Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det Benno fra Ikea du tenker på? [Link]

De koster fra 198 kroner stykke.

Jeg brukte den før, men da samlingen begynte å bli av en viss størelse, og jeg bestemte meg for å kjøre alfabetisk sortering ble dem fælt upraktiske, siden hvert rom maks rommer 11 DVD-kovere.

 

Et lagersalg i nærheten her selger disse for 50 -100 kr stykk :D

Endret av TheKaptain
Lenke til kommentar

Jeg var på IKEA for en stund siden og kjøpte en "lack" bokhylle til 749,-. Hyllene er 41 cm høye, så man kan sette 2 DVDer oppå hverandre. 4 hyller, hver 95 cm brede + toppplaten på ca 100 cm, gir 8,6m hylleplass hvis man stabler 2 DVDer i høyden i hyllene. Det holder ike for hele samlingen, men det er en grei begynnelse.

60192_PE166198_S3.jpg

Lenke til kommentar
Jeg var på IKEA for en stund siden og kjøpte en "lack" bokhylle til 749,-. Hyllene er 41 cm høye, så man kan sette 2 DVDer oppå hverandre. 4 hyller, hver 95 cm brede + toppplaten på ca 100 cm, gir 8,6m hylleplass hvis man stabler 2 DVDer i høyden i hyllene. Det holder ike for hele samlingen, men det er en grei begynnelse.

60192_PE166198_S3.jpg

 

Er det ikke disse de selger ekstra hyller til, slik at du kan plassere 2 eller 3 ekstra, da passer det med en DVD i høyden.

 

Til Billy bokhyller fra IKEA kan man kjøpe flere løse hylleplater til og tilpasse til DVD :)

Jeg har hvite nå, men skal handle sorte.

 

57384_PE162946_S4.jpg

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...