Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Kom hjem på perm 20. desember, har ikke vært hjemme på omtrent to måneder. Var litt artig å se disse filmene møte meg i senga da (fattern hadde begynt å åpne noen allerede av en eller annen grunn). Et fint tillegg til min allerede alt for store DVD-samling. :)

 

HAHA, så genialt. Tipper du har brukt noen gavekort der, ja =]

 

Nå som jeg fikk dvdhyller til jul skal jeg fikse noen bilder. dessverre er noen på utlån, så skal ta noen shots når jeg har alt på plass!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ok da, siden dere maser så fælt. ;)

 

Mye moro der, begynner å få en fin samling ser jeg. :)

 

Jeg må få tatt noen bilder av min snart, men har ikke et kamera tilgengelig for tiden og har mistet kabelen til mobilen så må vente litt. Jeg må jo også få BR - Final Cut i hus først :)

Joda joda, vokser stadig litt og litt og gir mye glede denne samlingen. Men kan ikke måles med galskapen din da. :p

 

Fyr opp bilder ja! Og Blade Runner - Final Cut blir herlig! Regner med det er HD-DVD du har kjøpt den på?

Lenke til kommentar

Her er min samling, som sakte men sikkert vokser seg større og større. Er egentlig ikke så veldig fornøyd med hyllene, men satser på at de ser litt finere ut etter at jeg har fått malt dem rødt.

 

post-52009-1198712260_thumb.jpg

 

Øvre hylledel:

post-52009-1198712302_thumb.jpg

 

Nedre hylledel:

post-52009-1198712330_thumb.jpg

 

TV-seriene:

post-52009-1198712357_thumb.jpg

 

Glasskap (disse er jeg fornøyd med, må bare skaffe meg litt mer å ha i de ;) ):

post-52009-1198712447_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Her er min samling, som sakte men sikkert vokser seg større og større. Er egentlig ikke så veldig fornøyd med hyllene, men satser på at de ser litt finere ut etter at jeg har fått malt dem rødt.

 

 

 

Øvre hylledel:

 

 

Nedre hylledel:

 

 

TV-seriene:

 

 

Glasskap (disse er jeg fornøyd med, må bare skaffe meg litt mer å ha i de ;) ):

post-52009-1198712447_thumb.jpg

Stillig,

Likte spesielt Resevoir Dogs,Sin City og Quentin Tarantino boksen.

Får vel komme med min samling snart.

Endret av fredrik
Fjernet direktelink til attachments, og dermed bildesitering
Lenke til kommentar

Her er min lille samling:

 

Øvre del av hylla:

dvdsamling008.JPG

 

Øvre del av hylla(/ene?) befinner det seg for det meste tv-serier, men har også Jim Carrey-samlinga(kronologisk rekkefølge) og komediene der. Jeg er den som kvitter meg med det som ikke er hysterisk, så komediene er kun perler for meg

 

Nedre del

dvdsamling011.JPG

Nedre del av hylla: Ikke noe spesielt her, har også plassert etter sjanger, men har favorittene i hylla øverst til venstre. Der befinner Planet Terror i Best buys steelbook 3-disc edition seg, samt andre favoritter, der Se7en og Fight Club er i OOP-utgaver (hvis jeg har fått med meg riktig)

 

Og neste:

 

Her er dvd-ene som ikke har plass i "hovedhylla":

Nei, det virka visst ikke. Orker ikke ta nytt bilde...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

dette er for dårlig, alt for lenge siden det har vært noe her nå!

så, da tok jeg fremm mitt eldgamle kamera, og poster min lille "samling" her, og håper det snart kommer litt samlinger, så jeg har noe og se på på skolen fremmover! :)

 

post-145993-1201278755_thumb.jpg

 

er ikke så mange filmene, eller de store tittlene, men det meste er filmer jeg liker, så jeg er fornøyd :D

og JA, det er robocop dere ser der! :blush:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

På tide å dra fram noen bilder fra denne gården også. :)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Bilde av hele samlinga:

dsc3970lm0.th.jpg

 

Litt nærbilder av filmene:

dsc3971qm1.th.jpg

dsc3972gt5.th.jpg

dsc3973iy3.th.jpg

dsc3974co7.th.jpg

dsc3975lj9.th.jpg

dsc3976xu5.th.jpg

dsc3977en4.th.jpg

dsc3978op9.th.jpg

dsc3979hw8.th.jpg

 

Den aldri så kjære James Bond kofferten. Kostet mye penger, men det var verdt det.

dsc3980oh4.th.jpg

 

Sweetspot! Helt grei sofa, men den kunne gjerne ha blitt oppgradert.

dsc3981og5.th.jpg

 

Bakre høyttalere! Skulle gjerne ha skrudd dem opp på veggen, men i å med at det er mine foreldres hus og ikke mitt, har jeg valgt å sette dem på sofaen. Kanskje ikke den mest optimale løsningen, men det fungerer for øyeblikket.

 

dsc3982px6.th.jpg

dsc3983jf2.th.jpg

 

Så er det selve tven og det som hører med. Tven i seg selv skulle egentlig blitt byttet ut med en Samsung Full HD 40" i vår (jeg får nesten 50 % avslag på Samsung produkter. :p), men i å med at jeg flytter til Lofoten til høsten (folkehøyskole) vil alt av utstyr stå igjen her. I tillegg har jeg funnet ut at jeg ikke har råd til å drive med massiv oppgradering.

Selve hjemmekinosystemet er helt greit. Det gir god lyd og godt bilde, selv om jeg en gang i fremtiden skal oppgradere kraftig. Men for øyeblikket fungerer det!

dsc3984dd4.th.jpg

Lenke til kommentar

Kjøpte hyllen på Bohus! Egentlig kostet hyllen 1300 kr, noe som er alt for dyrt for meg. Men inne i det ene "rommet" var det et par hull (som nesten ikke syntes), så jeg spurte like greit om det var noe avslag på prisen pga de hullene.

Og joda, jeg fikk 800 kroner i avslag.

Så det kostet meg 500 kroner takket være noen få hull. :new_woot:

Lenke til kommentar
Her er det noen bilder av god rommet mitt, har holdt på å pusse det opp den siste tiden, er snart ferdig, kan godt si at en tilbringer litt for mange timer der :)

 

Beklager for litt crappy bilder, er kona som er fotografen i familen.

For en ufattelig fin samling. Jeg ble rett å slett skikkelig misunnelig. Hvor mye regner du med at du har brukt på film (dvder, utstyr osv.. ) iløpet av tiden (om du tør å regne det ut)?

Og hvor gammel er du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...