Fredrik Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 Bump bump! Vis oss mer. ^^ Jeg har nå klart å fylle to av hyllene. Det er i hvert fall en start. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 9. desember 2007 Del Skrevet 9. desember 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=187910 https://www.diskusjon.no/index.php?act=atta...t&id=187912 Litt tomt i det ene skapet foreløpig. Endret 9. desember 2007 av SkinnyT Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Har begynt å få noen filmer nå, det ser omtrent slik ut: Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 (endret) Håkej, ikke komplett samling, da noen fattige slumstudenter stadig kaprer filmer av meg, but here goes: Ingen spesiell organiseringsstruktur... E: Spoilertag er en fin ting... Endret 11. desember 2007 av Zaeira Lenke til kommentar
modin Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Litt større samling enn meg men veldig mye av det faktisk, Lynch, Kubrick, Lars Von Trier, Tarkovsky, Woody Allen og Leone mfl. Tror du er blant dem på forumet her som matcher filmsmaken min best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Tenkte det var på tide med en oppdatering. La oss starte med et bilde fra 2006 :!: Her er hvordan jeg ligger an i dag. Det mangler ca. femti stykk som ligger i Oslo og en del jeg har lånt ut. Det er egentlig litt skummelt å se på utviklingen... Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Fete samlinger. Haha, Itaiotorbjørn, tenker akkurat det samme om min samling. Har doblet, om ikke tredoblet samling min sjøl siden 2006. Orker ikke en gang tenke hvor mye penger jeg har spyttet inn i samlingen siste året, hehe. Skal få slengt opp bilde så snart jeg får lånt et kamera! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Her er min da... Den kommer til å bli større etter jul, så legger sikkert inn den da også Endret 13. desember 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 13. desember 2007 Del Skrevet 13. desember 2007 Endelig kom (deler av) DD-bestillingen i hus. Så jeg slo ihjel litt tid ved å sammenligne CC-utgivelsene av Amarcord, + Dazed & Confused - i bilder. For interesserte: Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Mulig å få se en skikkelig HD-samling av filmer? Er vel et fåfall brukere her som hamstrer filmer som bare det fra USA og Australia. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Mulig å få se en skikkelig HD-samling av filmer? Er vel et fåfall brukere her som hamstrer filmer som bare det fra USA og Australia. Skal se om jeg får slengt opp noe bilder av det jeg har, ikke så veldig mye, men har over 20 stykk nå tror jeg. Har også fått betraktelig flere DVDer siden sist jeg la opp bilder Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hadde ingen filmer i 2006, nå har jeg de her: Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Hvor mange av de er fra Bokklubben? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 Kom hjem på perm 20. desember, har ikke vært hjemme på omtrent to måneder. Var litt artig å se disse filmene møte meg i senga da (fattern hadde begynt å åpne noen allerede av en eller annen grunn). Et fint tillegg til min allerede alt for store DVD-samling. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 (endret) Fått en ny dvd-hylle inn her.. En del er fra bokklubben Noen er broren min sine, og noen er min mor sine. Resten er kjøpt etter jeg dro i millitæret. Endret 23. desember 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Ok da, siden dere maser så fælt. Først litt morsom statistikk: 339 DVD-utgivelser (bokser telt som én, så antall filmer er en del mer), 791 discer 25 Blu-Ray-utgivelser, 32 discer 2 HD-DVD-utgivelser, 3 discer Ca. brukt på alt opp gjennom årene: 37 000,- Ikke den største samlingen, men jeg er glad i den og sannelig har den ikke gitt meg mye glede også. Og den vokser stadig. Går dog mer og mer over til å kjøpe de nye storfilmene på Blu-Ray, evt. HD-DVD hvis HD-DVD-eksklusive, så det blir færre DVD-kjøp med tiden, men kjøper fortsatt en del mer DVD enn HD-titler, på grunn av prisforskjellen. Er ikke alltid verdt å bla opp mer for HD-utgave. Så til det tråden handler om, bildene. Gjør oppmerksom på at det var noen utgivelser som ikke møtte opp til fotografering, og det er også noen på vei i posten (blant annet koffertutgaven av Blade Runner: Final Cut, som hadde vært kul å fått med på bildene, men ble for treig). Oversiktsbilde av DVD-veggen (ja, jeg er klar over at veggen er gul) (de tomme, øverste hyllene venter på noen kule utgaver å romme, for eksempel nevnte Blade Runner-koffert): Nærmere bilde av de forskjellige delene av den veggen for de som vil lese titler (husk å bruke zoom i så tilfelle): Og til slutt et bilde av noen bokser og andre utgivelser som står i et skap (kun nederste hylle er DVD-er, øverste er CD-bokser (noen av disse inneholder riktignok også DVD-er)): Den skal nok vokse en del i løpet av 2008. Satser på å runne 500 utgivelser (alle format). Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Her er min samling, noe større enn ved forrige bilde. Oppe i ca. 100 nå + noen tv-serier. Har gjort noen dumme kjøp, blandt annet Alt For Egil, Den Brysomme Mannen og The Island. Fikk i tillegg en bok til jul, Four star movies - 101 greatest films of all time, med mye eldre filmer i. Hadde tenkt til å ta et mindre bilde også, men kameraet gikk tom for spenning. Endret 27. november 2009 av T.F.T Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hewitt, jeg ser du har TC-versjonen av Donnie Darko i metallboksform. Hvor skaffa du den? Har selv en bittelitt annerledes metallboks (DC-versjonen), og kunne fint tenke meg å finne TC-versjonen også. Har sett bilder av den, men har aldri funnet den i en (nett)butikk. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det er en tysk utgivelse. Det er 2-3 år siden jeg kjøpte den, og da kjøpte jeg den fra JPC.de. Det er en Limited Edition som er ute av produksjon for en god stund siden, så jeg tror ingen nettbutikker har den lenger. JPC har den ikke lenger på siden i det hele tatt, Amazon.de har den listet, men ikke til salgs lenger. Men jeg fant én på eBay.de til en helt overkommelig pris. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ok da, siden dere maser så fælt. Mye moro der, begynner å få en fin samling ser jeg. Jeg må få tatt noen bilder av min snart, men har ikke et kamera tilgengelig for tiden og har mistet kabelen til mobilen så må vente litt. Jeg må jo også få BR - Final Cut i hus først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå