange filmer til samlinga siden bildet ble tatt 5561073[/snapback] Hvor mye gav du for The World in Flames ? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Det er en av de andre triumvirene sin, så jeg kan spørre ham når han kommer hjem. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Cun da. Samlingen hans er da oversiktlig og nydelig oppstilt. Det bør da veie opp. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fy så stygge dere er! Karen har jo Arnold-klassikeren Hercules In New York og det står det respekt av. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Fy så stygge dere er! Karen har jo Arnold-klassikeren Hercules In New York og det står det respekt av. 5561377[/snapback] For ikke å snakke om Batman, verdens frekkeste film. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Var det alt? 5561235[/snapback] Alle begynner da ett sted...? Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 For ikke å snakke om klassikeren Sim Copter. :-O Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Hvor mye gav du for The World in Flames ? 5561107[/snapback] Spurte triumviren, men han visste ikke Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Siden jeg ble mobbet for å ha så mye rot så har jeg nå kategorisert samlingen etter "sjanger/type": Inndelingssystem: Venstre hylle: Venstre mot høyre, nedover: Diverse bokser -> asiatisk -> fremmedspråk -> "skammens hjørne". Høyre hylle: Venstre mot høyre (begge hyllene), nedover: Drama -> Sci-Fi -> Thriller -> Horror -> Action - Humor -> Dårlig=bra-film Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Damn. Kan jeg få alle DVD'ene dine om jeg gir deg en blowjob? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2006 Adskillig penere og oversiktligere LarsP. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Lurer på en ting (til dere som har en haug med filmer) Har dere egentlig sett alle sammen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. februar 2006 Del Skrevet 6. februar 2006 Jeg har sett alle mine, i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå