Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Hvis det er Widescreen-utgaven av star wars du har så går den for å være den beste. Lærte litt av laserdiscsvarene jeg fikk etter å ha spurt litt om formatet! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er ikke kvantitet, men kvalitet som gjelder. Synd at min samling har ingen av delene: Det er absolutt null system i samlingen da jeg har 20-30 filmer som ligger og slenger rundt omkring i huset som trenger et hjem. Skal kjøpe inn en ny hylle (av den typen som vises til venstre i bildet) og omorganisere over helga. Lenke til kommentar
xkharonx Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Var jo en pen samling med filmer det LarsP. Alle samlingene som er postet i denne tråden knakende flotte. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2006 Kunne du ikke lagt det ut som vedlegg, da det er my lettere å bla navigere seg rundt på bildet. I alle fall føler jeg det. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Flott samling, LarsP. Synes du hadde endel gode titler. Selv så prøver jeg å ha mest mulig "kvalitet" men som nevnt tidligere, så har jeg gått på noen smeller (Gigli) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Legg spesielt godt merke til filmen som er midt i hyllen øverst til høyre: Sexy Scary Movie Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 2. februar 2006 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er ikke kvantitet, men kvalitet som gjelder. Synd at min samling har ingen av delene: Tja, du har da en god bunke filmer, og mye der er da bra (Versus, Der Untergang, Star Wars, Twin Peaks, Family Guy, Carlito's Way, Gudfaren, Citizen Kane, Tarrantino-boksen osv) Nei, min gode mann, jeg skal si deg hva du ikke har, jeg. Du har ikke system! Anyways, jeg må vel poste opp samlinga mi i denne tråden også da. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Også et bilde av lokaliseringen Legg merke til dne flaue 21-tommers elkjøp-tusenkroners-tekst-tv-løse-drit-TV-en jeg har. EDIT- La bildene under spoilertags. Btw LarsP har du Pulp Fiction inni samlinga der? spør siden tarantino-boxen ikke har den med. Endret 4. februar 2006 av Edge Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) Fikk ryddet litt nå. Endret 17. februar 2006 av Wooho Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 OT: Trenger man egen spiller for laserdisk? Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 (endret) EDIT- Nei det var det nok ikke Endret 4. februar 2006 av Edge Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 4. februar 2006 Del Skrevet 4. februar 2006 OT: Trenger man egen spiller for laserdisk? 5552723[/snapback] Jepp, laserdiscer ligner en CD-plate, bare i LP-størrelse Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Det er ikke kvantitet, men kvalitet som gjelder. Synd at min samling har ingen av delene: http://blink.dagbladet.no/community/files/.../DVDsamling.jpg Det er absolutt null system i samlingen da jeg har 20-30 filmer som ligger og slenger rundt omkring i huset som trenger et hjem. Skal kjøpe inn en ny hylle (av den typen som vises til venstre i bildet) og omorganisere over helga. 5540957[/snapback] Virker som at de hyllene du har til høyre går igjen hos flere. Ikea du har kjøpt på eller ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Stemmmer. Koster ca 300,- stk på IKEA. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 5. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2006 Her er min samling. En smule dårlig kvalitet, men kan heller legge ut bedre bilde ved en senere anledning. Samlingen er da ikke sååå liten. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Samlingen er da ikke sååå liten. Fin den da, Deathie. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Min samling er ikke av de største men jeg føler at kvalitetsnivået er relativt høyt (uten at det er veldig lett å se på mitt kornete bilde) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. februar 2006 Del Skrevet 5. februar 2006 Btw LarsP har du Pulp Fiction inni samlinga der? spør siden tarantino-boxen ikke har den med. 5552519[/snapback] Joda, har den liggende her et eller annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå