Bister Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Litt OT men ser at mange her har like hyller som passer perfekt til dvd filmene, hvor mye koster disse og hvor kan de kjøpes? Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Er det Benno fra Ikea du tenker på? [Link] De koster fra 198 kroner stykke. Jeg brukte den før, men da samlingen begynte å bli av en viss størelse, og jeg bestemte meg for å kjøre alfabetisk sortering ble dem fælt upraktiske, siden hvert rom maks rommer 11 DVD-kovere. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Var de jeg tenkte på ja, lurte på om jeg kansje skulle kjøpe slike, men får se. Takk for svaret Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Er det Benno fra Ikea du tenker på? [Link]De koster fra 198 kroner stykke. Jeg brukte den før, men da samlingen begynte å bli av en viss størelse, og jeg bestemte meg for å kjøre alfabetisk sortering ble dem fælt upraktiske, siden hvert rom maks rommer 11 DVD-kovere. Et lagersalg i nærheten her selger disse for 50 -100 kr stykk Endret 15. juli 2008 av TheKaptain Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Dissa kan også fåes på Dags Marked. Anbefaler de som er doble Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg trenger mellom 6 og 7 sånne (hvis de holder 88 hver) for samlingen, noe som kommer på 1200kr. Forslag til en bedre løsning? Den skal helst være så kompakt som mulig, så høye hyller er absolutt et pluss. 500+ filmer oppbevart så kompakt som mulig, uten at jeg må stable dem i et hjørne. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Flott tråd og mange nydelige samlinger - store som små(!). Jeg lover å komme tilbake med bilder senere. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Jeg var på IKEA for en stund siden og kjøpte en "lack" bokhylle til 749,-. Hyllene er 41 cm høye, så man kan sette 2 DVDer oppå hverandre. 4 hyller, hver 95 cm brede + toppplaten på ca 100 cm, gir 8,6m hylleplass hvis man stabler 2 DVDer i høyden i hyllene. Det holder ike for hele samlingen, men det er en grei begynnelse. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Tror ikke jeg kommer til å stable DVDer to og to. Helt uaktuelt. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Prinsipielt er jeg enig med deg, men det ble et valg mellom å stable to i høyden, eller miste masse hylleplass pga mellomrom mellom DVDer og neste hylle. Jeg valgte det første. Legger ved et bilde for å vise hvordan det ble (de tre nederste hyllene) Lenke til kommentar
hsds Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Prøvde på min Benno bokhylle med vanlige dvder. Den blir altfor dyp. Tror neste løsningen blir å gå til en møbelsnekker for å få laget en hjørne-hylle som er perfekt tilpasset dvd. Med mindre noen har andre forslag? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) Jeg var på IKEA for en stund siden og kjøpte en "lack" bokhylle til 749,-. Hyllene er 41 cm høye, så man kan sette 2 DVDer oppå hverandre. 4 hyller, hver 95 cm brede + toppplaten på ca 100 cm, gir 8,6m hylleplass hvis man stabler 2 DVDer i høyden i hyllene. Det holder ike for hele samlingen, men det er en grei begynnelse. Er det ikke disse de selger ekstra hyller til, slik at du kan plassere 2 eller 3 ekstra, da passer det med en DVD i høyden. Til Billy bokhyller fra IKEA kan man kjøpe flere løse hylleplater til og tilpasse til DVD Jeg har hvite nå, men skal handle sorte. Endret 15. juli 2008 av JohnRichard Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Å få til en ekstra hylle i hver "compartment" hadde vært ideelt, men det er nesten så jeg vurderer å bygge jævelen selv. Jeg har mye fritid i Trondheim, jeg har en hage å arbeide i, det vil spare meg for en del penger og i tillegg vil den passe til rommet. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noe slikt? Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Du kan jo forsøke å kontakte en storkiosk eller liknende hvor de selger filmer? Er stort sett der jeg har sett sånne hyller. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Flytter til Trondheim i overimorra, så de siste dagene har jeg brukt på å få 400+ filmer ned i esker. På tirsdag blir det en tur på IKEA for å finne en ålreit lagringsløsning, så skal jeg slenge opp noen bilder så fort som mulig. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Da har jeg endelig fått stablet opp alle filmene på hybelen min Oversiktsbilde av filmene: Tv-serier/bokser: Hylle 1&2: Hylle 3,4 og 5. Den ytterste hyllen er usette filmer: Fornøyd med hvordan jeg fylte tomrommene mine: Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Ett spørsmål til dere film freaker. Angrer dere på og ha brukt så mange penger på film? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Nei. Og fler skal det bli. Liker at du har Nintendo 64, Bob Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 @ lolidude: Angrer ikke et sekund. Elsker å se på film, og jeg synes det er stas å ha en stor samling. @ Cypheron: Alle studenter med respekt for seg selv har Nintendo 64. Litt nakent på veggene her atm, filmplakater kommer i posten i løpet av uka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå