Gå til innhold

Bilde av din filmsamling (les side en i tråden først.)


Deathie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Tenkte det var på tide med en oppdatering.

 

La oss starte med et bilde fra 2006 :!:

 

 

 

 

 

Her er hvordan jeg ligger an i dag. Det mangler ca. femti stykk som ligger i Oslo og en del jeg har lånt ut.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Det er egentlig litt skummelt å se på utviklingen...

Lenke til kommentar
Mulig å få se en skikkelig HD-samling av filmer?

Er vel et fåfall brukere her som hamstrer filmer som bare det fra USA og Australia. :p

 

Skal se om jeg får slengt opp noe bilder av det jeg har, ikke så veldig mye, men har over 20 stykk nå tror jeg.

Har også fått betraktelig flere DVDer siden sist jeg la opp bilder

Lenke til kommentar

Ok da, siden dere maser så fælt. ;)

 

Først litt morsom statistikk:

  • 339 DVD-utgivelser (bokser telt som én, så antall filmer er en del mer), 791 discer
  • 25 Blu-Ray-utgivelser, 32 discer
  • 2 HD-DVD-utgivelser, 3 discer
  • Ca. brukt på alt opp gjennom årene: 37 000,-

Ikke den største samlingen, men jeg er glad i den og sannelig har den ikke gitt meg mye glede også. Og den vokser stadig. Går dog mer og mer over til å kjøpe de nye storfilmene på Blu-Ray, evt. HD-DVD hvis HD-DVD-eksklusive, så det blir færre DVD-kjøp med tiden, men kjøper fortsatt en del mer DVD enn HD-titler, på grunn av prisforskjellen. Er ikke alltid verdt å bla opp mer for HD-utgave.

 

Så til det tråden handler om, bildene. Gjør oppmerksom på at det var noen utgivelser som ikke møtte opp til fotografering, og det er også noen på vei i posten (blant annet koffertutgaven av Blade Runner: Final Cut, som hadde vært kul å fått med på bildene, men ble for treig).

 

Oversiktsbilde av DVD-veggen (ja, jeg er klar over at veggen er gul) (de tomme, øverste hyllene venter på noen kule utgaver å romme, for eksempel nevnte Blade Runner-koffert):

 

post-103468-1198618144_thumb.jpg

 

Nærmere bilde av de forskjellige delene av den veggen for de som vil lese titler (husk å bruke zoom i så tilfelle):

 

post-103468-1198618214_thumb.jpg

 

post-103468-1198618237_thumb.jpg

 

post-103468-1198618253_thumb.jpg

 

Og til slutt et bilde av noen bokser og andre utgivelser som står i et skap (kun nederste hylle er DVD-er, øverste er CD-bokser (noen av disse inneholder riktignok også DVD-er)):

 

post-103468-1198618266_thumb.jpg

 

Den skal nok vokse en del i løpet av 2008. Satser på å runne 500 utgivelser (alle format). ;)

Lenke til kommentar

Her er min samling, noe større enn ved forrige bilde. Oppe i ca. 100 nå + noen tv-serier. Har gjort noen dumme kjøp, blandt annet Alt For Egil, Den Brysomme Mannen og The Island.

 

Fikk i tillegg en bok til jul, Four star movies - 101 greatest films of all time, med mye eldre filmer i.

Hadde tenkt til å ta et mindre bilde også, men kameraet gikk tom for spenning.

post-32423-1198623786_thumb.jpg

post-32423-1198623926_thumb.jpg

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Det er en tysk utgivelse. Det er 2-3 år siden jeg kjøpte den, og da kjøpte jeg den fra JPC.de. Det er en Limited Edition som er ute av produksjon for en god stund siden, så jeg tror ingen nettbutikker har den lenger. JPC har den ikke lenger på siden i det hele tatt, Amazon.de har den listet, men ikke til salgs lenger. Men jeg fant én på eBay.de til en helt overkommelig pris. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...