pukki Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ah... Tenkte aldri på å gå inn der, ettersom Virgin er mest fly og sånt. fly? Lenke til kommentar
athorb Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Virgin driver med litt av hvert. Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 vel skal ihvertfall finne virgin, siden hotellet ligger rett på times square Takk for alle svar. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ah... Tenkte aldri på å gå inn der, ettersom Virgin er mest fly og sånt. fly? Virgin (Records) er da vitterlig et plateselskap, og sekundært et flyselskap. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Har du noe recent bilde av din dvd samling Manx? Ikke akkurat nå, men det kommer. Jeg tenkte vel kanskje jeg skulle låne kameraet til brodern i løpet av helgen så skal vi se hva jeg får til Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Manx, hvor ofte kjøper du filmer? Hvor mange kjøper du filmer når du først kjøper dem? Og får du tid til å se alle? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 1. Når jeg og visakortet føler for det. 2. De jeg har lyst på. 3. Sliter litt, men det begynner å hjelpe... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Og når føler visakortet for det? Er du kjemperik, eller bare lever du fattig på andre ting? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Mine DVD-filmer..rundt 200 stykker... Lenke til kommentar
pukki Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ah... Tenkte aldri på å gå inn der, ettersom Virgin er mest fly og sånt. fly? Virgin (Records) er da vitterlig et plateselskap, og sekundært et flyselskap. Så fint da. Da vet jeg vitterlig det. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ah... Tenkte aldri på å gå inn der, ettersom Virgin er mest fly og sånt. fly? Virgin (Records) er da vitterlig et plateselskap, og sekundært et flyselskap. Så fint da. Da vet jeg vitterlig det. Den var først og fremst ment for Groening, men fint at du fikk utbytte av det og Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Og når føler visakortet for det? Er du kjemperik, eller bare lever du fattig på andre ting? Jeg har vel en normal lønn som alle andre som jobber tenker jeg, men som både Njål, jeg og en del andre har svart på noen å 70 ganger før så ender alt sammen opp med hvordan man prioriterer... Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Arh, så manx hadde postet sist så ble skuffet når jeg trøkket meg inn på tråden uten å finne oppdaterte bilder av samlingen din med bedre kvalitet på bildene enn forrige Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, nå ble jeg skuffa enda en gang. Haha. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Syns godt du kunne gi oss et oppdatert bilde av samlingen din, Manx. Den var jo gigantisk for to år siden, så jeg er litt spent på hvordan den ser ut nå Endret 1. mars 2008 av Bakke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg vil også leke That's like the coolest thing i've seen in my entire life! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Å komme på besøk til Manx er som en shoppingtur på virgins.. Lenke til kommentar
pukki Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ah... Tenkte aldri på å gå inn der, ettersom Virgin er mest fly og sånt. fly? Virgin (Records) er da vitterlig et plateselskap, og sekundært et flyselskap. Så fint da. Da vet jeg vitterlig det. Den var først og fremst ment for Groening, men fint at du fikk utbytte av det og Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Å komme på besøk til Manx er som en shoppingtur på virgins.. Akkurat, jeg må nesten ha bevis på dette. Når det gjelder min samling så er det ikke mye å skryte av. Kan sikkert legge ut min samling en gang. Edit: 1337 Endret 3. mars 2008 av Feltherre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå