Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hylla mi har nå i sommer klart å bli full, noe som ledet til at jeg nå ikveld dyttet de fineste utgavene over i en show-off hylle, noe som igjen frigjorde litt for meget plass i hovedhylla, som nå ser halvfylt ut igjen, men det er deilig å ha plass til fremtidige innkjøp og da.

 

Da jeg drar i forcen i morgen, har jeg ikke i noen stor grad mulighet til å passe på samlingen i det kommende året, derfor tok jeg av forsikringsmessige hensyn ett par bilder av samlingen, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her også.

 

 

Her er trofé-hylla, med Criterions på toppen, ymse over gjennomsnittlig spreke utgaver på hylla under, enda ett hakk gjevere utgivelser i hylla derunder, og i den nederste har jeg plasser resten av de sprekeste Digipakene, med Steel-book utgavene helt til høyre. Stor takk til lillebror som hjalp meg å stille de opp på en fancy måte.

 

post-93527-1218489695_thumb.jpg

 

Her er resten av samlingen i en hylle av den selvbygde typen, denne består av 7 hyller, og har en teoretisk kapasitet på 1204 dvd-er, dette er i det tilfelle alle er standard Keep Case-kovere.

Samlingen er sortert etter det norske alfabetet, med DVD-er øverst, HD DVD-er på den nest nederste, og med min foreløpig svært beskjedne Blu-ray samling nede i høyre hjørne.

På dette bildet kommer det virkelig frem hvor dårlig mors kompaktkamera er, hvor dårlig jeg er som fotograf, og hvor hvor lite rommet mitt er da jeg må klemme meg helt inni hjørnet av senga for å få med hele samlingen.

 

post-93527-1218490437_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Nå har jeg klødd meg i hodet, hardt og lenge, for å skjønne hva du mente med den posten, før jeg nå nettopp kom på at Augustpiken henger der borte og pryder veggen, og at det var henne du refererte til.

Men med mindre det blir påpakk fra moderator-team kommer ikke denne filmfantasten til å sensurere denne månedens damebesøk her på rommet.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Nå har jeg klødd meg i hodet, hardt og lenge, for å skjønne hva du mente med den posten, før jeg nå nettopp kom på at Augustpiken henger der borte og pryder veggen, og at det var henne du refererte til.

Men med mindre det blir påpakk fra moderator-team kommer ikke denne filmfantasten til å sensurere denne månedens damebesøk her på rommet.

 

Hahaha, det var meint som ein spøk. Eg er dårleg med smilefjesa ;-)

Lenke til kommentar
Hylla mi har nå i sommer klart å bli full, noe som ledet til at jeg nå ikveld dyttet de fineste utgavene over i en show-off hylle, noe som igjen frigjorde litt for meget plass i hovedhylla, som nå ser halvfylt ut igjen, men det er deilig å ha plass til fremtidige innkjøp og da.

 

Da jeg drar i forcen i morgen, har jeg ikke i noen stor grad mulighet til å passe på samlingen i det kommende året, derfor tok jeg av forsikringsmessige hensyn ett par bilder av samlingen, som jeg tenkte jeg kunne legge ut her også.

 

 

Her er trofé-hylla, med Criterions på toppen, ymse over gjennomsnittlig spreke utgaver på hylla under, enda ett hakk gjevere utgivelser i hylla derunder, og i den nederste har jeg plasser resten av de sprekeste Digipakene, med Steel-book utgavene helt til høyre. Stor takk til lillebror som hjalp meg å stille de opp på en fancy måte.

 

post-93527-1218489695_thumb.jpg

 

Hva er oppi den boksen med det monster fjeset i den midterste hyllen? Har sett at flere har den.

 

EDIT: Glem det. Fant det ut :D

Veldig kule bokser :D

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar

Bruckiania: Glimrende samling! Jeg er helt imponert over hvor mange HD DVD du har klart å skaffe frem til nå. Hva slags avspiller bruker du til HD DVD / BD? Og hva slags system besitter du ellers?

 

Mangler du ikke forresten Matrix på HD DVD?

 

EDIT:

www.dvdtherapy.com har mye superbit-utgaver, LE, Ultimates, , Out of Print, Boxsets

www.axelmusic.com har mye criterion

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Hahaha, det var meint som ein spøk. Eg er dårleg med smilefjesa ;-)
Ja jeg skjønte det etterhvert og prøvde meg på en spøk tilbake og, men som du sier er det ikke lett å formidle slikt uten hen dryss med smileyer, men jeg har tatt mitt valg og kommer til å fortsette å ta konsekvent avstand fra smilefjes, og denslags

 

Bruckiania, du har en nydelig samling. Jeg vil bare anbefale deg å sortere seriene for seg selv. Synes det ser mye finere ut da.
Takk for det, jeg har vurdert å sortere serier for seg selv, men det ble ikke til det, jeg har uansett ikke så alt for mye TV-serier, det er film jeg foretrekker.

 

Bruckiania: Glimrende samling! Jeg er helt imponert over hvor mange HD DVD du har klart å skaffe frem til nå. Hva slags avspiller bruker du til HD DVD / BD? Og hva slags system besitter du ellers?

 

Mangler du ikke forresten Matrix på HD DVD?

Takk takk, jo det har blitt en del HD DVD-kjøp i år ja, har raidet en del opphørsalg.

Jeg har en Toshiba HD XE1 til HD DVD-avspilling, til Blu-ray bruker jeg foreløpig en PS3, men hadde det ikke vært for at jeg skal i forcen nå hadde det vært en LG BD200 i bestilling fra USA. Jeg tok nå nettopp og oppdaterte utstyrslisten og la til ett par bilder her, så du kan ta en titt om du vil.

Edit: Nei av 222 HD DVD har jeg ikke klart og karre til meg godfilmen The Matrix nei, helt flaut nesten, jeg ser at de fortsatt har den hos Amazon.fr, så jeg bestillere den kanskje derifra. Hvis noen vet om ett sted som selger den uten fransk omslag hadde jeg satt pris på en PM.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...