Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Desto mer imponerende. Fyll opp hyllene og kle på veggene med plakater, så begynner vi å snakke. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Film... Du har jo mer HD-DVD-er enn jeg har DVD-er. Tror jeg må begynne å kjøpe filmer i stedet for å bare leie flere titals i året. Eneste jeg stusset på var at du ikke har alle Simpsons sesongene. Edit: cinesque: Kanskje du burde forandre på signaturen din ettersom du har skiftet brukernavn. Endret 10. mars 2008 av Groening Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fy satan det var mange filmer, Manx. @Groening: Kanskje det er hans måte å si "Tidligere kjent som ..."? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fy satan det var mange filmer, Manx. @Groening: Kanskje det er hans måte å si "Tidligere kjent som ..."? Hvis bare Njål og _crs_ hiver ut noen bilder nå så kan jeg sikle litt også Fyll opp hyllene og kle på veggene med plakater, så begynner vi å snakke. Se nederst i posten min i spoileren så ligger litt av det jeg har på veggen også Lenke til kommentar
Njål Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fy satan det var mange filmer, Manx. @Groening: Kanskje det er hans måte å si "Tidligere kjent som ..."? Hvis bare Njål og _crs_ hiver ut noen bilder nå så kan jeg sikle litt også Tror vel det har ligget opp bilde av de fleste interessante tingene jeg har som du ikke har rundt omkring i forskjellige tråder her, så du har vel sett det meste? Tror ikke jeg har kjøpt så mange veldig spennende LE'er som ikke er godt kjent blant de fleste de siste årene. Og de hundre/parhundre(?) flere DVDene er vel ikke noen forskjell å snakke om. _crs_ derimot........ Vet ikke hvordan det står til med interessante samlerutgaver der, men antallet er jo markant høyere Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Lenge siden jeg har posta her. Føler ikke at det vokser så enormt kjapt, men med tanke på at jeg går på skole og ikke har jobb er jeg ganske fornøyd. Og Lenke til kommentar
VictorMordenheim Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Mange fine samlinger her synd eg ikke har kamera. Tror det ikke blir so bra å bruke mitt meget dårlige webcam Lenke til kommentar
Speik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Og Damn you internet! Not again! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Ammagad, Napoleon Dynamite-klokke. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Hvor fikk du tak i klokka :--{D ? Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Har fått lånt meg et kamera, så her er min samling presentert med litt uklare bilder. Begynte i August 2007 med et utgangspunkt på 47 dvder. Har brukt litt for mye penger men klarer nesten ikke stoppe, hehe Vet det ser teit ut med mellomrommet der, skal få inn noen glasshyller til diverse figurer osv etterhvert. Setter pris på tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hva er det i kofferten øverst på hylla til venstre. Ellers, pen samling Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Fin samling, hsds Tipper den kofferten er James Bond samling. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Det kan det ikke være for så dårlige er ikke bildene, Bond kofferten er i sølv (som på bildet mitt øverst, helt til høyre), den koffert er ser veldig sort ut... Edit: Må slutte å se på fotballkamp og skrive samtidig Endret 20. april 2008 av Manx Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Hvor fikk du tak i klokka :--{D ? Fikk av Ida aka. Aidskake aka. Penis Trygve. Kjøpt i USA. Strålende samling hsds. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Den kofferten er for Matrix, for de som lurer. Lenke til kommentar
Speik Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 "Siste post av _crs_" Håpet steg kun for å bli skuffet.. Lenke til kommentar
hsds Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Takker for gode tilbakemeldinger! Det er som _crs_ sa, Matrix pressekit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå