Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Har kun en 280 filmer, men samlingen øker hele tiden. Det er verdt å nevne at jeg ikke begynte å samle seriøst før oktober 2007.

 

Legger bare ut linker til bildene, slik at jeg slipper å forminske dem:

Bilde 1

Bilde 2

Bilde 3

Bilde 4

Bilde 5

Bilde 6

Bilde 7

Bilde 8

 

Det er kanskje unødvendig mange bilder, men det gir dere ihvertfall muligheten til å lese av tittelen på baksiden av filmene! ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har kun en 280 filmer, men samlingen øker hele tiden. Det er verdt å nevne at jeg ikke begynte å samle seriøst før oktober 2007.

 

De 4 Batman filmene, er det de man får kjøpt i en pakke på Play.com. Har du kjøpt den på play? Hvis ja, er det norsk tekst?

 

Den kjøpte jeg faktisk på Spaceworld i Kristiansand. Det står at den pakken på Play.com kun inneholder "Subtitles - English ; Arabic ; English for the hard of hearing", så det er nok ikke norsk tekst... Det er heller ikke den samme pakken da min boks inneholder åtte discer, og den på Play kun inneholder fire.

Lenke til kommentar

Har ikke så mange, hadde bare "noen slengende her og der" frem til oktober i fjor sånn ca. fikk jo noen dvder gjennom bokklubben, men kjøpet tok av etter det og frem til januar/februar. Nå har jeg tatt meg selv i nakken, og kjøper bare når jeg har råd og virkelig har lyst på den. Det jeg kommer til å kjøpe mer av er Norske komedier/serier. Elsker alt fra Olsenbanden, KLM, til Harald Eia&Co.

 

 

dvd.JPG

 

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

MrBrown: Nydelig samling, men den svekkes av fotballtullet på veggen. Dediker et hjørne av rommet til utenlukkende film, og du vil tjene 20 bonuspoeng. (Selvfølgelig, jeg ville også kvittet meg av Donald-bladene, eller i det minste ikke hatt dem på utstilling)

---

post-37689-1212494490_thumb.jpg

post-37689-1212494498_thumb.jpg

 

Samlingen er sortert på følgende måte: får man ikke plass i hyllen, så legges den ved veggen inntil videre. Jeg flytter i august, og orker ikke sette opp et system. Jeg aner ikke hvordan jeg skal få alle sammen (~600) til Trondheim, men jeg nyter en god utfordring.

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar

Takk, like så Dorian Gray!

 

Er ikke mer enn en måned siden at ikke hele samlingen fikk plass i DVDhylla, så jeg har ikke fått fylt veggene bak med filmplakater enda. Fotballplakatene får pryde veggene på andre siden av rommet! ;) Donaldbladene står igjen fra min glade barndom, og vi får se hvor jeg plasserer dem etterhvert. Flytter sannsynligvis til Oslo om et år, og da får vi se om ikke omgivelsene rundt DVDene blir mer imponerende! ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...