Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, er vel rundt 430-450 hvis man regner med tv-serier. Brukte noen timer i går kveld på å sortere etter sett/usett, og å alfabetisere(også innad i bokstavene).

Vet ikke helt hvor mye jeg har brukt, men det er vel noen tusenlapper ja. Det skal sies at Bokklubben hjalp betraktelig på samlinga, så har jeg jobba 1 1/2 på Platekompaniet, noe som fører til at man tar med mye hjem fra jobb(og får 25%).

Anbefaler alle å bla noen sider tilbake og se på samlinga til Manx, samlinga mi er bare en liten lort i forhold.

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat et uvanlig fenomen for en filmsamler å ha usette filmer da. :p Det blir gjerne sånn når man kjøper mye, fordi man kjøper ofte, og man kjøper gjerne flere av gangen. Og de fleste har vel litt begrensninger til hva de kan se hver dag, med tanke på forpliktelser som skole/jobb, venner og familie, andre aktiviteter og ikke minst hovedfienden - søvn. :p Jeg har nærmere 430 utgivelser (bokser og TV-serier telt som én), og jeg tipper mellom 50 - 70 av disse er ting jeg aldri har sett før. Får ikke tid/har ikke ork til å se mer enn maks en film annenhver dag gjennomsnittlig, nå i sommer har det vært nærmest tørketid angående filmseeing. Livet er hardt. :p Men samtidig digger jeg å ha så mye usett også, man har hvert fall underholdning nok til enhver tid det trengs.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Telte over i går, har vel drøye 90 usette filmer. Legger du til 3 usette sesonger med Deadwood og 4 med Seinfeld, så har man mange timer med underholdning foran seg. Synes det er lettest å sortere etter sett/usett, så slipper jeg å se gjennom 450 filmer når jeg skal sette på noe nytt.

Hva er deadwood? Har hørt om det.

 

 

Og sett deg ned og se seinfield!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ett spørsmål til dere film freaker. Angrer dere på og ha brukt så mange penger på film?

 

Jeg angrer på at jeg ikke har brukt mer. Jeg jobbet på filmsjappe i ett år og da drakk jeg bort alle pengene jeg kunne kjøpt filmer for. Grunnen var at jeg hadde ubegrenset tilgang på hele filmbiblioteket i butikken. Så da trengte jeg ikke kjøpe.

 

Det syke er at alle filmene mine (som teller godt over 1000 om jeg tar med VHS) ligger i pappesker på et lager over 100 mil sør for mitt hjem.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, jeg har ikke alt bildedokumentert. Det var kanskje litt dumt? Jeg vil anslå at jeg har mellom 500 - 700 DVD og omtrent det samme antall VHS.

 

Det siste bildet jeg har fra samlingen er tre år gammelt:

 

filmer.jpg

 

Jeg har tatt med i regnestykket at jeg har mellom 100 og 200 DVD på hybelen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg tror ikke forsikringspremien på VHS er så høy. Regner med det går greit uansett. Hvis det skulle skje at alt gikk tapt, så hadde nok foreldrene mine følt så mye med meg at de hadde hjulpet meg å stable samlingen opp igjen. For de vet at jeg har stresset med dette. Så jeg er ikke bekymret.

 

Legg merke til plakatene i taket. Når jeg flyttet måtte hele rommet pusses opp på ny etter all spikringen og limet etter filmstasj.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...