Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er min samling, noe større enn ved forrige bilde. Oppe i ca. 100 nå + noen tv-serier. Har gjort noen dumme kjøp, blandt annet Alt For Egil, Den Brysomme Mannen og The Island.

 

Fikk i tillegg en bok til jul, Four star movies - 101 greatest films of all time, med mye eldre filmer i.

Hadde tenkt til å ta et mindre bilde også, men kameraet gikk tom for spenning.

 

Nede til venstre har jeg min pokal fra tautrekkingskonkurransen på Rekruttskolen i Sjøforsvaret 07/09.

 

samme pink floyd plakat som meg ^^

Lenke til kommentar
Hvis det er det sykeste du har sett av dvd-samling så bør du gå tilbake til (tror det var) side 3 eller 4 og sjekke manx's samling. DEN er syk. Men veldig fint oppsett betrayer, så ut som en perfekt plass og slenge seg i etter en dag på jobb/skole ;) veldig fin samling også.

 

Gamle bilder, er ca. bare 50% av haugen :D

 

Men ta heller en titt på _crs_ sin den ligger på første siden tror jeg, den er større enn min, den har sikket økt litt siden sist han la ut bilder også :)

 

Edit:

 

+, - ne

Endret av Manx
Lenke til kommentar
betrayer: Den samlingen din var elskbar ;)

 

Hva for noe htt bruker du? Ser litt ut som PSB T65, men jeg tør ikke si noe for sikkert :\

 

Hvordan fungerer det med center bak lerret? Har du økt gain på center i forhold til de andre kanksje?

 

 

Hehe takk :)

 

Ja er psb T65, psb hele veien, fikk det billig når jeg jobba på mpx engang for lenge siden :D

Jeg syns det fungerer veldig med der hvor center høyttaler står nå. Må innrømme at jeg har brukt den auto høyttaler innstalleringa som følger med Pioneer receiveren som jeg har. Det jeg blir litt spent på er når subwoofer kommer på plass, siden det antaklig blir en svs sylinder sak, og da kommer lerretet til å dekke mye av denne, håper det ikke blir noen bevegelser i lerretet :(

 

Men er ikke helt ferdig med tuninga, har som sagt brukt auto nå, men vil når jeg får litt bedre tid prøve meg litt mere frem manuelt, men først er det New York tur neste uke :D Cheap dvd's here I come :D

 

Så hvis noen har noen tips om noen bra dvd butikker i New York så må dere gjerne komme med dem.

Endret av betrayer
Lenke til kommentar

J&R må du dra innom, masse DVDer og billig. Kjøpte en sesong DVD, en samle pakke, to DVDer og en t-skjorte for samme pris som en sesong DVD hjemme her på den tiden.

 

 

Ustedalen:

Hvor på Times Square ligger Virgin, kan ikke huske den butikken?

På høyre eller venstre siden av Times Square byggningen (hvis du ser rett på den, slik at du ser skjermen)?

Endret av Groening
Lenke til kommentar
J&R må du dra innom, masse DVDer og billig. Kjøpte en sesong DVD, en samle pakke, to DVDer og en t-skjorte for samme pris som en sesong DVD hjemme her på den tiden.

 

 

Ustedalen:

Hvor på Times Square ligger Virgin, kan ikke huske den butikken?

På høyre eller venstre siden av Times Square byggningen (hvis du ser rett på den, slik at du ser skjermen)?

 

hm, kan nesten ikke unngås.

 

stort skilt til venstre

Times_Square_Night.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...