Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Ikke værst det her Manx. Men skjønner ikke helt hvorfor du bruker en Denon 1930, da XE1 er like god, om ikke bedre enn 3930 :) Uansett så er RC64 er skikkelig heftig center, trykker greit fra seg!

 

Hvordan har du klart å skaffe deg Hitman på BD allerede. Den har release 11. mars. Jeg vil ha min nåååååå :D

EDIT: du var også kjapt ute med å kjøpe 'Into the Wild' ser jeg. Gled deg til den om du ikke har sett den allerede

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Imponerende samling Manx :thumbup: Spesielt seksjonene med boxene var flotte. Men synes det manglet et samleobjekt der, nemlig denne :phttp://www.play.com/DVD/DVD/4-/872530/Alie...et/Product.html

Reagerte også på det, mente å huske at han kjøpte Alien-hodet i sin tid.

Selv har jeg den originale japanske versjonen.

 

Når det gjelder Denon-spilleren gjetter jeg på at det er fordi det først er ganske nylig man har kunnet gjøre XE1'en regionsfri (og avspilling av RCE-disker kom jo for ikke mer enn rundt en måned siden).

Lenke til kommentar
Hvordan har du klart å skaffe deg Hitman på BD allerede. Den har release 11. mars. Jeg vil ha min nåååååå :D

EDIT: du var også kjapt ute med å kjøpe 'Into the Wild' ser jeg. Gled deg til den om du ikke har sett den allerede

 

Forhåndsbestilt fra DVD Pacific, men det hjelper meg ikke å få den så fort siden jeg ikke har spiller...

 

Reagerte også på det, mente å huske at han kjøpte Alien-hodet i sin tid.

 

Nei dessverre, men jeg driver å leter for å finne en, men tror det kan bli vanskelig...

 

Når det gjelder Denon-spilleren gjetter jeg på at det er fordi det først er ganske nylig man har kunnet gjøre XE1'en regionsfri (og avspilling av RCE-disker kom jo for ikke mer enn rundt en måned siden).

 

Er så og si riktig, min gamle og trofaste Sony 7700 startet å slite med en del titler så jeg måtte ha en mellom spiller frem til HD spilleren var i hus :)

 

Hvor mye av alt du har (DVD og HD) er usett?

 

Alle HD tittlene som er i den hylla er utsett, er vel rundt 150 + -. Hvis man titter litt nøye på det bildet så vil man se litt av av de vanlige DVD filmene som ligger bak som også er usett, vil vel gjette at det er snakk om ca. 130-160 tittler. Jeg selvfølgelig sett mange av disse fra før, har bare ikke fått sett dem etter at jeg kjøpte dem...

 

Og hvor mange år har du brukt på å samle alt du har?

 

Kjøpe vel min første DVD for rundt 10 år siden.

 

Manx: Å, jeg misunner samlingen din. Er du sinnsykt rik, eller spiser du tørt brød hver dag?

 

Jeg driver med oppdrett av hybel-kaniner, smaker ikke så dumt med litt ketchup ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Skal jeg være den eneste som uttrykker litt skuffelse, da? Mange filmer, men også flere tomrom i hyllene. Kjedelig hylledesign og du har heller ikke funnet plass til alle filmene.

Lenke til kommentar
Mange filmer, men også flere tomrom i hyllene.

 

Er gjort veldig med vilje for å si det sånn, jeg trenger ikke å flytte på 800 filmer for å få en inn i hylla når jeg skal sette inn en jeg har sett. Det blir fullt ganske fort uannsett :)

 

Edit:

 

Brodern har det sånn, for å få en film inn i hylla så må han flytte samtlige filmer.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Forhåndsbestilt fra DVD Pacific, men det hjelper meg ikke å få den så fort siden jeg ikke har spiller...

 

Ikke værst. Mtp denne har release 11. mars, så regner jeg med de sender fra lagrene sine så fort de får de 'in stock', og tar en kjangs og sier de har kjapp levering. Prisene var ikke værst heller ser jeg, så om de har bra leveringstid også, så hadde det vært knall xD

Lenke til kommentar

Takk for oppdaterte bilder av samlingen din Manx, det var virkelig etterlengtet. En veldig solid samling du har der, du gir virkelig en medsamler noe å se opp til.

Jeg må si jeg skjønner hensikten med hullene i hylla de ja. Jeg kjører samme stil som broren din, og bruker vel en snau time hver gang det hoper seg opp en liten haug med filmer som skal inn i hylla.

 

En får se om jeg får postet oppdaterte bilder av min ydmyke samlingen om ikke så lenge og.

 

Edit: En mindre endring, eller to.

Endret av Bruckiania
Lenke til kommentar
Forhåndsbestilt fra DVD Pacific, men det hjelper meg ikke å få den så fort siden jeg ikke har spiller...

 

Ikke værst. Mtp denne har release 11. mars, så regner jeg med de sender fra lagrene sine så fort de får de 'in stock', og tar en kjangs og sier de har kjapp levering. Prisene var ikke værst heller ser jeg, så om de har bra leveringstid også, så hadde det vært knall xD

Skjer ganske ofte at man har titler forhåndsbestilt fra Pacific før amerikansk release date, særlig hvis man ikke vleger billigste frakt (vel, har opplevd med billigste frakt også, dvd sendt over en måned før slippdato).

 

Manx:

Nei dessverre, men jeg driver å leter for å finne en, men tror det kan bli vanskelig...

Hvis det er den originale japanske utgaven du vil ha (som i mine øyne er den som teller) kan det være verdt å fiske på theimportforums, høre om det kan skaffes. Tom har gode kontakter i Japan, formidler ganske mye ellers vanskelig å få tak i til rundt om i verden. Men det blir sikkert dyrt).

Er det bare en utgave m/hode, her.

Lenke til kommentar
Hva gjemmer seg oppi den Metallica-boksen?

 

Hvilken av dem, det er tre stk :)

 

Regner vel med at du mener bøtta. Det er et stk fan can 5, limited edition 5000 stk. Inneholder en live cd, t-shorte og noen andre små ting...

Det var bøtta jeg tenkte på, ja. Du får bare si ifra hvis den ønsker seg et nytt hjem. :)

Vet du hvor mye som er importert? (annen sone)

Lenke til kommentar
Hva gjemmer seg oppi den Metallica-boksen?

 

Hvilken av dem, det er tre stk :)

 

Regner vel med at du mener bøtta. Det er et stk fan can 5, limited edition 5000 stk. Inneholder en live cd, t-shorte og noen andre små ting...

Det var bøtta jeg tenkte på, ja. Du får bare si ifra hvis den ønsker seg et nytt hjem. :)

 

Den skal ingen steder for å si det sånn :)

 

 

Vet du hvor mye som er importert? (annen sone)

 

For å si det sånn, jeg har vel kanskje 30-40 filmer som er gitt ut i norge (hvis det er så mange), resten er importert. Av det igjen så er det vel ca 60% som er R1, 30% som er R2 kjøpt fra england osv, resten er vel asiatiske utgivelser og den type ting...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...