Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)

Deathie

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Hvis det er Widescreen-utgaven av star wars du har så går den for å være den beste. Lærte litt av laserdiscsvarene jeg fikk etter å ha spurt litt om formatet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke kvantitet, men kvalitet som gjelder. Synd at min samling har ingen av delene:

DVDsamling.jpg

Det er absolutt null system i samlingen da jeg har 20-30 filmer som ligger og slenger rundt omkring i huset som trenger et hjem. Skal kjøpe inn en ny hylle (av den typen som vises til venstre i bildet) og omorganisere over helga. ;)

Lenke til kommentar
Det er ikke kvantitet, men kvalitet som gjelder. Synd at min samling har ingen av delene:

Tja, du har da en god bunke filmer, og mye der er da bra (Versus, Der Untergang, Star Wars, Twin Peaks, Family Guy, Carlito's Way, Gudfaren, Citizen Kane, Tarrantino-boksen osv)

Nei, min gode mann, jeg skal si deg hva du ikke har, jeg. Du har ikke system! :scared:

Anyways, jeg må vel poste opp samlinga mi i denne tråden også da. :)

Lenke til kommentar

p2040290custom0wk.jpg

Også et bilde av lokaliseringen :p

p2040291custom4xs.jpg

Legg merke til dne flaue 21-tommers elkjøp-tusenkroners-tekst-tv-løse-drit-TV-en jeg har.

EDIT- La bildene under spoilertags.

Btw LarsP har du Pulp Fiction inni samlinga der? spør siden tarantino-boxen ikke har den med.

Endret av Edge
Lenke til kommentar

http://blink.dagbladet.no/community/files/.../DVDsamling.jpg

Det er absolutt null system i samlingen da jeg har 20-30 filmer som ligger og slenger rundt omkring i huset som trenger et hjem. Skal kjøpe inn en ny hylle (av den typen som vises til venstre i bildet) og omorganisere over helga. ;)

5540957[/snapback]

Virker som at de hyllene du har til høyre går igjen hos flere.

Ikea du har kjøpt på eller ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...